Wat kan jij leuk schrijven!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb weer een stukske geschreven, dit keer zeker 5 woorden korter dan de vorige.
eerder geen tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:41 schreef ranja het volgende:
Er is ook al een topic over Christiana: [VOH] Christiana Bohorquez
Waarom zijn er nog maar zo weinig kandidaattopics trouwens? Weinig aansprekende kandidaten of gewoon geen moeite willen nemen voor een mooie OP?
op maandag volgens mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:47 schreef Guanabana het volgende:
Weten jullie of The Voice, net zoals HGT, op zondagavond wordt herhaald?
minimaal 2, misschien wel 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Bunskoeker het volgende:
Iemand van Nick&Simon of VanVelzen gaat winnen denk ik. Zoals ik het nu ziet is het tussen Guy en Charly of misschien zelfs Chris... Maarja er is nog een ronde (of 2??) te gaan..
*voelt temp*quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
En ben ik vanavond fit genoeg om te kijken?
Daar voelde ik niks van heur.quote:
Trustenquote:
Dat lijkt me vrij stug aangezien de wedstrijd pas om half negen begint.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef Karina het volgende:
Misschien dat ik vanavond wat later ben, Nederlands Elftal speeltMaar als het om half 9 al 4-0 is (of het is supersaai)dan schakel ik over naar VOH.
Oh duurt de voorbeschouwing zo lang, ik zag op tvgids.nl dat het om half 8 begonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij stug aangezien de wedstrijd pas om half negen begint.
Ik ga voor The Voice.
En Benny zeker ook weer de hort op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef Karina het volgende:
Misschien dat ik vanavond wat later ben, Nederlands Elftal speeltMaar als het om half 9 al 4-0 is (of het is supersaai)dan schakel ik over naar VOH.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook voor The VoiceNederland wint toch wel
waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer wakker. Eerst eens iets eten. Jetlag is een bitch.
Klopt. Er zijn 2 auditierondes bijgekomen en van de battle en liveshows zijn er 1 aflevering minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:18 schreef UltraR het volgende:
Volgens mij zijn er 6 auditierondes. Edit: volgens de OP iig wel.
Gaat die ook kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga wel kijken, maar zonder laptop! Ben bij vriendjeeeeee!
Dat nummer kan ik echt niet meer horen, op 538quote:
Oh, kan me goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik echt niet meer horen, op 538wordt je er mee doodgegooid (hebben we helaas op mijn werk altijd aanstaan).
Ik hoor het eigenlijk nooit maar vind het nu al niet om aan te horenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik echt niet meer horen, op 538wordt je er mee doodgegooid (hebben we helaas op mijn werk altijd aanstaan).
Overal op #1quote:
Wat is deze?quote:
Ik vind 'm nog steeds leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk!quote:
Ik wil die soort m&m dingen er bovenop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Cup-cakes zitten in de oven, ik ben er zo klaar voor
Pics?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil die soort m&m dingen er bovenop!
Eenschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
Die Bounty-flurry van McD is trouwens ook ernstig lekker.
Hoe was het passaatwindje? Lekker?quote:
Warme föhn-lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe was het passaatwindje? Lekker?
Ja dat is echt zalig daar, nooit te warm, precies goedquote:
Vorige week was amper iemand enthousiastquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Er zijn nog best weinig kandidatentopics. Hoe komt dat?
dus ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week was amper iemand enthousiast
En maak jij ze normaal niet vaak aan, dan volgt de meute
Weinig geniale kandidaten gezien waar echt iets over te vertellen valt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Er zijn nog best weinig kandidatentopics. Hoe komt dat?
Ejjjjjjjjjquote:
Wat een kutsoap is het ook, werkelijk waar!quote:
Cee! Heb je de YT filmpjes al gezien van Ruud als Zorro?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, maar met pen & papier om m'n stukske zo snel mogelijk af te krijgen. Voort wat hoort wat.
Hey! nog niet, ik zal ze later vanavond eens bekijken als ik het niet vergeet. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Cee! Heb je de YT filmpjes al gezien van Ruud als Zorro?Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Da's in een soap altijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pap? Rik is vader van een twintiger? Wow, I need to catch up
True...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Da's in een soap altijd
ene seizoen, een baby, 2e seizoen een 8-jarige en derde seizoen gaat hij/zijn het huis uit
Ja, in 3 seizoenen geboorte en afstuderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Da's in een soap altijd
Ene seizoen een baby, 2e seizoen een 8-jarige en derde seizoen gaat hij/zijn het huis uit
En mensen blijven kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, in 3 seizoenen geboorte en afstuderen
Die ene uit de OP... dat ben jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Durf haast niet toe te geven dat ik weet wat je bedoelt.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je Milan uit GTST bedoelde
ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je Milan uit GTST bedoelde
gaan wequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
Straks kun je weer kaarten kopen voor TVOH liveshows
Briefjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
Leg een briefje weg bij een brandende kaars.
Op zaterdag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef MilaNL het volgende:
Wat een cliffhanger.. nou moet ik morgen weer kijken.
Read the PI.quote:
quote:
Vroeger had je 1 knuffeldony, nu elke aflevering eentjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Cootz het volgende:
Weer zo'n echte Voice of HOLLAND engelse/amerikaanse dude...
Ik kijk er niet eens meer naar. Reclame is ook: eten pakken, anders zie je weer alles van het komende blokquote:
En ze mogen allemaal bij ome Roel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger had je 1 knuffeldony, nu elke aflevering eentje![]()
Hier ook lekker kneuterig, houtkacheltje aan, spinnende katjes, de thee mis ik wel bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
ow ik heb hier zo zin in
Ik heb gezellig kaarsjes aangezet enzo, laptop op schoot, grote mok thee
Ik heb mijn nep openhaard aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier ook lekker kneuterig, houtkacheltje aan, spinnende katjes, de thee mis ik wel bedenk ik me nu
Nee, want haar hart ligt er nietquote:
Hij is nu uitverkocht.... had best gewildquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:40 schreef RobbieBoy het volgende:
Whoohoo, zojuist een kaartje gereserveerd voor de liveshow van The voice of holland voor 23 december. Heb er NU AL zin in!!!!!!!!!!!!
quote:
ditquote:
Een iets lager zingende Ewbank. Dus de dolfijnen zijn nog safe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit echt zo goed? Dan moet ik mijn oren laten hertunen geloof ik.
probeer anders te bellen, dat lukt meestal nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is nu uitverkocht.... had best gewild
En vooral door alle kleine liedjes heen gaat gillen en joelen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Marco is echt net het jonge pubertje die bij alles lacht en juicht.
juist, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het een beetje boring. Ze kan goed zingen, maar gaap.
Lees mijn Waldorf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe alle dames vinden het niks, is het jurkje dan zo leuk jongens?
schat, klik op deze linkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is nu uitverkocht.... had best gewild
Colorblocking is helemaal najaar 2011quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Oe ik zapte even, dat roze met dat oranje rokje
Nick (of is het Simon) voelt wat bij hem kloppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Schooljuf, saai zingen, regenboogjurk. Nee ik voel het niet.
ja dat lijkt mij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef MilaNL het volgende:
Je denkt toch wel van tevoren na wie je kiest?
Ja maar je weet toch niet of alle 4 klikken, dus dan schakel je om als je het niet verwacht...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef MilaNL het volgende:
Je kristallen bol staat bij de NS? of plas je er nog niet in?quote:
Ik ben nog ouderwets, ik vind dat het vloektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Colorblocking is helemaal najaar 2011
Ik zou ook staan te twijfelen op het podium waarschijnlijk. Toch dat laatste moment gaan twijfelen wie je moet kiezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef MilaNL het volgende:
Ik trein nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kristallen bol staat bij de NS? of plas je er nog niet in?
Oooh, wat gaaf! Ff checken....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
schat, klik op deze link
http://webshop.seetickets(...)ame=voilive&ns_fee=0 extra kaarten zijn nog niet uitverkocht
Verstandig, dan kom je nog eens ergens!quote:
Dat dus. Als de eerste persoon 1 zin tegen je zegt en dán heb je je bakkes al open...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind haar niet echt een leuk persoon, te bijdehand inderdaad.
Mwah. Ik zou altijd Nick & Simon kiezen. Die hebben humorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou ook staan te twijfelen op het podium waarschijnlijk. Toch dat laatste moment gaan twijfelen wie je moet kiezen..
Ja, vind ik ook. Ze overdrijven soms wel behoorlijk, Marco zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Kinga het volgende:
Dat overenthousiaste gedoe van die coaches bij elke kandidaat vind ik wel irritant worden nu. Mag het wat minder?
Het is allemaal zo'n directe kopie van de US versie geworden....
Laat maar ffe weten of het gelukt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, wat gaaf! Ff checken....
quote:
Muziekleraar in een jeugdinrichting.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stond drinken in te schenken, wat is zijn beroep? gevangenisbewaker?
Ik verstond Kiesjijdan als een van de namen, maar dat klopt vast niet.quote:
Ah thanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Muziekleraar in een jeugdinrichting.
Nee, Geruillio en Djevinio ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik verstond Kiesjijdan als een van de namen, maar dat klopt vast niet..
Ik twijfel nog ff op fok meebabbelen is misschien net zo gezelliquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Laat maar ffe weten of het gelukt is
Nee maar VOH is toch zogenaamd het beste van het beste en nog veel meer? Aardig zingen daar hebben we er zoveel vanquote:
Ja klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar VOH is toch zogenaamd het beste van het beste en nog veel meer? Aardig zingen daar hebben we er zoveel van
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rood mwehmwehmweeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Ik moet lachen, dit uit jouw mondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
Beetje slecht, om iemand zo te kakken te zetten. De kandidaat dan.
In de studio is het veel leuker. Dat was tijdens the blind autition's ook zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog ff op fok meebabbelen is misschien net zo gezelli![]()
Nu krijg ik trek in hapjesquote:
Je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar VOH is toch zogenaamd het beste van het beste en nog veel meer? Aardig zingen daar hebben we er zoveel van
Ik geef de schuld aan de jetlag.quote:
Je bent misschien op dreef nu je een tijdje je mond hebt moeten houden, nu kun je weer losquote:
Ik krijg geen rij en stoelen in beeld... zijn het staplaatsenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
In de studio is het veel leuker. Dat was tijdens the blind autition's ook zo.
Alleen hopen dat er niet weer iemand van de zenuwen zijn maaginhoud op het podium achterlaat![]()
Onder water moet ik altijd zo stil zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent misschien op dreef nu je een tijdje je mond hebt moeten houden, nu kun je weer los
Dat heb ik net gedaan. Ook doorgespoeld. Daar kan de NS wat van leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |