De Alexander Kloppings van deze wereld zijn in rouw.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de apple fanboys straks wakker worden
Je was echt fucking snel met dit nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:48 schreef Strani het volgende:
iPod Touch-gebruiker hier, ben er erg tevreden mee! Ik vind dit ook helemaal niet het moment om te zeuren over het merk Apple. Als het merk je niet aanstaat koop je toch een ander merk smartphone of computer?
Dit gaat om de persoon Steve Jobs.
De frustratie zit hoog of niet? Reageer je ook zo wanneer de CEO van Heineken of Deutsche Bank doodgaat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de apple fanboys straks wakker worden
Zeker, bijzonder snel zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was echt fucking snel met dit nieuws.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De frustratie zit hoog of niet? Reageer je ook zo wanneer de CEO van Heineken of Deutsche Bank doodgaat?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, apple zoog als de tering, maar jobs was altijd wel grappig
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef spooky1234 het volgende:
Cause of death? Disappointment over iphone 4s?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was echt fucking snel met dit nieuws.
en ze hebben allemaal niks staan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
RTL, nu, nos en televaag zelfs, allemaal langzaam.
Hij lijdde al maanden langquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
How to live before you die:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Jammer, het was een interessante man, kon als geen ander presenteren. Die gaan ze missen bij Apple.
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?
Die kerel was al tijden zo ziek als een hond.
ps: ik vraag me ineens hardop af of die foto's van laatst toen iedereen nog OVERDUIDELIJK PHOTOSHOP riep of die dan achteraf toch niet echt zijn geweest?
Dat is namelijk nog niet zo heel lang geleden en toen was ie ook al vel over been en meer dood dan levend zo te zien![]()
Ow zo. Ja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
dat kan je van haast ieder mega bedrijf zeggen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
"Who wants Steve's Jobs?"..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Ze hebben hem veel Morfine gegegven prob. en dat is het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Het zal vast geen fijne dood geweest zijn ... alvleesklierkanker ...
In de ochtendkranten niets, het is te laat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Jaja... en jij hebt zeker je spaargeld in een oude sok zitten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |