Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. gelukkig heeft hij ons nog iOS 5 geschonken. 12 oktober.
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Die foto's bedoelde ik inderdaad ja
This is an obituary topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft hij helemaal in z'n ééntje gedaan
Ik zei toch dat ze van niet lang geleden waren?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
volgens mij is deze foto puur echt van de afgelopen anderhalve maand.
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Al die haatcommentarenIk heb nog nooit een goed woord overgehad voor Apple maar dat staat hier los van. Ik schrok echt van het bericht, RIP steve
Dat wel, maar toch komt het altijd onverwachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat er toch al een tijdje aan te komen dacht ik
Maar dit is echt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...
quote:Statement by Steve Jobs’ Family
PALO ALTO, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Steve Jobs’ family today made the following statement regarding his death:
Steve died peacefully today surrounded by his family.
In his public life, Steve was known as a visionary; in his private life, he cherished his family. We are thankful to the many people who have shared their wishes and prayers during the last year of Steve’s illness; a website will be provided for those who wish to offer tributes and memories.
We are grateful for the support and kindness of those who share our feelings for Steve. We know many of you will mourn with us, and we ask that you respect our privacy during our time of grief.
Contacts
for Steve Jobs’ family
Katie Cotton, 408-974-7269
katiec@apple.com
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
Ze hebben het er op CNN over gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
De iColtrui?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:25 schreef __threebirds__ het volgende:
hij heeft een robot van hemzelf achtergelaten voor de presentaties, dat zou wat zijn
Denk ik wel, aangezien ze toen nog geen kont met speelfilms deden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
mhwa.. hoewel steve jobs de boel van lucas arts gekocht heeft vraag ik mij af of je dat zo moet stellen..
bronquote:Mr. Gates’s full statement:
“I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work.
Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives.
The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come.
For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely.”
How to live before you die.quote:
Niets zeggen was niet zo netjes geweest. Maar zo'n snelle response siert hem wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat moet 'ie dan zeggen? Ha-ha! ?
Die is zo geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
Dat was voordat hij doodging. En ze zeiken Apple af, niet Steve Jobs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |