Ik post nooit onzin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ach, gaat hij niet om de zoveel maanden een keer dood?
Op google zie je ook dingen van begin september, ook allemaal nep
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ach, gaat hij niet om de zoveel maanden een keer dood?
Op google zie je ook dingen van begin september, ook allemaal nep
Ik ben een hele voorzichtige nieuwsposter en postte dit al alleen nadat behoorlijk betrouwbare bronnen het meldden..en zelfs dan eerst nog met aanhalingstekens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dit kan wel zomaar weer nep blijken te zijn
quote:Apple says company co-founder Steve Jobs has died
Apple says the company's co-founder Steve Jobs has died. He was 56. In a brief statement the company said Jobs died Wednesday. He had been battling pancreatic cancer.
Ik geloof jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een hele voorzichtige nieuwsposter en postte dit al alleen nadat behoorlijk betrouwbare bronnen het meldden..en zelfs dan eerst nog met aanhalingstekens.
Quotes weg uit TT.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:44 schreef Jegorex het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/44794276
[..]
TT aangepast.quote:
Uhuhquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je was me net voor.
Heb jij al een yfone trouwens?
Wat bedoel je met zo zie je maar? Dat weet toch gewoon iedereen? Daar hoeft niet een hele rijke meneer voor dood te gaan en dat we dan vervolgens allemaal denken van okay we dachten echt serieus dat je niet ziek kon worden als je heel rijk was nou gelukkig maar dat we gezond zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo zie je maar dat zelfs met heel veel geld je gezondheid niet te koop is
Als de apple fanboys straks wakker wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef Tism het volgende:
Zucht..morgen weer zo een hele topic-reeks bovenaan de AT lijst over dit..
De Alexander Kloppings van deze wereld zijn in rouw.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de apple fanboys straks wakker worden
Je was echt fucking snel met dit nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:48 schreef Strani het volgende:
iPod Touch-gebruiker hier, ben er erg tevreden mee! Ik vind dit ook helemaal niet het moment om te zeuren over het merk Apple. Als het merk je niet aanstaat koop je toch een ander merk smartphone of computer?
Dit gaat om de persoon Steve Jobs.
De frustratie zit hoog of niet? Reageer je ook zo wanneer de CEO van Heineken of Deutsche Bank doodgaat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de apple fanboys straks wakker worden
Zeker, bijzonder snel zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was echt fucking snel met dit nieuws.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De frustratie zit hoog of niet? Reageer je ook zo wanneer de CEO van Heineken of Deutsche Bank doodgaat?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, apple zoog als de tering, maar jobs was altijd wel grappig
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef spooky1234 het volgende:
Cause of death? Disappointment over iphone 4s?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was echt fucking snel met dit nieuws.
en ze hebben allemaal niks staan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
RTL, nu, nos en televaag zelfs, allemaal langzaam.
Hij lijdde al maanden langquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
How to live before you die:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Jammer, het was een interessante man, kon als geen ander presenteren. Die gaan ze missen bij Apple.
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?
Die kerel was al tijden zo ziek als een hond.
ps: ik vraag me ineens hardop af of die foto's van laatst toen iedereen nog OVERDUIDELIJK PHOTOSHOP riep of die dan achteraf toch niet echt zijn geweest?
Dat is namelijk nog niet zo heel lang geleden en toen was ie ook al vel over been en meer dood dan levend zo te zien![]()
Ow zo. Ja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
dat kan je van haast ieder mega bedrijf zeggen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
"Who wants Steve's Jobs?"..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Ze hebben hem veel Morfine gegegven prob. en dat is het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Het zal vast geen fijne dood geweest zijn ... alvleesklierkanker ...
In de ochtendkranten niets, het is te laat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Jaja... en jij hebt zeker je spaargeld in een oude sok zitten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
In je slaap doodgaan schijnt wel vredig te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaar
Volgens mij slapen die allemaal. Of ze werken letterlijk niet 's nachts, maar dat kan ik me eik niet echt voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Wel waar, alleen niet op de voorpaginaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden is
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..quote:
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn geest zal wel in een mainframe bij Apple zitten.
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk zijn emoties hier niks mee te doen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.
In de muziekwereld waren er destijds ook een paar grote namen en Elvis was daar 1 van.
Ik zie het verschil niet zo als ik heel eerlijk mag zijn.
Sterker nog, ik denk dat meer mensen Apple kennen dan de muziek van Elvis
Veel mensen volgen IT dingen of zelf shet algemeen nieuws niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.
Ook gister met de iPhone 4s zag je dat de aandelen aan het zakken waren.
Lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
dus? er wordt al tijden gevreesd dat de koers enorm keldert alssie doodgaat.. dat zal vast niet op alleen het CEO schap gebaseerd zijn..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.quote:
Inderdaad, misschien gaat dit wel helemaal goed komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.
Zo stond Michael Jackson ook ineens weer in de top40
DIt is wel wat anders. Je koopt niet ff snel iets van 500 euro. En mensen die geen apple wilde, zullen nu niet opeens een apple kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Apple was sowieso al over hoogtepunt heen.. hence the lawsuits, longer developmenttime van 4s etc..quote:
Ga daar in een ander topic over huilen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef Chule het volgende:
[..]
Ga daar in een ander topic over huilen.
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Jawel.quote:
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.quote:
leuk voor de MJ fansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3
Maar hij laat wel een fijne erfenis na toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.
Hij heeft ook kinderen ... niet fijn om je vader te verliezen als hij nog niet eens 60 is.
Oké, LaToya Jackson treedt ook op, misschien toch kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk voor de MJ fans
ik ben niet een enorme fan dat ik elk herdenkingsconcertje ga bekijken
De iPad was niet nieuw. Verre van zelfs. De iPod en de iPhone ook niet overigens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef __threebirds__ het volgende:
zou hij nog bezig zijn geweest met een nieuw product ?
zoals de ipad nieuw was op de hele wereld.
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
Dit raakt me toch wel heel erg. Eén van de eerste visionairs op ICT-gebied en veel meer op mijn golflengte dan Bill Gates.
Jij wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:09 schreef johnnylove het volgende:
[..]
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.
Je kunt ook duidelijk zien dat hij steeds dunner werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:12 schreef The_Avatar het volgende:
zonde rip
[ afbeelding ]
Hij heeft wat gehad met zijn lichaam.
Gelukkig woon jij nog lekker thuis bij je mama en betaalt papalief je studie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
Die zijn bekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Dat je dan nog kon staan..
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Individual het volgende:
Iedereen die miljoenen en miljoenen dure apparaten kan verkopen doet toch iets goed. Of je eens bent met Apple producten of de fanboys of niet doet er niet toe.
ik denk het wel, want SJ wist telkens de producten te promoten en aan de man te brengen.. het is maar de vraag of apple dat zelf ook goed kan..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?
iTunes op Windows werkt niet, sinds ik een Mac heb met iTunes zie ik dat het wel kan werken en nog goed ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.
Denk dat hij toch te eigenwijs was om eerder op te stappen. Hoorde je wel vaker dat hij niet echt fijn was om mee te werken ivm een eigen wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef blup het volgende:
Toch wel vreemd, zo kort naar zn vertrek, hij moest al echt goed ziek geweest zijn...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Die foto's bedoelde ik inderdaad jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef vosss het volgende:
ps: ik vraag me ineens hardop af of die foto's van laatst toen iedereen nog OVERDUIDELIJK PHOTOSHOP riep of die dan achteraf toch niet echt zijn geweest?
Dat is namelijk nog niet zo heel lang geleden en toen was ie ook al vel over been en meer dood dan levend zo te zien![]()
Hmmja daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk het wel, want SJ wist telkens de producten te promoten en aan de man te brengen.. het is maar de vraag of apple dat zelf ook goed kan..
Dat. gelukkig heeft hij ons nog iOS 5 geschonken. 12 oktober.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes op Windows werkt niet, sinds ik een Mac heb met iTunes zie ik dat het wel kan werken en nog goed ook.
Het schijnt wel gephotoshopt te zijn, maar blijkbaar minder erg dan gedacht werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Die foto's bedoelde ik inderdaad ja
Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. gelukkig heeft hij ons nog iOS 5 geschonken. 12 oktober.
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Die foto's bedoelde ik inderdaad ja
This is an obituary topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaan
Ik zei toch dat ze van niet lang geleden waren?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Al die haatcommentarenIk heb nog nooit een goed woord overgehad voor Apple maar dat staat hier los van. Ik schrok echt van het bericht, RIP steve
Dat wel, maar toch komt het altijd onverwachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ik
Maar dit is echt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...
quote:Statement by Steve Jobs’ Family
PALO ALTO, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Steve Jobs’ family today made the following statement regarding his death:
Steve died peacefully today surrounded by his family.
In his public life, Steve was known as a visionary; in his private life, he cherished his family. We are thankful to the many people who have shared their wishes and prayers during the last year of Steve’s illness; a website will be provided for those who wish to offer tributes and memories.
We are grateful for the support and kindness of those who share our feelings for Steve. We know many of you will mourn with us, and we ask that you respect our privacy during our time of grief.
Contacts
for Steve Jobs’ family
Katie Cotton, 408-974-7269
katiec@apple.com
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
Ze hebben het er op CNN over gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
De iColtrui?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:25 schreef __threebirds__ het volgende:
hij heeft een robot van hemzelf achtergelaten voor de presentaties, dat zou wat zijn
Denk ik wel, aangezien ze toen nog geen kont met speelfilms deden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..
bronquote:Mr. Gates’s full statement:
“I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work.
Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives.
The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come.
For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely.”
How to live before you die.quote:
Niets zeggen was niet zo netjes geweest. Maar zo'n snelle response siert hem wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat moet 'ie dan zeggen? Ha-ha! ?
Die is zo geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
Dat was voordat hij doodging. En ze zeiken Apple af, niet Steve Jobs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
gewoon, morgen (als de aandelen laag zijn) bericht de deur uit dat MS apple opkooptquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat moet 'ie dan zeggen? Ha-ha! ?
Gates is dan ook (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) een hele aardige man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets zeggen was niet zo netjes geweest. Maar zo'n snelle response siert hem wel.
Ik blijf ook nog even kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef Dimens het volgende:
Leuk nu op CNN, toch geweldig hoe hij presenteert.
Not sure if serious...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar niet als je die in deze tijden van apple gaat uitzenden, vind ik.
Dat is een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van South Park.quote:
Sterker nog, ze hebben ook gewoon veel samengewerkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Gates is dan ook (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) een hele aardige man.
Jobs was dat ook.
Apple vind ik kut en Windows ook btw
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van South Park.
En Comedy Central had toch niet kunnen weten dat hij vandaag zou sterven?
Jij denkt dat ik achterlijk ben?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben ook gewoon veel samengewerkt.
Het gaat al jaren slecht met hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:33 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.
Boo fucking hoo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:33 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.
Jeetje onherkenbaar.quote:
volgens dit weblog is het 100% echt http://www.newsoxy.com/en(...)-ill-fake-29672.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat heeft hij echt niet zelf geschreven
Strani, waar had jij het bericht zelf gelezen voor je het hier postte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Strani het volgende:
Volgens eerste berichten heeft Apple zojuist gemeld dat Steve Jobs is overleden. Ik hou de TT nog even tussen aanhalingstekens terwijl we op een bevestiging wachten.
Edit: CNN meldt nu dat Apple het inderdaad bevestigd heeft dus aanhalingstekens in de TT mogen weg, als een mod zo vriendelijk wil zijn.
AP was de eerste die ik het zag melden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Strani, waar had jij het bericht zelf gelezen voor je het hier postte?
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
In New York is het nu natuurlijk 21:00 en in Los Angeles 18:00, dus daar zal iedereen het wel weten.
Hier horen veel mensen het waarschijnlijk pas over een paar uur.
Het is een gave.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?
HAHA. Jullie Fokkers hebben soms mooie reacties in huis.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?
Thx. Via twitter lijkt me?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:57 schreef Strani het volgende:
[..]
AP was de eerste die ik het zag melden.
quote:@Lord_Voldemort7
RIP Steve Jobs. He's amongst the iclouds now....
Dank je!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Puik werk, Strani. Jij was de eerste met het nieuws.
Gaat dat niet wat ver?quote:
lol, helemaal mee eens. Voor een drop out heeft hij erg veel bereikt in zijn leven. Maar sommige mensen doen net of hun vader dood isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:50 schreef OreO het volgende:
[..]
Gaat dat niet wat ver?Je bent geen eens familie, Apple-werknemer, vriend of kennis van hem.
Het lijkt wel een beetje alsof een sekteleider is heengegaan met al die kaarsjes en boze reacties over 'respectlozen'.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:51 schreef Libris het volgende:
Hij was toch een soort van spiritueel leider voor een hoop mensen..
De ICT-wereld drijft op drop-out's. Dell en Gates zijn ook voortijdig gestopt met hun studies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:50 schreef OreO het volgende:
lol, helemaal mee eens. Voor een drop out heeft hij erg veel bereikt in zijn leven. Maar sommige mensen doen net of hun vader dood is
Interessant punt kaart je daar aan. In hoeverre is het succes van Apple te danken aan computers? Dat zou best eens vrij beperkt kunnen zijn. De iPhone/Pod lijken mij inderdaad de kurken waar het succes van Apple op drijft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:57 schreef Godshand het volgende:
Uiteindelijk heeft hij goed gegokt op het meeliften op de Internetexplosie door de iMac helemaal webgereed af te leveren en in te spelen op de mp3 rage die hieruit ontstond met de iPod.
Kijk. Helemaal mee eens. Iemand moet sommige Fokkers een beetje in toom gaan houden. Jammer dat ik niet genoeg rechten heb. Want ik zou deze taak 100% op mij nemen. En dan zouden ze een lastige aan mij hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:57 schreef kree het volgende:
Sowieso moet je respect hebben voor iemand die overleden is.
Ik kots op bepaalde berichten hier, maargoed, weet alweer dat ik hierop aangevallen ga worden,
dus boeie hou maar lekker je eigen harteloze mening bij je.
Het is nooit leuk als er iemand dood gaat en of dat nou in je familie is of daarbuiten dat maakt niet eens uit.
Beetje respect mag wel.
(en voordat ik dat ga horen, heb nog nooit een apple product gehad)
Respect zeker, maar kaarsjes branden naast je Mac gaat wel een beetje ver. Goede gast die te vroeg overleden is. Ben benieuwd hoe Apple het de komende 2 a 3 jaar vergaat zonder jobs. Het lijkt me wel iemand die een enorme invloed had in het bedrijf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Kijk. Helemaal mee eens. Iemand moet sommige Fokkers een beetje in toom gaan houden. Jammer dat ik niet genoeg rechten heb. Want ik zou deze taak 100% op mij nemen.
Ieder z'n mening natuurlijk maar beter onderbouwen mag wel vind ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Kijk. Helemaal mee eens. Iemand moet sommige Fokkers een beetje in toom gaan houden. Jammer dat ik niet genoeg rechten heb. Want ik zou deze taak 100% op mij nemen. En dan zouden ze een lastige aan mij hebben.
Ja natuurlijk, ik ga hier ook geen kaarsje branden, want als ik dat voor iedereen moet doen die dood gaat, dan kan ik me hele huis wel in de fik zetten of het hele dorp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Respect zeker, maar kaarsjes branden naast je Mac gaat wel een beetje ver. Goede gast die te vroeg overleden is. Ben benieuwd hoe Apple het de komende 2 a 3 jaar vergaat zonder jobs. Het lijkt me wel iemand die een enorme invloed had in het bedrijf.
Gewoon een resultaat van de anonimiteit en stoerdoenerij op Internet fora. Geen aandacht aan besteden, niets van aantrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik ga hier ook geen kaarsje branden, want als ik dat voor iedereen moet doen die dood gaat, dan kan ik me hele huis wel in de fik zetten of het hele dorp.
Maar daar gaat het niet om, ik zie van die berichten waarvan *ik* denk ben je dan zo simpel, of heb je zelf nog nooit zo iets meegemaakt. b
Nee hoor dat is niet mijn weg.
Ja, sommige mensen gaan hier te ver. Condoleer de man en plaats geen rare reacties. Zoals ik heb niks met Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ieder z'n mening natuurlijk maar beter onderbouwen mag wel vind ik.
Ik denk dat je bang hoeft te zijn dat familieleden/vrienden van wijlen Steve hier meelezen, dus die Fokkers kwetsen niemand.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Kijk. Helemaal mee eens. Iemand moet sommige Fokkers een beetje in toom gaan houden. Jammer dat ik niet genoeg rechten heb. Want ik zou deze taak 100% op mij nemen. En dan zouden ze een lastige aan mij hebben.
Ik heb alleen maar biografien over hem gelezen op het Internet, maar hij scheen gevreesd te zijn bij Applequote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Respect zeker, maar kaarsjes branden naast je Mac gaat wel een beetje ver. Goede gast die te vroeg overleden is. Ben benieuwd hoe Apple het de komende 2 a 3 jaar vergaat zonder jobs. Het lijkt me wel iemand die een enorme invloed had in het bedrijf.
Gaat er niet om of dat ze dat lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat je bang hoeft te zijn dat familieleden/vrienden van wijlen Steve hier meelezen, dus die Fokkers kwetsen niemand.
Niet iedereen hoeft van mij nu helemaal Jobs de hemel inprijzen, ik heb ook geen Apple produkten. Je mag best over zijn tekortkomingen hebben maar dan op een respectvolle normale manier, ipv debiele grappen te maken..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat er niet om of dat ze dat lezen.
Maar je mag er toch vanuit gaan dat iedereen een beetje opvoeding heeft gehad?
Zoiets is mij niet aangeleerd hoor en ik had dit soort dingen ook nooit hoeven te zeggen thuis.
Ken je het zinnetje "over de doden niks dan goeds"
ja dat dus, ik heb niks met die jobs, geen apple hier te vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft van mij nu helemaal Jobs de hemel inprijzen, ik heb ook geen Apple produkten. Je mag best over zijn tekortkomingen hebben maar dan op een respectvolle normale manier, ipv debiele grappen te maken..
Het gaat om het feit dat je respect hoort te tonen voor de dood van Steve Jobs. Het is van ondergeschikte belang dat de familieleden van wijlen Steve Jobs het niet zullen lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat je bang hoeft te zijn dat familieleden/vrienden van wijlen Steve hier meelezen, dus die Fokkers kwetsen niemand.
Zonder Jobs had nu niet iedereen een smartphone? Tsja, lastige stellingen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:10 schreef drbarisart het volgende:
Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat hij de Thomas Edison van onze tijd was
precies jij begrijpt mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je respect hoort te tonen voor de dood van Steve Jobs. Het is van ondergeschikte belang dat de familieleden van wijlen Steve Jobs het niet zullen lezen.
Ik wil zelfs verder gaan, hij was de Da Vinci van onze tijd. Ik had het verwacht maar ik ben toch nog in diepe, diepe shock... De wereld heeft haar allergrootste ziener verloren, hij zal meer gemist worden dan veruit de meeste mensen hier nog kunnen beseffen.quote:Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat hij de Thomas Edison van onze tijd was
Dan vind je jezelf belangrijker dan je bent vrees ik. Als Bill Gates een kwetsend statement eruit gooit komt dat aan. Maar een willekeurige onbekende Fokker? Of je hier nu post dat zijn dood je aangrijpt of niet, het zal niemand raken of ontroeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je respect hoort te tonen voor de dood van Steve Jobs. Het is van ondergeschikte belang dat de familieleden van wijlen Steve Jobs het niet zullen lezen.
Wat heeft mijn post te maken met het mijzelf belangrijk vinden? Onderbouw dat eens? Een garantie die ik je kan geven is dat ik mij ten opzichte van niemand belangrijker vind!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan vind je jezelf belangrijker dan je bent vrees ik. Als Bill Gates een kwetsend statement eruit gooit komt dat aan. Maar een willekeurige onbekende Fokker? Of je hier nu post dat zijn dood je aangrijpt of niet, het zal niemand raken of ontroeren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies jij begrijpt mij.
Hoe oud ben je? Want het zal wel weer de verpeste generatie zijn die al die lompe berichtjes neerzet.
Eh, niet oud. 21 is mijn leeftijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies jij begrijpt mij.
Hoe oud ben je? Want het zal wel weer de verpeste generatie zijn die al die lompe berichtjes neerzet.
Heb geen respect voor dat soort users.quote:
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
Heb geen respect voor dat soort users.
En waarom zou je vinden dat dat wel zo is?
Heb gewoon geen respect voor iemand die het "leuk" probeert te maken dat er iemand dood is, ongeacht wie
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:31 schreef Q. het volgende:
Al die respectloze kleuters hier beseffen niet wat voor een enorm groot man van ons heengegaan is, het zegt alleen iets over hun gebrekkige wereldbeeld.
Samsung en LG varen er anders wel bij:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Zegt de man die Jobs vergelijkt met Da Vinci.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:31 schreef Q. het volgende:
Al die respectloze kleuters hier beseffen niet wat voor een enorm groot man van ons heengegaan is, het zegt alleen iets over hun gebrekkige wereldbeeld.
Niet iedereen, maar het wordt wel steeds erger, in mijn ogen danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:25 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post te maken met het mijzelf belangrijk vinden? Onderbouw dat eens? Een garantie die ik je kan geven is dat ik mij ten opzichte van niemand belangrijker vind!!
Bill Gates is geen vergelijking met ons. Dat is de oprichter van Microsoft. Tuurlijk komt dat aan omdat de wereldwijde media erop springt. Dan ontgaat het weinig mensen.
Om terug te komen op je reactie. Je hoort respect te tonen voor doden. En of je iemand ermee raakt of niet is bijzaak.
Komt omdat je ouder wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar het wordt wel steeds erger, in mijn ogen dan
Fout.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.
Harteloos en verpest. Hier moet ik op reageren. Ik ben zelf 21 jaar dus dit slaat namelijk op mijn generatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?
Daar vind ik ook een beetje hypocriet, die mensen die meteen alle platen van Amy Winehouse opkopen na haar overdosis of wat dan ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
Fout.
Het gaat over het algemeen dat er een beetje respect moet zijn voor iemand die overlijd en niet specifiek steve jobs
Eindelijk iemand die het inziet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:36 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Harteloos en verpest. Hier moet ik op reageren. Ik ben zelf 21 jaar dus dit slaat namelijk op mijn generatie.
We zijn niet allemaal verpest. Sommige mensen zitten veilig achter hun laptop en kramen er zo van alles uit zonder na te denken. Niet iedereen van de jonge generatie hoort daarbij!!
En nu terug ontopic.
Ja dat zal best maar ik heb dichte familie leden zien overlijden waar ik bij zat.quote:
Was Jobs tekenaar bij Pixar? Of ontwerper? regisseur? Wist ik niet, ik dacht dat hij in het bestuur zat, meer niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het inziet!
Apple boeit me allemaal niet zo, (hoewel ik erg blij ben met m'n iPod), maar zonder Jobs inderdaad geen Pixar.
RIP.
Ik ben respectvol richting iedereen die gestorven is. Jij ook mag ik hopen? Want of het wordt gelezen of niet. Dat maakt niet uit. Dat noemen we respect voor de doden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp/domquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.
DaVinci is weer overdreven. Jobs heeft zelf geen Apple produkten ontworpen, hij zag vooral mogelijkheden van nieuwe technologieen die weinig mensen zagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil zelfs verder gaan, hij was de Da Vinci van onze tijd. Ik had het verwacht maar ik ben toch nog in diepe, diepe shock... De wereld heeft haar allergrootste ziener verloren, hij zal meer gemist worden dan veruit de meeste mensen hier nog kunnen beseffen.
Wat een idiote bullshit ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp
De meeste mensen die op dit forum zitten zijn jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp/dom
Bill Gates mag het ook, maar mocht hij serieus iets naars zeggen dan zullen mensen (familieleden van Jobs, vrienden, collega's) er wellicht aanstoot aan nemen. Hier niet, dus schrijf maar wat je wilt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ik ben respectvol richting iedereen die gestorven is. Jij ook mag ik hopen? Want of het wordt gelezen of niet. Dat maakt niet uit. Dat noemen we respect voor de doden.
En je onderbouwing schiet tekort. Ik denk zeker dat het er toe doet dat je in je berichten respectvol bent tegen Steve Jobs. Eigenlijk moet je respectvol zijn voor alle doden.
Het maakt niet uit of mij berichten de media ingeslingerd worden. Dus als berichten niet wereldwijd de media ingeslingerd worden dan mag je zeggen wat je wilt? En Bill Gates mag dat niet omdat het een bekende persoon is. Een beetje hypocriet vind je niet?
Zelfoverschatting heeft er niks mee te maken. Een beetje respect wel!
Begrijpend lezen? Ik reageer op Kree niet op jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.
1 kloptquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een idiote bullshit dit![]()
1. Sterfgevallen komen op alle leeftijden en onder elke bevolkingsgroep voor
2. Alsof je pas een medeleven kweekt als je iemand dichtbij je hebt zien sterven
3. Alsof oudere mensen niet harteloos kunnen zijn over iemands overlijden
4. Je doet alleen maar ongenuanceerde aannames zonder met concrete bewijzen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |