quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt wel weer genoeg aandacht gehad vandaag
Cadeau's moet je verdienen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.
helemaal niks?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Cadeautjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
Is goed, dan wil ik graag ook op mijn verjaardag zo'n stapel geld XD
Dit zijn nou eens ideeën.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedereen een 10tje lappen en ze kan een Xbox kopen
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Heb overigens wel een weekendje weg cadeau gekregen van al mijn vriendinnen.
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?
Brabantquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.
Dus wij mogen met heel de SC een weekend in jouw huis verblijven, gratis?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.
Waar precies weet ik niet.quote:
Jij denk dat ik zo in elkaar zit? Je pakt ze maar hoor, als ik maar niet over je heen hoef.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Prima. Jouw vriendinnen regelen, allessss. Ohnee wacht, jij gaat natuurlijk cockblocken.
Fair enough.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij denk dat ik zo in elkaar zit? Je pakt ze maar hoor, als ik maar niet over je heen hoef.
Dat is de hoer van keldertje. Ziek wijfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
DUDE wtf dit topic, en dan die foto's in haar fobo.![]()
Sylvana's eet je niet, die lik je #2
Wat moet jij in het keldertje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is de hoer van keldertje. Ziek wijfWoont helaas ook in Deventer en ik ben erg blij dat ik dat monster nooit ben tegengekomen op een meet
Hoezo zou ik die view moeten gebruiken? Alleen maar omdat het realistischer is? Ik speel dat spel om tijden neer te zetten en niks anders, en als dat beter gaat met die view gebruik ik die viewquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
Niet je stuurvision gebruiken.Serieus, als je al zo'n spel doet, doe het dan zo realistisch mogelijk.
Dat uitroepteken krijg je als je een fout maakt in je lap. Dat kan zijn dat je naast de baan komt, op een tegenstander botst, afsnijdt etc. De track is echter ook verdeeld is secties.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Ik snap het ff niet, ik heb zojuist 1.1 sec van Pierre in zn Zonda afgesnoept maar ik krijg niet de melding dat ik mn rivaal verslagen heb. Eerst dacht ik dat het was omdat ik het teruggespoeld maar daarna heb ik een clean rondje neergezet. Als ik op start druk zie je mijn snelste tijd 1.45.9 oid vs 1.47 van Pierre met naast mijn tijd een uitroepteken. Wat could it be?
Ik niets gelukkig, heb er niet eens toegang toe. Maar er werd behoorlijk veel nasty shit over haar verteld in het Deventer topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet jij in het keldertje?![]()
Ben na enige research wel meer shit over haar tegengekomen. Bah.
Ja lees nu ook dingen over gangbangs enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niets gelukkig, heb er niet eens toegang toe. Maar er werd behoorlijk veel nasty shit over haar verteld in het Deventer topic
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja lees nu ook dingen over gangbangs enzo.![]()
Moet ook wel met zo'n harses.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.
Gewoon zorgen dat je binnen de baan rijdtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:07 schreef dreamzk het volgende:
En thanks pieter, snap het ongeveer nu
Wtf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.
Damn hot!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
Succes ermee, ik speel die modes met verkeer op de weg niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Oh uhm by the way, wederom de toptijd met de ferrari
eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Rossquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes ermee, ik speel die modes met verkeer op de weg niet meerIk heb gister bijna mijn controller door het raam gesmeten vanwege die schijtauto's
![]()
Nee, ik richt me puur op de circuits, de Zonda dus
Dat vind ik nog niet eens het grootste probleem, ik vind er gewoon geen lol aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Ross
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
BBN ging ook niet echt lekker met de BMW zag ik.
Ik had op een gegeven moment dat ik inderdaad keihard achter de ghost aanging, en die ghost begon ineens te tollen, geen idee van wie die was maar ik lachte me kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Ook zo kut dat je snoeihard achter de ghost aanrijdt, en dat die dan door een auto heenrijdt waar jij dus vol opklapt
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef KoningStoma het volgende:
Dat klinkt totaal niet frustrerend
Valid point!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Ik had eerst alle assists uit en was wel tof om gewoon een hele baan door te driften!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ook snelste tijd met de zonda overigens, maar dat is puur en alleen maar doordat ik op dezelfde manier cheat als pot4toeZonder volgas door die ene bocht heen te gaan en snoeihard de muur te beuken is het anders echt onmogelijk...
Dusja die tijd telt eigenlijk niet. Die met de ferrari ben ik wel trots op
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Toch welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij![]()
Ik voel dezelfde frustratie bij dit spel als jij bij MW2 en BO, ik begin je steeds beter te snappen
Gedeeltelijkquote:
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Oh uhm by the way, wederom de toptijd met de ferrari
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Iets meer dan één tiendequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?
Op tijd remmen in de bochten he Pierrequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DIe shit is gemaakt voor jou, tussen het verkeer doorracen![]()
Trolololo, faalhaas dat je er rondlooptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op tijd remmen in de bochten he Pierre![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Cheat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
Zonda mag je weer terug pakken Ross,ik heb je met 0.08 gepakt. Maar dat is vooral omdat ik die laatste bocht echt niet kan, verlies ik zo tering veel tijd mee.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon. Maar ik remde nog een beetje, jij gaat vol gas er doorheenDie bocht voor de tunnel gaat ook nooit lekker bij mij, pak prima mn apex maar ik acceleer of te vroeg eruit waardoor ik tegen de muur knal of ik accelereer te laat en ik zie mn rival weg vliegen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon.
Volgens mij is het niet eens bewustquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Als je dat doet, dan scheelt dat bijna een volle seconde Nick
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijkquote:
Hmm eens terug kijken danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijk
Overkopen 5 eurie geboden alles kom meteen ophalen kk tot morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ik win. Dan lach ik je uit
Wat is er mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas met zijn plaatjes. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kijk jersey shore!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Waarom snap ik bovenstaande grappen niet
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Dit moet haast wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Maar hij was zelf wel in de party?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer
Bijna alleen maar vage onbekende gebruikers die winnen altijd.
Wat voor een film maak je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Jij ook alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampquote:
Ja, dat kan ik me beter concentrerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook alweer?Zit hier halve liters weg te tikken tijdens het typen.
Nu ze nog wel strak zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampWordt als dvd weggegeven aan de eerstejaars
![]()
En niet geheel onbelangrijk, ik heb al het beeldmateriaal van 18-jarige meisjes in bikiniDie gaan weer de underground archieven in
Mijn peuken zijn op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me beter concentrerenEn ladingen peuken wegwerken ondertussen
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu ze nog wel strak zijn.
[..]
Mijn peuken zijn op.
Kom ff langs Delft anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonder
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.quote:
Delft is buiten de verenigingen om een vrij dooie stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net alsof er niks open is in delft nu?
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur openquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur open
Roeivereniging hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Roeivereniging hier ookIt's a tie!
Compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.quote:
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburgquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Jij hebt toch al een vriendin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburg
Aha, indirect compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.
Kijken en flirten magquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriendin.
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha, indirect compensatiegedrag
Daaromquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.En aangezien we toch gaan barhangen en pinten hakken kan dat dus prima.
Jankerd, stomme troll, met jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.![]()
Fietsenmakers
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)quote:
Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.
Nee, niet bepaald. Een bar is een vrij essentieel onderdeel in een zuipkeet, en de oude was verrot. Komt weinig compensatiedrang bij kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?
Ja nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?
Bwaaaah ik stop ermeequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het wel treurig hoor. Dat je heel de tijd blijft afgeven maar dat je niet een keer langs wilt komen zodat ik het tegendeel kan bewijzen.
Waarom post je die shit niet bij mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
In mijn hallucinerende beschonken geest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?
Ben al bijna klaar met co-op en Insane.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben al bijna klaar met co-op en Insane. [ afbeelding ]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
En daar ga je wederom de mist in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietHeb toch al een vriendin, dus ik doe het sowieso al beter dan 97% van de mannen in Delft
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.Je kon toch wel weekje wachten.
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?
Wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
Zonde inderdaad. Maar verder niet heel boeiend.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 @ 02:26 schreef Jachra het volgende:
RIP Steve.
De Edison van deze tijd is heen gegaan.
quote:
Idead 4squote:
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headsetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hij was zelf wel in de party?![]()
Het is een complot.
Mijn vriendin wil nooit mijn controller vasthouden, alleen mijn joystick.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headset
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Jij maakt ook overal een probleem van hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan miepen als er iemand, die je niet kende, dood is gegaan.
Aandachtshoertjes. Aanstellers. Schijnheiligen. Pretentieuze simpele zielen.
Zo ik kan nu rustig slapen gaan.
Hoaxquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hele week met assault gespeeld en dat gaat zo vaak zo kut... speel ik eens één potje als engineer.... BAM!
Jij mag elke dag, geile beer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Kutstudent het volgende:
Wasberenjongen. Wanneer kan ik weer aan je tepels voelen?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo'n Jobs fan, maar als je naar zijn werk kijkt is het wel een zaken man die weet wat ie doet. Hij heeft van een verlies lijdend apple een bedrijf gemaakt wat het meest waard is en een gigantische brand name is. Ook bedrijven als Pixar heeft hij groot gemaakt.
En zijn streven naar perfectie en geen concessies doen is op het bizarre af, maar zeker wel erg boeiend.
Dus iedereen die zegt iCare prima, maar toch niks da respect voor deze man.
Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef dreamzk het volgende:
Rossdale jij ouwe snoeperd, je bent zeker al met pensioen en speelt nu elke dag zodat je ons kan verslaan?
Als hij mn zonda tijd heeft verbeterd baal ik hard, kdenk dat ik niet veel sneller kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?
15-11quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja die wil ik ook nog halen. Wanneer komt ie uit?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja
Heb vorige week een pre-order geplaatst
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uitquote:
Saints row was toch altijd net zoals GTA?quote:
ja mw3 haal ik later en elder scrolls vind ik niks aan, dus hoppa sr3 for the winquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uit
ja maar dan met flauwekul missies, zoals huizen onder poepspuiten, voor auto's springen om punten te scorenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Saints row was toch altijd net zoals GTA?
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uit
ha-ha gaerpjasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?
Heb je onderdehand een lap die geldig is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als hij mn zonda tijd heeft verbeterd baal ik hard, kdenk dat ik niet veel sneller kan.
Ging er om dat het nog een maand duurtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?
Nee omdat ik niet precies zie wat wel baan is en wat niet.Iets teveel de curbstones pakken en ik ben hem al kwijt. Irritantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je onderdehand een lap die geldig is?
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal een probleem van hè.
Ook een vorm van aandacht
Wat een vreemd figuur ben jij toch ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.
Hier kwam jij toch vandaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bam! Klaar met GoW2, dat was 200G binnenhalen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier kwam jij toch vandaan?
[ afbeelding ]
Nope, deze net allemaal gehaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]En die co-op achievements, moet je die nog wel?
quote:Suicide Missionary 150
Complete all campaign acts on Insane Difficulty
Friends with Benefits 50
Complete all acts in co-op on any difficulty (Marcus or Dom)
Completionist 30
Recover all 41 collectibles (any difficulty)
Nee. Aalten is nog saaier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
Lichtevoorde, is toch hetzelfde als aalten?
Met wie heb je gespeeld dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope, deze net allemaal gehaald.
[..]
Geen tijd voor co-op hebben, maar wel voor Forza.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met wie heb je gespeeld dan?Ik voel me vies en gebruikt.
Dat is wat ze je vertelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef KoningStoma het volgende:
Gelukkig ben ik hier niet geboren
Aha, umad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen tijd voor co-op hebben, maar wel voor Forza.
Precies, maar het dwingt je wel beter te rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Hoerenforza, waarom als je in laatste sector opfucked moet je nog rondje extra met ! rijden. Tering irritant
Ik geef je de avond van je leven.quote:
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering, volle party met boosters en toch winnen met 30-2.
Multi-kills met de striker.
Haha, jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.
Haha ja. Ik ben namelijk kensers goed in dit spel.quote:
Ik stuur je wel een invite. Is nu vol.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.
Neger, ik neuk dwergen in hun kont.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef je de avond van je leven.
No homo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wat geweldig dit.
En een beetje respectloos tegelijkertijd.
punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Wat valt iedereen nu over stoma dan?echt stelletje wijven.
Ja zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweter
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo hebben we allemaal wel wat.jullie zijn wat dat betreft net zo erg, om elk klein ding lopen jullie al te mauwen.
Heb je ook die andere map gespeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
mequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
Behalve als je honger hebt en er geen voedsel in de buurt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijk
Welke andere map?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je ook die andere map gespeeld?
quote:
met passwordquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
En dat is het enige dat teltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef Parvus het volgende:
Jongens jongens stoma heeft een KD van over 9000. Respect voor die eindbaas
Oh is dat niet op de xbox dan? Had hem daar nog niet gespeeld. Je hebt dat ondergrondse station, je hebt dat ''park'' en dan een stukje in de stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
Rot op met die apple fanboy shit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe TT zometeen moet iets met Apple te maken hebben.
Dude, alweer panne?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
hehe gelukkig eindelijk thuis, 2 uur over 35km gedaan
ook leuk als je telefoon dood gaat als je stilstaat op de weg
bitch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rot op met die apple fanboy shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |