Cheat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
Zonda mag je weer terug pakken Ross,ik heb je met 0.08 gepakt. Maar dat is vooral omdat ik die laatste bocht echt niet kan, verlies ik zo tering veel tijd mee.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon. Maar ik remde nog een beetje, jij gaat vol gas er doorheenDie bocht voor de tunnel gaat ook nooit lekker bij mij, pak prima mn apex maar ik acceleer of te vroeg eruit waardoor ik tegen de muur knal of ik accelereer te laat en ik zie mn rival weg vliegen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef dreamzk het volgende:
.
En die cheat van mij heb ik gejat van Nicklas, snapte eerst niett hoe hij zo tering hard door die bocht kon.
Volgens mij is het niet eens bewustquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Als je dat doet, dan scheelt dat bijna een volle seconde Nick
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijkquote:
Hmm eens terug kijken danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die 4de bocht oid, naar links onderaan de heuvel waar je 200+ rijdt. Jij knalde hem vol tegen de muur en dat scheelt zo onwijs veel tijd uiteindelijk
Overkopen 5 eurie geboden alles kom meteen ophalen kk tot morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ik win. Dan lach ik je uit
Wat is er mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas met zijn plaatjes. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |