Wat denk je zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef spooky1234 het volgende:
Cause of death? Disappointment over iphone 4s?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was echt fucking snel met dit nieuws.
en ze hebben allemaal niks staan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
RTL, nu, nos en televaag zelfs, allemaal langzaam.
Hij lijdde al maanden langquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop echt dat ie niet lang geleden heeft, kanker vind ik een van de kloterigste ziektes die bestaat.
How to live before you die:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Jammer, het was een interessante man, kon als geen ander presenteren. Die gaan ze missen bij Apple.
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt gevolgd geloof ik wel?
Die kerel was al tijden zo ziek als een hond.
ps: ik vraag me ineens hardop af of die foto's van laatst toen iedereen nog OVERDUIDELIJK PHOTOSHOP riep of die dan achteraf toch niet echt zijn geweest?
Dat is namelijk nog niet zo heel lang geleden en toen was ie ook al vel over been en meer dood dan levend zo te zien![]()
Ow zo. Ja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |