Dit is trouwens helemaal de juiste beschrijving van EZ.quote:Op zondag 9 oktober 2011 06:08 schreef Musti het volgende:
Juist! Ik stoor me al jaren aan die gast.
Ik vind ie Eddy Zoëy (lul) altijd lijken op een wouldbe rapper; douchebag.
"Yo, look at me, acting though and cool. Watch my moves!"![]()
De manier waarop hij z'n woorden probeert kracht bij te zetten. Dude!!!!![]()
Klopt ja, ik heb dat niet zo vaak bij beroemdheden maar toen dat bericht kwam vond ik het toch wel erg. En mis hem ook nog zeker als presentator van ER!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef miep63 het volgende:
Ik zou het nooit vergeten dat ik op een zaterdag naar een herhaling zat te kijken van ER, en tijdens de reclameblok eventjes op tt keek, en tot m'n stomme verbazing las dat Ernst Paul was overleden. Heel bizar, was dat. Echt shocking.
Ik denk dat het vooral ook komt, omdat ER toen volop bezig was. Dat je naar een nieuwe aflevering keek en wist dat hij niet meer leefde. Het was ook nog eens het seizoen waarin hij en Evi erg persoonlijk werden bij de eliminaties.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb dat niet zo vaak bij beroemdheden maar toen dat bericht kwam vond ik het toch wel erg. En mis hem ook nog zeker als presentator van ER!
Desalniettemin vind ik dat Eddy het prima doet. Je moet hem gewoon niet gaan vergelijken met Ernst Paul.
Mooiste seizoen dat ik ken, wat heb ik me zitten irriteren aan die kerel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Hahah ja Hans en YinGeweldig seizoen was dat.
Heb die ER met die 100 kandidaten ook niet helemaal gevolgd. Het waren me een beetje te veel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:25 schreef Deceit het volgende:
die v hans en yin en de meest geweldige Hiu-Kwan?? Nee was nie met die 100die 100 is weer de enige die ik niet gekeken heb
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paulquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef tdrone het volgende:
ja hoi allemaalhet is 2011 nu, niet 2008
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef June. het volgende:
[..]
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paul
Daarnaast is dit seizoen helemaal niet interessant genoeg om veel over te pratenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef June. het volgende:
[..]
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paul
RTL gemist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al zitten zoeken maar ik kan niet vinden waar ik 2008 kan terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |