De iPad was niet nieuw. Verre van zelfs. De iPod en de iPhone ook niet overigens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef __threebirds__ het volgende:
zou hij nog bezig zijn geweest met een nieuw product ?
zoals de ipad nieuw was op de hele wereld.
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
Dit raakt me toch wel heel erg. Eén van de eerste visionairs op ICT-gebied en veel meer op mijn golflengte dan Bill Gates.
Jij wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:09 schreef johnnylove het volgende:
[..]
En dan heb je hem nog nooit ontmoet.
Je kunt ook duidelijk zien dat hij steeds dunner werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:12 schreef The_Avatar het volgende:
zonde rip
[ afbeelding ]
Hij heeft wat gehad met zijn lichaam.
Gelukkig woon jij nog lekker thuis bij je mama en betaalt papalief je studie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.
Die zijn bekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Dat je dan nog kon staan..
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is MJ de uitvoerende artiest, bij apple is SJ alleen maar een ontwerper/bedenker... stuk minder van impact (relatief dan)
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Individual het volgende:
Iedereen die miljoenen en miljoenen dure apparaten kan verkopen doet toch iets goed. Of je eens bent met Apple producten of de fanboys of niet doet er niet toe.
ik denk het wel, want SJ wist telkens de producten te promoten en aan de man te brengen.. het is maar de vraag of apple dat zelf ook goed kan..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee dat is wel zo, maar zou dat dan ook er voor zorgen dat de aandelen daadwerkelijk gaan kelderen?
iTunes op Windows werkt niet, sinds ik een Mac heb met iTunes zie ik dat het wel kan werken en nog goed ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat iTunes. Maar Steve respecteer ik wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |