In je slaap doodgaan schijnt wel vredig te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaar
Volgens mij slapen die allemaal. Of ze werken letterlijk niet 's nachts, maar dat kan ik me eik niet echt voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Wel waar, alleen niet op de voorpaginaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden is
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..quote:
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn geest zal wel in een mainframe bij Apple zitten.
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk zijn emoties hier niks mee te doen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.
In de muziekwereld waren er destijds ook een paar grote namen en Elvis was daar 1 van.
Ik zie het verschil niet zo als ik heel eerlijk mag zijn.
Sterker nog, ik denk dat meer mensen Apple kennen dan de muziek van Elvis
Veel mensen volgen IT dingen of zelf shet algemeen nieuws niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat de meeste Nederlanders niet eens weten wie Steve Jobs was. Het is dat FOK!'ers vaak iets hebben met IT anders liep dit topic ook niet storm.
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zakken, dit is niet zo goed voor Apple.
Ook gister met de iPhone 4s zag je dat de aandelen aan het zakken waren.
Lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
dus? er wordt al tijden gevreesd dat de koers enorm keldert alssie doodgaat.. dat zal vast niet op alleen het CEO schap gebaseerd zijn..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.quote:
Inderdaad, misschien gaat dit wel helemaal goed komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch zie je vaak dat bij het overlijden de productverkoop juist omhoog schiet.
Zo stond Michael Jackson ook ineens weer in de top40
DIt is wel wat anders. Je koopt niet ff snel iets van 500 euro. En mensen die geen apple wilde, zullen nu niet opeens een apple kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Apple was sowieso al over hoogtepunt heen.. hence the lawsuits, longer developmenttime van 4s etc..quote:
Ga daar in een ander topic over huilen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut? Ik vind het erg hoor dat Steve dood is gegaan, mijn gedachten over apple staan er los van.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef Chule het volgende:
[..]
Ga daar in een ander topic over huilen.
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Jawel.quote:
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.quote:
leuk voor de MJ fansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt zaterdag nog een herdenkingsconcertje voor MJ op Ned3
Maar hij laat wel een fijne erfenis na toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij doet me daar denken aan een acteur ... ik weet alleen niet welke.
Hij heeft ook kinderen ... niet fijn om je vader te verliezen als hij nog niet eens 60 is.
Oké, LaToya Jackson treedt ook op, misschien toch kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk voor de MJ fans
ik ben niet een enorme fan dat ik elk herdenkingsconcertje ga bekijken
De iPad was niet nieuw. Verre van zelfs. De iPod en de iPhone ook niet overigens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef __threebirds__ het volgende:
zou hij nog bezig zijn geweest met een nieuw product ?
zoals de ipad nieuw was op de hele wereld.
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
Dit raakt me toch wel heel erg. Eén van de eerste visionairs op ICT-gebied en veel meer op mijn golflengte dan Bill Gates.
Jij wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:09 schreef johnnylove het volgende:
[..]
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.
Je kunt ook duidelijk zien dat hij steeds dunner werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:12 schreef The_Avatar het volgende:
zonde rip
[ afbeelding ]
Hij heeft wat gehad met zijn lichaam.
Gelukkig woon jij nog lekker thuis bij je mama en betaalt papalief je studie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
Die zijn bekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Dat je dan nog kon staan..
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Individual het volgende:
Iedereen die miljoenen en miljoenen dure apparaten kan verkopen doet toch iets goed. Of je eens bent met Apple producten of de fanboys of niet doet er niet toe.
ik denk het wel, want SJ wist telkens de producten te promoten en aan de man te brengen.. het is maar de vraag of apple dat zelf ook goed kan..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?
iTunes op Windows werkt niet, sinds ik een Mac heb met iTunes zie ik dat het wel kan werken en nog goed ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.
Denk dat hij toch te eigenwijs was om eerder op te stappen. Hoorde je wel vaker dat hij niet echt fijn was om mee te werken ivm een eigen wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef blup het volgende:
Toch wel vreemd, zo kort naar zn vertrek, hij moest al echt goed ziek geweest zijn...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Dat je dan nog kon staan..
Die foto's bedoelde ik inderdaad jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef vosss het volgende:
ps: ik vraag me ineens hardop af of die foto's van laatst toen iedereen nog OVERDUIDELIJK PHOTOSHOP riep of die dan achteraf toch niet echt zijn geweest?
Dat is namelijk nog niet zo heel lang geleden en toen was ie ook al vel over been en meer dood dan levend zo te zien![]()
Hmmja daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk het wel, want SJ wist telkens de producten te promoten en aan de man te brengen.. het is maar de vraag of apple dat zelf ook goed kan..
Dat. gelukkig heeft hij ons nog iOS 5 geschonken. 12 oktober.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes op Windows werkt niet, sinds ik een Mac heb met iTunes zie ik dat het wel kan werken en nog goed ook.
Het schijnt wel gephotoshopt te zijn, maar blijkbaar minder erg dan gedacht werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Die foto's bedoelde ik inderdaad ja
Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. gelukkig heeft hij ons nog iOS 5 geschonken. 12 oktober.
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Die foto's bedoelde ik inderdaad ja
This is an obituary topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaan
Ik zei toch dat ze van niet lang geleden waren?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Al die haatcommentarenIk heb nog nooit een goed woord overgehad voor Apple maar dat staat hier los van. Ik schrok echt van het bericht, RIP steve
Dat wel, maar toch komt het altijd onverwachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ik
Maar dit is echt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...
quote:Statement by Steve Jobs’ Family
PALO ALTO, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Steve Jobs’ family today made the following statement regarding his death:
Steve died peacefully today surrounded by his family.
In his public life, Steve was known as a visionary; in his private life, he cherished his family. We are thankful to the many people who have shared their wishes and prayers during the last year of Steve’s illness; a website will be provided for those who wish to offer tributes and memories.
We are grateful for the support and kindness of those who share our feelings for Steve. We know many of you will mourn with us, and we ask that you respect our privacy during our time of grief.
Contacts
for Steve Jobs’ family
Katie Cotton, 408-974-7269
katiec@apple.com
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
Ze hebben het er op CNN over gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
De iColtrui?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:25 schreef __threebirds__ het volgende:
hij heeft een robot van hemzelf achtergelaten voor de presentaties, dat zou wat zijn
Denk ik wel, aangezien ze toen nog geen kont met speelfilms deden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |