Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef dreamzk het volgende:
Rossdale jij ouwe snoeperd, je bent zeker al met pensioen en speelt nu elke dag zodat je ons kan verslaan?
Als hij mn zonda tijd heeft verbeterd baal ik hard, kdenk dat ik niet veel sneller kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heeft ie de ferrari tijd verbeterd?
15-11quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja die wil ik ook nog halen. Wanneer komt ie uit?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja
Heb vorige week een pre-order geplaatst
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uitquote:
Saints row was toch altijd net zoals GTA?quote:
ja mw3 haal ik later en elder scrolls vind ik niks aan, dus hoppa sr3 for the winquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uit
ja maar dan met flauwekul missies, zoals huizen onder poepspuiten, voor auto's springen om punten te scorenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Saints row was toch altijd net zoals GTA?
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true een goeie maand, maar MW3 en Skyrim komen in die tijd ook al uit
ha-ha gaerpjasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?
Heb je onderdehand een lap die geldig is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als hij mn zonda tijd heeft verbeterd baal ik hard, kdenk dat ik niet veel sneller kan.
Ging er om dat het nog een maand duurtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees MW3, Skyrim en SR3... en je noemt het een goede maand. Ik snap de link niet?
Nee omdat ik niet precies zie wat wel baan is en wat niet.Iets teveel de curbstones pakken en ik ben hem al kwijt. Irritantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je onderdehand een lap die geldig is?
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal een probleem van hè.
Ook een vorm van aandacht
Wat een vreemd figuur ben jij toch ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.
Hier kwam jij toch vandaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom, noemt men dit geen happen. ...maar dat is het wel.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bam! Klaar met GoW2, dat was 200G binnenhalen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier kwam jij toch vandaan?
[ afbeelding ]
Nope, deze net allemaal gehaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]En die co-op achievements, moet je die nog wel?
quote:Suicide Missionary 150
Complete all campaign acts on Insane Difficulty
Friends with Benefits 50
Complete all acts in co-op on any difficulty (Marcus or Dom)
Completionist 30
Recover all 41 collectibles (any difficulty)
Nee. Aalten is nog saaier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
Lichtevoorde, is toch hetzelfde als aalten?
Met wie heb je gespeeld dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope, deze net allemaal gehaald.
[..]
Geen tijd voor co-op hebben, maar wel voor Forza.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met wie heb je gespeeld dan?Ik voel me vies en gebruikt.
Dat is wat ze je vertelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef KoningStoma het volgende:
Gelukkig ben ik hier niet geboren
Aha, umad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen tijd voor co-op hebben, maar wel voor Forza.
Precies, maar het dwingt je wel beter te rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Hoerenforza, waarom als je in laatste sector opfucked moet je nog rondje extra met ! rijden. Tering irritant
Ik geef je de avond van je leven.quote:
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering, volle party met boosters en toch winnen met 30-2.
Multi-kills met de striker.
Haha, jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.
Haha ja. Ik ben namelijk kensers goed in dit spel.quote:
Ik stuur je wel een invite. Is nu vol.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Heb wel zin om te boosterhunten.
Neger, ik neuk dwergen in hun kont.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef je de avond van je leven.
No homo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wat geweldig dit.
En een beetje respectloos tegelijkertijd.
punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Wat valt iedereen nu over stoma dan?echt stelletje wijven.
Ja zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
punt heeft tauch wel hoor, meneer is een betweter
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo hebben we allemaal wel wat.jullie zijn wat dat betreft net zo erg, om elk klein ding lopen jullie al te mauwen.
Heb je ook die andere map gespeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
mequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hele middag battlefield bij me oom op de pc gespeeld.wat een held.
Behalve als je honger hebt en er geen voedsel in de buurt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb niks, ik ben altijd vrolijk
Welke andere map?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je ook die andere map gespeeld?
quote:
met passwordquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
En dat is het enige dat teltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef Parvus het volgende:
Jongens jongens stoma heeft een KD van over 9000. Respect voor die eindbaas
Oh is dat niet op de xbox dan? Had hem daar nog niet gespeeld. Je hebt dat ondergrondse station, je hebt dat ''park'' en dan een stukje in de stad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beta op de pc heeft toch een extra map?
Rot op met die apple fanboy shit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe TT zometeen moet iets met Apple te maken hebben.
Dude, alweer panne?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
hehe gelukkig eindelijk thuis, 2 uur over 35km gedaan
ook leuk als je telefoon dood gaat als je stilstaat op de weg
bitch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rot op met die apple fanboy shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |