eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Rossquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes ermee, ik speel die modes met verkeer op de weg niet meerIk heb gister bijna mijn controller door het raam gesmeten vanwege die schijtauto's
![]()
Nee, ik richt me puur op de circuits, de Zonda dus
Dat vind ik nog niet eens het grootste probleem, ik vind er gewoon geen lol aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eens, vanmiddag voor het eerst paar rondjes gedaan en ik kom niet eens in de buurt van Ross
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
BBN ging ook niet echt lekker met de BMW zag ik.
Ik had op een gegeven moment dat ik inderdaad keihard achter de ghost aanging, en die ghost begon ineens te tollen, geen idee van wie die was maar ik lachte me kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Ook zo kut dat je snoeihard achter de ghost aanrijdt, en dat die dan door een auto heenrijdt waar jij dus vol opklapt
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef KoningStoma het volgende:
Dat klinkt totaal niet frustrerend
Valid point!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Ik had eerst alle assists uit en was wel tof om gewoon een hele baan door te driften!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Ook snelste tijd met de zonda overigens, maar dat is puur en alleen maar doordat ik op dezelfde manier cheat als pot4toeZonder volgas door die ene bocht heen te gaan en snoeihard de muur te beuken is het anders echt onmogelijk...
Dusja die tijd telt eigenlijk niet. Die met de ferrari ben ik wel trots op
Ik heb ook vaak pech met auto's hoor, maar dan doe je gewoon nog een ronde en nog een ronde tot je geen auto's op funeste punten tegenkomt
Toch welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij![]()
Ik voel dezelfde frustratie bij dit spel als jij bij MW2 en BO, ik begin je steeds beter te snappen
Gedeeltelijkquote:
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Oh uhm by the way, wederom de toptijd met de ferrari
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
DUDE wtf dit topic, en dan die foto's in haar fobo.![]()
Sylvana's eet je niet, die lik je #2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Iets meer dan één tiendequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met hoeveel mij ingehaald? Als het een sec is dan zeg ik fuck it, als het .1 is dan ga ik er nog wel keer voor. En hoe lang heb je er over gedaan?
Op tijd remmen in de bochten he Pierrequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DIe shit is gemaakt voor jou, tussen het verkeer doorracen![]()
Trolololo, faalhaas dat je er rondlooptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op tijd remmen in de bochten he Pierre![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |