quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt wel weer genoeg aandacht gehad vandaag
Cadeau's moet je verdienen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.
helemaal niks?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Cadeautjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
Is goed, dan wil ik graag ook op mijn verjaardag zo'n stapel geld XD
Dit zijn nou eens ideeën.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedereen een 10tje lappen en ze kan een Xbox kopen
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Heb overigens wel een weekendje weg cadeau gekregen van al mijn vriendinnen.
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?
Brabantquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.
Dus wij mogen met heel de SC een weekend in jouw huis verblijven, gratis?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.
Waar precies weet ik niet.quote:
Jij denk dat ik zo in elkaar zit? Je pakt ze maar hoor, als ik maar niet over je heen hoef.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Prima. Jouw vriendinnen regelen, allessss. Ohnee wacht, jij gaat natuurlijk cockblocken.
Fair enough.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij denk dat ik zo in elkaar zit? Je pakt ze maar hoor, als ik maar niet over je heen hoef.
Dat is de hoer van keldertje. Ziek wijfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
DUDE wtf dit topic, en dan die foto's in haar fobo.![]()
Sylvana's eet je niet, die lik je #2
Wat moet jij in het keldertje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is de hoer van keldertje. Ziek wijfWoont helaas ook in Deventer en ik ben erg blij dat ik dat monster nooit ben tegengekomen op een meet
Hoezo zou ik die view moeten gebruiken? Alleen maar omdat het realistischer is? Ik speel dat spel om tijden neer te zetten en niks anders, en als dat beter gaat met die view gebruik ik die viewquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
Niet je stuurvision gebruiken.Serieus, als je al zo'n spel doet, doe het dan zo realistisch mogelijk.
Dat uitroepteken krijg je als je een fout maakt in je lap. Dat kan zijn dat je naast de baan komt, op een tegenstander botst, afsnijdt etc. De track is echter ook verdeeld is secties.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Ik snap het ff niet, ik heb zojuist 1.1 sec van Pierre in zn Zonda afgesnoept maar ik krijg niet de melding dat ik mn rivaal verslagen heb. Eerst dacht ik dat het was omdat ik het teruggespoeld maar daarna heb ik een clean rondje neergezet. Als ik op start druk zie je mijn snelste tijd 1.45.9 oid vs 1.47 van Pierre met naast mijn tijd een uitroepteken. Wat could it be?
Ik niets gelukkig, heb er niet eens toegang toe. Maar er werd behoorlijk veel nasty shit over haar verteld in het Deventer topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet jij in het keldertje?![]()
Ben na enige research wel meer shit over haar tegengekomen. Bah.
Ja lees nu ook dingen over gangbangs enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niets gelukkig, heb er niet eens toegang toe. Maar er werd behoorlijk veel nasty shit over haar verteld in het Deventer topic
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja lees nu ook dingen over gangbangs enzo.![]()
Moet ook wel met zo'n harses.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.
Gewoon zorgen dat je binnen de baan rijdtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:07 schreef dreamzk het volgende:
En thanks pieter, snap het ongeveer nu
Wtf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook menig kansloos FOK!ker ontknaapt. Ze neukt(e) echt alles wat zich aanbood.
Damn hot!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
Succes ermee, ik speel die modes met verkeer op de weg niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Oh uhm by the way, wederom de toptijd met de ferrari
eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Rossquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes ermee, ik speel die modes met verkeer op de weg niet meerIk heb gister bijna mijn controller door het raam gesmeten vanwege die schijtauto's
![]()
Nee, ik richt me puur op de circuits, de Zonda dus
Dat vind ik nog niet eens het grootste probleem, ik vind er gewoon geen lol aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Ross
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
BBN ging ook niet echt lekker met de BMW zag ik.
Ik had op een gegeven moment dat ik inderdaad keihard achter de ghost aanging, en die ghost begon ineens te tollen, geen idee van wie die was maar ik lachte me kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Ook zo kut dat je snoeihard achter de ghost aanrijdt, en dat die dan door een auto heenrijdt waar jij dus vol opklapt
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef KoningStoma het volgende:
Dat klinkt totaal niet frustrerend
Valid point!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Ik had eerst alle assists uit en was wel tof om gewoon een hele baan door te driften!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ook snelste tijd met de zonda overigens, maar dat is puur en alleen maar doordat ik op dezelfde manier cheat als pot4toeZonder volgas door die ene bocht heen te gaan en snoeihard de muur te beuken is het anders echt onmogelijk...
Dusja die tijd telt eigenlijk niet. Die met de ferrari ben ik wel trots op
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Toch welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij![]()
Ik voel dezelfde frustratie bij dit spel als jij bij MW2 en BO, ik begin je steeds beter te snappen
Gedeeltelijkquote:
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Oh uhm by the way, wederom de toptijd met de ferrari
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Iets meer dan één tiendequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?
Op tijd remmen in de bochten he Pierrequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DIe shit is gemaakt voor jou, tussen het verkeer doorracen![]()
Trolololo, faalhaas dat je er rondlooptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op tijd remmen in de bochten he Pierre![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Cheat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
Zonda mag je weer terug pakken Ross,ik heb je met 0.08 gepakt. Maar dat is vooral omdat ik die laatste bocht echt niet kan, verlies ik zo tering veel tijd mee.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon. Maar ik remde nog een beetje, jij gaat vol gas er doorheenDie bocht voor de tunnel gaat ook nooit lekker bij mij, pak prima mn apex maar ik acceleer of te vroeg eruit waardoor ik tegen de muur knal of ik accelereer te laat en ik zie mn rival weg vliegen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon.
Volgens mij is het niet eens bewustquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Als je dat doet, dan scheelt dat bijna een volle seconde Nick
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijkquote:
Hmm eens terug kijken danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijk
Overkopen 5 eurie geboden alles kom meteen ophalen kk tot morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ik win. Dan lach ik je uit
Wat is er mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas met zijn plaatjes. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |