Kijk jersey shore!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Waarom snap ik bovenstaande grappen niet
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Dit moet haast wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Maar hij was zelf wel in de party?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer
Bijna alleen maar vage onbekende gebruikers die winnen altijd.
Wat voor een film maak je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Jij ook alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampquote:
Ja, dat kan ik me beter concentrerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook alweer?Zit hier halve liters weg te tikken tijdens het typen.
Nu ze nog wel strak zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampWordt als dvd weggegeven aan de eerstejaars
![]()
En niet geheel onbelangrijk, ik heb al het beeldmateriaal van 18-jarige meisjes in bikiniDie gaan weer de underground archieven in
Mijn peuken zijn op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me beter concentrerenEn ladingen peuken wegwerken ondertussen
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu ze nog wel strak zijn.
[..]
Mijn peuken zijn op.
Kom ff langs Delft anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonder
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.quote:
Delft is buiten de verenigingen om een vrij dooie stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net alsof er niks open is in delft nu?
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur openquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur open
Roeivereniging hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Roeivereniging hier ookIt's a tie!
Compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.quote:
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburgquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Jij hebt toch al een vriendin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburg
Aha, indirect compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.
Kijken en flirten magquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriendin.
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha, indirect compensatiegedrag
Daaromquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.En aangezien we toch gaan barhangen en pinten hakken kan dat dus prima.
Jankerd, stomme troll, met jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.![]()
Fietsenmakers
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)quote:
Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.
Nee, niet bepaald. Een bar is een vrij essentieel onderdeel in een zuipkeet, en de oude was verrot. Komt weinig compensatiedrang bij kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?
Ja nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?
Bwaaaah ik stop ermeequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het wel treurig hoor. Dat je heel de tijd blijft afgeven maar dat je niet een keer langs wilt komen zodat ik het tegendeel kan bewijzen.
Waarom post je die shit niet bij mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
In mijn hallucinerende beschonken geest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?
Ben al bijna klaar met co-op en Insane.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben al bijna klaar met co-op en Insane. [ afbeelding ]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
En daar ga je wederom de mist in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietHeb toch al een vriendin, dus ik doe het sowieso al beter dan 97% van de mannen in Delft
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.Je kon toch wel weekje wachten.
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?
Wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
Zonde inderdaad. Maar verder niet heel boeiend.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 @ 02:26 schreef Jachra het volgende:
RIP Steve.
De Edison van deze tijd is heen gegaan.
quote:
Idead 4squote:
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headsetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hij was zelf wel in de party?![]()
Het is een complot.
Mijn vriendin wil nooit mijn controller vasthouden, alleen mijn joystick.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headset
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Jij maakt ook overal een probleem van hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan miepen als er iemand, die je niet kende, dood is gegaan.
Aandachtshoertjes. Aanstellers. Schijnheiligen. Pretentieuze simpele zielen.
Zo ik kan nu rustig slapen gaan.
Hoaxquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hele week met assault gespeeld en dat gaat zo vaak zo kut... speel ik eens één potje als engineer.... BAM!
Jij mag elke dag, geile beer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Kutstudent het volgende:
Wasberenjongen. Wanneer kan ik weer aan je tepels voelen?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo'n Jobs fan, maar als je naar zijn werk kijkt is het wel een zaken man die weet wat ie doet. Hij heeft van een verlies lijdend apple een bedrijf gemaakt wat het meest waard is en een gigantische brand name is. Ook bedrijven als Pixar heeft hij groot gemaakt.
En zijn streven naar perfectie en geen concessies doen is op het bizarre af, maar zeker wel erg boeiend.
Dus iedereen die zegt iCare prima, maar toch niks da respect voor deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |