Idead 4squote:
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headsetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hij was zelf wel in de party?![]()
Het is een complot.
Mijn vriendin wil nooit mijn controller vasthouden, alleen mijn joystick.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem hield mijn vriendin de controller vast en lulde ik via de headset
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Jij maakt ook overal een probleem van hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:20 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan miepen als er iemand, die je niet kende, dood is gegaan.
Aandachtshoertjes. Aanstellers. Schijnheiligen. Pretentieuze simpele zielen.
Zo ik kan nu rustig slapen gaan.
Hoaxquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hele week met assault gespeeld en dat gaat zo vaak zo kut... speel ik eens één potje als engineer.... BAM!
Jij mag elke dag, geile beer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Kutstudent het volgende:
Wasberenjongen. Wanneer kan ik weer aan je tepels voelen?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo'n Jobs fan, maar als je naar zijn werk kijkt is het wel een zaken man die weet wat ie doet. Hij heeft van een verlies lijdend apple een bedrijf gemaakt wat het meest waard is en een gigantische brand name is. Ook bedrijven als Pixar heeft hij groot gemaakt.
En zijn streven naar perfectie en geen concessies doen is op het bizarre af, maar zeker wel erg boeiend.
Dus iedereen die zegt iCare prima, maar toch niks da respect voor deze man.
Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef dreamzk het volgende:
Rossdale jij ouwe snoeperd, je bent zeker al met pensioen en speelt nu elke dag zodat je ons kan verslaan?
Als hij mn zonda tijd heeft verbeterd baal ik hard, kdenk dat ik niet veel sneller kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?
15-11quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja die wil ik ook nog halen. Wanneer komt ie uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |