Kijk jersey shore!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Waarom snap ik bovenstaande grappen niet
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Rossdale is in de vorm van ze leven.![]()
Snelle tijden in Forza 4 en monsterscores in BF3.
Dit moet haast wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Maar hij was zelf wel in de party?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt hij zelf niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer
Bijna alleen maar vage onbekende gebruikers die winnen altijd.
Wat voor een film maak je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Jij ook alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
En hop, weer film maken en bacardi drinken
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampquote:
Ja, dat kan ik me beter concentrerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook alweer?Zit hier halve liters weg te tikken tijdens het typen.
Nu ze nog wel strak zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkampWordt als dvd weggegeven aan de eerstejaars
![]()
En niet geheel onbelangrijk, ik heb al het beeldmateriaal van 18-jarige meisjes in bikiniDie gaan weer de underground archieven in
Mijn peuken zijn op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me beter concentrerenEn ladingen peuken wegwerken ondertussen
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu ze nog wel strak zijn.
[..]
Mijn peuken zijn op.
Kom ff langs Delft anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb om 10 uur nog 2 pakken gehaald bij de snackbar, ik zit voorlopig niet zonder
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.quote:
Delft is buiten de verenigingen om een vrij dooie stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net alsof er niks open is in delft nu?
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur openquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, gaan we snoeihard op de sociëteit zuipen.
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik ook hier naar de stad gaan, tot 4 uur open
Roeivereniging hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sociëteit is open tot wij zin hebben om weg te gaan. Beat that.
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Roeivereniging hier ookIt's a tie!
Compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.quote:
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburgquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar roeiverenigingen halen het niet bij onze prachtige, gloednieuwe, eikenhouten, grootste bar van Nederland.
Jij hebt toch al een vriendin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het aantal vrouwelijke studenten in Delft halen het ook niet bij het aantal vrouwelijke studenten in Tilburg
Aha, indirect compensatiegedragquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gratis van Bavaria gekregen. Omdat we hun grootste particuliere klant zijn.
Kijken en flirten magquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriendin.
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha, indirect compensatiegedrag
Daaromquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijken en flirten magBeter dan naar een pikkendisco kijken
![]()
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig staan deze hele maand alleen maar vrouwen achter de bar.En aangezien we toch gaan barhangen en pinten hakken kan dat dus prima.
Jankerd, stomme troll, met jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ongeveer de enige vrouwelijke studenten van Delft dus. Keuze te over.![]()
Fietsenmakers
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |