quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies jij begrijpt mij.
Hoe oud ben je? Want het zal wel weer de verpeste generatie zijn die al die lompe berichtjes neerzet.
Eh, niet oud. 21 is mijn leeftijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies jij begrijpt mij.
Hoe oud ben je? Want het zal wel weer de verpeste generatie zijn die al die lompe berichtjes neerzet.
Heb geen respect voor dat soort users.quote:
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
Heb geen respect voor dat soort users.
En waarom zou je vinden dat dat wel zo is?
Heb gewoon geen respect voor iemand die het "leuk" probeert te maken dat er iemand dood is, ongeacht wie
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:31 schreef Q. het volgende:
Al die respectloze kleuters hier beseffen niet wat voor een enorm groot man van ons heengegaan is, het zegt alleen iets over hun gebrekkige wereldbeeld.
Samsung en LG varen er anders wel bij:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat doen met de aandelen van Apple ...
Zegt de man die Jobs vergelijkt met Da Vinci.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:31 schreef Q. het volgende:
Al die respectloze kleuters hier beseffen niet wat voor een enorm groot man van ons heengegaan is, het zegt alleen iets over hun gebrekkige wereldbeeld.
Niet iedereen, maar het wordt wel steeds erger, in mijn ogen danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:25 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post te maken met het mijzelf belangrijk vinden? Onderbouw dat eens? Een garantie die ik je kan geven is dat ik mij ten opzichte van niemand belangrijker vind!!
Bill Gates is geen vergelijking met ons. Dat is de oprichter van Microsoft. Tuurlijk komt dat aan omdat de wereldwijde media erop springt. Dan ontgaat het weinig mensen.
Om terug te komen op je reactie. Je hoort respect te tonen voor doden. En of je iemand ermee raakt of niet is bijzaak.
Komt omdat je ouder wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar het wordt wel steeds erger, in mijn ogen dan
Fout.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.
Harteloos en verpest. Hier moet ik op reageren. Ik ben zelf 21 jaar dus dit slaat namelijk op mijn generatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het meer over een hele generatie zo over 1 kam te scheren. Want ja, alle jonge mensen zijn harteloos en verpest voor altijd. Toch?
Daar vind ik ook een beetje hypocriet, die mensen die meteen alle platen van Amy Winehouse opkopen na haar overdosis of wat dan ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
Fout.
Het gaat over het algemeen dat er een beetje respect moet zijn voor iemand die overlijd en niet specifiek steve jobs
Eindelijk iemand die het inziet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
Dat niemand het over Pixar heeft. Zonder Jobs geen Toy Story
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:36 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Harteloos en verpest. Hier moet ik op reageren. Ik ben zelf 21 jaar dus dit slaat namelijk op mijn generatie.
We zijn niet allemaal verpest. Sommige mensen zitten veilig achter hun laptop en kramen er zo van alles uit zonder na te denken. Niet iedereen van de jonge generatie hoort daarbij!!
En nu terug ontopic.
Ja dat zal best maar ik heb dichte familie leden zien overlijden waar ik bij zat.quote:
Was Jobs tekenaar bij Pixar? Of ontwerper? regisseur? Wist ik niet, ik dacht dat hij in het bestuur zat, meer niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het inziet!
Apple boeit me allemaal niet zo, (hoewel ik erg blij ben met m'n iPod), maar zonder Jobs inderdaad geen Pixar.
RIP.
Ik ben respectvol richting iedereen die gestorven is. Jij ook mag ik hopen? Want of het wordt gelezen of niet. Dat maakt niet uit. Dat noemen we respect voor de doden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je schijnt te denken dat het er toe doet of je in je berichten respectvol bent richting Steve Jobs of niet, alsof die wereldwijd de media in geslingerd worden zoals het bericht van Bill Gates, een kleine zelfoverschatting wellicht.
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp/domquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.
DaVinci is weer overdreven. Jobs heeft zelf geen Apple produkten ontworpen, hij zag vooral mogelijkheden van nieuwe technologieen die weinig mensen zagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil zelfs verder gaan, hij was de Da Vinci van onze tijd. Ik had het verwacht maar ik ben toch nog in diepe, diepe shock... De wereld heeft haar allergrootste ziener verloren, hij zal meer gemist worden dan veruit de meeste mensen hier nog kunnen beseffen.
Wat een idiote bullshit ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp
De meeste mensen die op dit forum zitten zijn jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is logisch dat de meeste post van jongere mensen komen want die hebben dit soort shit zelf niet meegemaakt (op uitzonderingen na dan) dus de opmerking is niet lomp/dom
Bill Gates mag het ook, maar mocht hij serieus iets naars zeggen dan zullen mensen (familieleden van Jobs, vrienden, collega's) er wellicht aanstoot aan nemen. Hier niet, dus schrijf maar wat je wilt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:42 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ik ben respectvol richting iedereen die gestorven is. Jij ook mag ik hopen? Want of het wordt gelezen of niet. Dat maakt niet uit. Dat noemen we respect voor de doden.
En je onderbouwing schiet tekort. Ik denk zeker dat het er toe doet dat je in je berichten respectvol bent tegen Steve Jobs. Eigenlijk moet je respectvol zijn voor alle doden.
Het maakt niet uit of mij berichten de media ingeslingerd worden. Dus als berichten niet wereldwijd de media ingeslingerd worden dan mag je zeggen wat je wilt? En Bill Gates mag dat niet omdat het een bekende persoon is. Een beetje hypocriet vind je niet?
Zelfoverschatting heeft er niks mee te maken. Een beetje respect wel!
Begrijpend lezen? Ik reageer op Kree niet op jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Ik heb het ook over mijn generatie. Die volgens Kree verpest is voor altijd. Wat dus een enorm domme opmerking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |