dat kan je van haast ieder mega bedrijf zeggen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
"Who wants Steve's Jobs?"..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Ze hebben hem veel Morfine gegegven prob. en dat is het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als verplegende bedoel ik meer op het eind, of ze hem gewoon lekker een spuitje hebben kunnen geven, maar dat zal wel niet want Amerika.
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Het zal vast geen fijne dood geweest zijn ... alvleesklierkanker ...
In de ochtendkranten niets, het is te laat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef skit het volgende:
wat zal er morgen op de voorpagina staan
Jaja... en jij hebt zeker je spaargeld in een oude sok zitten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bedtijd dus. Het Apple-berdijf is zo'n beetje het foutste kapitalistische bedrijf dat er bestaat, kom op zeg.
In je slaap doodgaan schijnt wel vredig te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste doden geen fijne dood zijn zegmaar
Volgens mij slapen die allemaal. Of ze werken letterlijk niet 's nachts, maar dat kan ik me eik niet echt voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Is er überhaupt al een Nederlandse nieuwssite die dit meld? Of slapen die allemaal
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef megamandy het volgende:
Wel waar, alleen niet op de voorpaginaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, die slapen nog. Telegraaf en Nu.nl vermelden nog niks op hun website.
Nouja in de IT wereld zijn er een paar grote namen en Jobs is (correctie: was) daar 1 van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof Elvis Presley overleden is
ik weet ook dat het ook door kanker is dat hij overleed.. wat ik me alleen afvraag, in hoeverre zou disappointing result van iphone 4s hem net emotioneel over the edge hebben gepushed ..quote:
Niet veel, hij was toch al weg als CEO.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Dat idee is al eerder gebruikt door filmbedrijf Walt Disney...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn geest zal wel in een mainframe bij Apple zitten.
Stiekem hoop ik dat Apple in elkaar stort, maarja. Daar moeten nog ff wat maandjes op wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |