punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Wat valt iedereen nu over stoma dan?echt stelletje wijven.
Ja zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweter
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo hebben we allemaal wel wat.jullie zijn wat dat betreft net zo erg, om elk klein ding lopen jullie al te mauwen.
Heb je ook die andere map gespeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
mequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
Behalve als je honger hebt en er geen voedsel in de buurt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijk
Welke andere map?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je ook die andere map gespeeld?
quote:
met passwordquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
En dat is het enige dat teltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef Parvus het volgende:
Jongens jongens stoma heeft een KD van over 9000. Respect voor die eindbaas
Oh is dat niet op de xbox dan? Had hem daar nog niet gespeeld. Je hebt dat ondergrondse station, je hebt dat ''park'' en dan een stukje in de stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
Rot op met die apple fanboy shit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe TT zometeen moet iets met Apple te maken hebben.
Dude, alweer panne?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
hehe gelukkig eindelijk thuis, 2 uur over 35km gedaan
ook leuk als je telefoon dood gaat als je stilstaat op de weg
bitch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rot op met die apple fanboy shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |