Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frustratie is het omdat jullie te weinig vrouwen hebben in Delft. En dan zijn er eindelijk een paar leuke, dan duiken er meteen 300 man op waardoor jij altijd het onderspit delft (hohoo, woordgrapje!)
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we dreigden naar heineken over te stappen omdat die een betere 5-jaren deal hadden, dus gooide bavaria deze deal er nog bovenop als we bij hen zouden blijven.
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het valt nogal mee. En dat weet je zelf ook wel. Ga nou maar weer aan het werk, want je leidt me af.
Nee, niet bepaald. Een bar is een vrij essentieel onderdeel in een zuipkeet, en de oude was verrot. Komt weinig compensatiedrang bij kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds compensatiegedrag? Als in "kijk ons eens stoer zijn met ons bier"?
Ja nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat het niet meevalt. Man man man wat een pikkendisco daar. Of de vrouwen zijn niet om aan te zien aangezien Technische Natuurkunde niet de mooiste vrouwen aantrekt.
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks troll. Wilde jij mij zeggen dat die vrouwen van technische natuurkunde over het algemeen beter zijn dan de vrouwen van psychologie?
Bwaaaah ik stop ermeequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Maar de vrouwen van IO en BK zijn net zo goed.
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het wel treurig hoor. Dat je heel de tijd blijft afgeven maar dat je niet een keer langs wilt komen zodat ik het tegendeel kan bewijzen.
Waarom post je die shit niet bij mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker.
[ afbeelding ]
In mijn hallucinerende beschonken geest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik niet een keer langs wil komen?
Ben al bijna klaar met co-op en Insane.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben al bijna klaar met co-op en Insane. [ afbeelding ]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dit gesprek.Maar wanneer ga je een keer mee dan?
En daar ga je wederom de mist in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee hoor, waarom nietHeb toch al een vriendin, dus ik doe het sowieso al beter dan 97% van de mannen in Delft
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kerel, je hebt niet meegekregen dat ik al 3 dagen lang elke dag tot diep in de nacht zit te werken? Ik heb er gewoon geen tijd voor.Je kon toch wel weekje wachten.
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What can i say? Zou jij een week wachten op een chick, als je haar ook morgen al kan batsen?
Wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt. Wat is dit voor vergelijking dan?
Zonde inderdaad. Maar verder niet heel boeiend.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 @ 02:26 schreef Jachra het volgende:
RIP Steve.
De Edison van deze tijd is heen gegaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |