Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Ik denk zijn emoties hier niks mee te doen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.
In de muziekwereld waren er destijds ook een paar grote namen en Elvis was daar 1 van.
Ik zie het verschil niet zo als ik heel eerlijk mag zijn.
Sterker nog, ik denk dat meer mensen Apple kennen dan de muziek van Elvis
Veel mensen volgen IT dingen of zelf shet algemeen nieuws niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.
Ook gister met de iPhone 4s zag je dat de aandelen aan het zakken waren.
Lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
dus? er wordt al tijden gevreesd dat de koers enorm keldert alssie doodgaat.. dat zal vast niet op alleen het CEO schap gebaseerd zijn..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.quote:
Inderdaad, misschien gaat dit wel helemaal goed komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.
Zo stond Michael Jackson ook ineens weer in de top40
DIt is wel wat anders. Je koopt niet ff snel iets van 500 euro. En mensen die geen apple wilde, zullen nu niet opeens een apple kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Apple was sowieso al over hoogtepunt heen.. hence the lawsuits, longer developmenttime van 4s etc..quote:
Ga daar in een ander topic over huilen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef Chule het volgende:
[..]
Ga daar in een ander topic over huilen.
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Jawel.quote:
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.quote:
leuk voor de MJ fansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3
Maar hij laat wel een fijne erfenis na toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.
Hij heeft ook kinderen ... niet fijn om je vader te verliezen als hij nog niet eens 60 is.
Oké, LaToya Jackson treedt ook op, misschien toch kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk voor de MJ fans
ik ben niet een enorme fan dat ik elk herdenkingsconcertje ga bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |