http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Wootism het volgende:
Dus wat ik vroeg, wat is die carousel precies?
Oh die was de hele tijd down hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.
Als je geen Iphone 4 hebt wel, anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef RBWO het volgende:
Dusseh ik heb het allemaal gemist. Wanneer komt de Iphone 5? Is het de moeite om die 4S te halen of wachten op een Galaxy S3?
Gewoon de eerste pagina van de iPhone site die op een fancy manier door een paar features beweegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef mergbot het volgende:
Leg even uit wat Carousel is, op de site werkt subsite "carousel" niet.
Kwestie van software-voorkeuren en scherm (klein met hoge resolutie vs groot met lagere resolutie).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef RBWO het volgende:
Ik heb geen Iphone maar een Galaxy S.
Dusseh Iphone 4S halen of Galaxy S2?
Edit:quote:You might have noticed that Apple’s website has been up and down after today’s iPhone 4 event, but it’s not just heavy demand causing the problems — the apple.com domain was apparently hijacked, as the WHOIS records have been vandalized. We’re seeing similar vandalism on microsoft.com, google.com, twitter.com, ebay.com, and yahoo.com right now — we’ll keep you updated.
twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
Teleurgestelde hackers?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hmm, is het niet logischer dat de Whois-database gekraakt is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.
Niemand = Niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef jovink het volgende:
Ik heb een vraag; ik wil de iphone 4 wel met abbo van vodafone 200, nu is mijn vraag, worden de abonnementen verlaagd/ toestel goedkoper als de 4s er is? En kan ik dus beter nog wachten of zou het niets uitmaken?
Hoe is het bijv met vorige nieuwere modellen icm abo prijs/toestel prijs gegaan?
Niemand kan me echt een duidelijk antwoord geven, hoop 1 van jullie hier wel.
(is auteur van Thisismynext post hierboven die weer verdwenen is)twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh nu zie ik het. Als je whois doet krijg je een lijst van domeinen waar apple.com in voorkomt, en grapjassen hebben bijvoorbeeld www.apple.com.blablabla.com geregistreerd. Volledig vals alarm dus.
twitter:laughingsquid twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:32:45Quick, do a whois lookup on apple.com, insane! http://t.co/mcydp4EJ via @benpopper reageer retweet
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Junkie het volgende:
[..]twitter:laughingsquid twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:32:45Quick, do a whois lookup on apple.com, insane! http://t.co/mcydp4EJ via @benpopper reageer retweet
Hoezo faal ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Devz het volgende:
Wat een enorme faal, die prijzen van de 4S ook
Hopelijk daalt de iPhone 4 nu flink in prijs, is het toch nog ergens goed voor geweest.
De is er toch? 64GB...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik het goed begreep doet de camera nu realtime beeldstabilisatie op 1080p 30fps, dat is best indrukwekkend. Blijft dat je hier in Nederland weinig aan Siri hebt, en de upgrade dus bestaat uit iets betere performance en een betere camera. Dan had een storage upgrade er nog wel bij gekund.
Ja voor $100 extra. Niet de standaard modellen. Die zitten nu al sinds 2009 met 16 en 32 GB.quote:
Krijg ik wel vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Crimyclown het volgende:
Het is leuk maar wat moet je nou met 64 GB op een telefoon.
Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Crimyclown het volgende:
Het is leuk maar wat moet je nou met 64 GB op een telefoon.
Hoe is het in het verleden verlopen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niemand = Niemand.
Dus ook niemand hier.
Onzinartikel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.wphome.nl/2011(...)istieken-op-keynote/
Echt een kind van 15 heeft dat geschreven, wat een dom artikelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Daarnaast heeft Apple het over de tijd die nodig is om een foto te nemen met de nieuwe iPhone 4S op iOS 5. Ze vergelijken de tijden met Android toestellen, maar niet met Windows Phone 7 toestellen die net zo snel een foto kunnen nemen als de iPhone 4S. Apple zegt verder dat ze ieder jaar miljoenen iPod’s verkopen, en ze vergelijken dat met de originele Sony Walkman verkopen. Sony had bijna 30 jaar nodig om 300000 Walkmans te verkopen, maar dat is een apparaat dat cassettebandjes gebruikt!
Gaat hij er ook nog WP7 bij halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
http://gizmodo.com/584655(...)rks-on-the-iphone-4squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef Mozy het volgende:
kan iemand in de GM van iOS 5 kijken of Siri exclusief op iPhone 4S te gebruiken is?
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef nelisb het volgende:
Is het niet zakelijk genoeg?
Volgens Apple gebruikt 93% uit de Fortune 500 bedrijven de iPad en iphones. Testpilots weet ik niet.
Lijkt me dus dat het prima werkt in een zakelijke omgeving.
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef nelisb het volgende:
Waarom perse een mkv?
M4v kan ook, film is dan tussen 1-2 gig.
Niet iedereen wil HD.
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niks beter.
Maar als volgens Apple zoveel bedrijven het gebruiken moet het ergens goed gaan...
Nou dat valt wel mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Alxander het volgende:
[..]
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.
Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!
Alleen kan ons werkplek sneer met de recorders van de zaak een Apple id aanmaken, alle apps uit de store downloaden die nodig zijn, die vervolgens handmatig configureren, alle Exchange settings handmatig instellen, weer gaan pielen met encryptie en vervolgens uitleveren met een hele instructie erbij over wat ze we en niet mogen en kunnen met de AppStore icm een bedrijfs Apple id.
Als ie vervolgens gejat wordt (heel gek, dat gebeurt meer met zakelijke iPads) dan moet de boel op afstand gewilde worden, of een factory reset komen. Succes met unmanaged devices..
Wat ik bedoel is dat de huidge manier teveel tijd en uren kost om ze uit te leveren en te onderhouden, we geen eigen AppStore hebben met voor geconfigureerde apps, je geen Enterprise licenties aan kan schaffen met apps en er geen installed base en of CMDB koppeling te realiseren is. Ook remote beheer is lastig.
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee.
Elke serie is er in mkv, xvid of in dvd versie.
Kan het toch gewoon omzetten met bv handbrake, zodat de files minder groot zijn.
Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...
RIM heeft daar helaas niks van laten zien, imho. En idem voor Android.
En nu nog maar afwachten wat Microsoft gaat doen, maar dat is al veel te laat.
Dat omzetten voor jou geen oplossing is is prima. Maar voor een ander kant dat wel prima zijn. Of moeten we het allemaal doen zoals jij wilt dat het moet zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)
Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.
De tablet markt is pas 2 jaar oud, misschien nog niet eens.
Voldeden de pc's ook meteen nadat ze 2 jaar op de markt waren?
Nee en dat doen ze nu nog steeds niet.
http://www.teamhww.nl/201(...)ultieme-mediaspeler/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker
Eens. Kritisch moeten we altijd blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..
We zijn nu vooral aan het kijken naar Air Watch en hoop met iOS 5 dat vooral de AppStore anders gemanaged kan gaan worden.
Privé geil ik op iCloud
Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
In Amerika zijn er toch scholen die hele klassen met iPads hebben. Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die het regelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.
Windows Phone of Windows 8 is te laat, die missen de boot, ondanks dat het waarschijnlijk fantastisch zal aansluiten in een Microsoft domain...
iOS 5 gebruikt juist meer wakelocks en gebruikt meer door lockscreen widgets en notificatie widgetsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.
[..]
Yup, met VLC player voor iOS is dat geen probleemquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker
Apple geeft geen fuck als het gaat om specificaties als koop-argument.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Hmzzz, conclusie is dus eigenlijk dat Apple een kloon van de SG2 heeft gepresenteerd qua specs vanavond.. Ik heb het ook met volle intresse gevolgd vanavond en had er meer van verwacht.
De dingen die ik voorbij heb zien komen heb ik ook op mijn SG2.. Spraakherkenning die het erg goed doet in het Nederlands, vooral (en eigenlijk alleen) functioneel handig bij navigatie tijdens het autorijden, 8mp camera, 1080p filmen, dual core.. Ik vind alleen die iCloud echt geil en denk dat ze daar wel weer een goeie voorsprong mee hebben, want zo'n complete oplossing mis ik nog bij Google, met hun Gdrive die al jaren beschikbaar zou komen...
Dit bericht type ik trouwens op een iPad, want daarin ruled Apple dan wel weer keihard en duurt het nog minimaal een jaar voordat Android ook maar in de buurt komt qua apps en functionaliteit.
Qua IOS hoop ik vooral dat het beter te managen is in een zakelijke omgeving, dat zal de acceptatiegraad absoluut ten goede komen in het bedrijfsleven.
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:57 schreef Q. het volgende:
Zo'n keynote zonder Steve is echt geen fuck aan.
Idd, het enige wat ik van mn iPhone (nu ook 3GS) wil is dat ie een heel sneller wordt en dan is ie. Prima. De innovaties verwacht ik verder in iOS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:30 schreef Tijn het volgende:
Verder is die 4S precies wat ik zou willen als vervanger voor m'n 3GS: meer snelheid en kwaliteit in een vertrouwd ontwerp, zonder de kinderziektes van een heel nieuw model.
Dat denk ik ook, er zat op deze keynote compleet geen energie, geen vibe. Alhoewel ik wel een positief gevoel kreeg bij Cook, right man for the right job. Steve heeft zijn opvolging goed geregeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.
Dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:30 schreef Tijn het volgende:
Verder is die 4S precies wat ik zou willen als vervanger voor m'n 3GS: meer snelheid en kwaliteit in een vertrouwd ontwerp, zonder de kinderziektes van een heel nieuw model.
Ik denk dat dat het grootste 'probleem' is idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef problematiQue het volgende:
'Mensen' zijn gewoon teleurgesteld dat met het kopen van de nieuwste iPhone niemand zal zien dat je de nieuwste iPhone hebt.
waarom gebruik je in godsnaam T9 op een ipad? T9 is bedoeld voor mobiele telefoons, waar je met je 10 cijferstoetsen de woorden maakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef Adolecens het volgende:
Kut T9 op de iPad
Krijg er een compleet onsamenhangend verhaal van lees ik nu in mijn Posts..
Laatst een reset gedaan en stond standaard nog aan, excuse me..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom gebruik je in godsnaam T9 op een ipad? T9 is bedoeld voor mobiele telefoons, waar je met je 10 cijferstoetsen de woorden maakt.
We vergeven het je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laatst een reset gedaan en stond standaard nog aan, excuse me..
Heb nu een 3GS en die moet dagelijks (lees: elke 24 uur) aan de oplader. Als gevolg hiervan plug ik 'm overal in, oplader in de auto, oplader op het nachtkastje en oplader bij de PC.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoor. Met zwaar gebruik (screen brightness volledig, veel Whatsapp) kom ik nooit onder de 50% thuis.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef problematiQue het volgende:
'Mensen' zijn gewoon teleurgesteld dat met het kopen van de nieuwste iPhone niemand zal zien dat je de nieuwste iPhone hebt.
Eén woord: GoodPlayerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)
Inderdaad, de secondary market zal ook wel een beetje teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus.
Prima doorontwikkeling van de iPhone 4 dit. Het is duidelijk een stramien dat Apple vaker gaat toepassen. Eerst een nieuw model, daarna een doorontwikkeling. Daarnaast vergeten mensen even dat er wel degelijk nieuwe features inzitten, Apple zit eindelijk op de dual-soc trein (en dat voor een telefoon die allerminst traag is in de huidige vorm!), een zo te zien geweldige camera, 1080 ipv 720, HSDPA en de introductie van een 64GB model voor de storageheavy users (zelf krijg ik geeneens 16GB vol maar hey ze zullen er vast zijn!).
Plus dat je nu niet weer gelijk nieuwe hoesjes, displayprotectors en carkits hoeft te gaan kopen.
Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef Dimens het volgende:
Welk programma draaien jullie op je Mac voor het lezen en schrijven van NTFS?
En dan nu schijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.
Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Junkie het volgende:
Ik heb de iOS5GM op mn iPhone 4 staan. En die werkt prima, behalve de iCloud feature. Toen ik daar inlogde in het setting menu kreeg ik de melding dat ik de data van MobileMe naar iCloud moet overzetten. Bij de MobileMe site staat nu nog niks, maar als je naar iCloud.com gaat en probeert in te loggen wordt je wel naar een site doorgestuurd: https://www.me.com/move/
En daar krijg je een wizard te zien. Daar staat dat je ook MacOSX 10.7.2 nodig hebt.
Of zou dit ook zonder werken? Of kan ik dit al op een andere manier werkend krijgen? (Of moet ik gewoon doorgaan? Ik wil geen data verliezen o.i.d.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt bijbetalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af. Ik heb nu een 3GS, dus ik ga gewoon verlengen met een 4GS
Ik ben developer voor iOS maar die Lion beta kan ik dan weer niet aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..
Hangt heel erg af van de vraagprijsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:
iPhone 4S wordt as vrijdag voor me besteld.
Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
Men heeft zich weer eens flink laten inspireren door Braun.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Totaal geen fan van het nieuwe uiterlijk dat de Muziek app heeft op de iPad
Een goede leider verzamelt goede mensen om zich heen. Steve Jobs was goed in het bedenken van revolutionaire producten met visie, Tim Cook is goed in het minimaliseren van de kosten en het maximaliseren van de winst. Bob Mansfield zal de hardware gerelateerde zaken voor zijn rekening nemen vanaf nu denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.
Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
Vraagprijs?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:
iPhone 4S wordt as vrijdag voor me besteld.
Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.
Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt...
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.
Nee, keynotes waren Steve Jobs' sterkste punt maar die is er niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
Hij's nog niet dood hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, keynotes waren Steve Jobs' sterkste punt maar die is er niet meer.
Nogmaals, keynotes zijn, in tegenstelling tot gesneden brood en icoontjes met afgeronde hoeken, geen uitvinding van Apple.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Forstall en Schiller doen het ook prima. Geef Cook wat tijd en hij kan het ook. Steve beschikt toevallig over verschrikkelijk veel showmanship, maar nu hij weg is is dat totaal geen reden om te stoppen met keynotes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je op zoek bent naar het woord 'charisma'.quote:
Vond jij dit een leuke keynote dan? Ik vond het echt een geforceerd drama en Tim Cook wist me totaal niet te boeien met z'n trage tempo en tientallen slides met alleen maar grafieken en getallen. Ik had van niemand op het podium het idee dat ze zelf de behoefte hadden om een verhaal met de wereld te delen, maar dat ze daar alleen maar stonden omdat het nou eenmaal hun werk is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
Nee, het was een vreselijk saaie keynote, maar het kwam door de inhoud. De inhoud was al helemaal bekend. Nergens een verrassing. Ik vond het weinig met Cook te maken hebben, al mag hij wat vlotter overkomen. Maar je moet zo iemand niet met Steve vergelijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vond jij dit een leuke keynote dan? Ik vond het echt een geforceerd drama en Tim Cook wist me totaal niet te boeien met z'n trage tempo en tientallen slides met alleen maar grafieken en getallen. Ik had van niemand op het podium het idee dat ze zelf de behoefte hadden om een verhaal met de wereld te delen, maar dat ze daar alleen maar stonden omdat het nou eenmaal hun werk is.
Ik zeg trouwens niet dat ze stoppen met keynotes in het algemeen. Natuurlijk doen ze dat niet, ze zullen toch hun producten moeten blijven aankondigen. Ik denk alleen dat ze gaan stoppen met dit format en iets gaan ontwikkelen wat meer bij de mensen past die het nu moeten doen. Het huidige format is helemaal gemaakt voor en door Steve Jobs, maar nu hij is weggevallen, werkt het helemaal niet meer zo goed om hun verhaal op deze manier te brengen.
Hij is niet te zenuwachtig, hij heeft gewoon de uitstraling van een zak hooi. Dat is niet zo erg en zegt verder niks over z'n leiderschapskwaliteiten, maar het is wel belangrijk dat het format van de keynote wordt aangepast op het feit dat er een heel ander soort man op het podium staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het grappig dat veel mensen denken dat de CEO van het grootste bedrijf ter wereld zenuwachtig is om een keynote te doen.
Deels. Ik geloof niet dat Cook geen charisma heeft. Presenteren is ook deels aan te leren. *quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je op zoek bent naar het woord 'charisma'.
Ze moeten Justin Long (de Mac guy) deze keynotes laten inleiden. Dat zou keihard zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is niet te zenuwachtig, hij heeft gewoon de uitstraling van een zak hooi. Dat is niet zo erg en zegt verder niks over z'n leiderschapskwaliteiten, maar het is wel belangrijk dat het format van de keynote wordt aangepast op het feit dat er een heel ander soort man op het podium staat.
Om hoe laat heb je hem besteld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef DannyDeko het volgende:
Even een kort vraagje. Als je online je Macbookje hebt besteld en meteen hebt betaald. Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je 'm kan verwachten?
Gistermiddag rond 3-en maar dat maakt blijkbaar niet uit want ik heb nog niet eens een betaalbevestiging gekregen..quote:
Hoe betaald? Creditcard of overschrijving?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gistermiddag rond 3-en maar dat maakt blijkbaar niet uit want ik heb nog niet eens een betaalbevestiging gekregen..
Wat nou kredietcrisis...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Svyatagor het volgende:
27" iMac besteld, wordt morgen geleverd
En sinds vandaag ook een Apple TV2 in huis, prima ding. Wel meteen atv Flash erop gezet, dus nu is 'ie ook vriendjes met mijn NAS en alle zooi die daar op staat
Overschrijving. Dus van mijn ING naar hun Rabobank, zou 1 dag moeten dueren maar geen bevestiging gehad vandaag. Maar stel ik krijg morgen te horen dat ze het geld hebben, hoe snel zijn ze dan met de levering?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoe betaald? Creditcard of overschrijving?
Maar je had natuurlijk al gekeken op de Apple site bij help.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Overschrijving. Dus van mijn ING naar hun Rabobank, zou 1 dag moeten dueren maar geen bevestiging gehad vandaag. Maar stel ik krijg morgen te horen dat ze het geld hebben, hoe snel zijn ze dan met de levering?
Woooow heel geil! Waar haal je die?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand dit wel eens geprobeerd? Met die nieuwe klokjes van de Nano weer een stukje leuker. Kwaliteit schijnt erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
geil ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Woooow heel geil! Waar haal je die?!
Nope.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
Steve Jobs overleden
Vast een grap of zo.
Mooi...quote:Following the loss of visionary Apple co-founder Steve Jobs, President Obama released this statement:
Michelle and I are saddened to learn of the passing of Steve Jobs. Steve was among the greatest of American innovators - brave enough to think differently, bold enough to believe he could change the world, and talented enough to do it.
By building one of the planet’s most successful companies from his garage, he exemplified the spirit of American ingenuity. By making computers personal and putting the internet in our pockets, he made the information revolution not only accessible, but intuitive and fun. And by turning his talents to storytelling, he has brought joy to millions of children and grownups alike. Steve was fond of saying that he lived every day like it was his last. Because he did, he transformed our lives, redefined entire industries, and achieved one of the rarest feats in human history: he changed the way each of us sees the world.
The world has lost a visionary. And there may be no greater tribute to Steve’s success than the fact that much of the world learned of his passing on a device he invented. Michelle and I send our thoughts and prayers to Steve’s wife Laurene, his family, and all those who loved him.
Wat vreemd dat jij Steve goed genoeg hebt gekend om hem een "arrogante LUL te kunnen noemen"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:06 schreef Martinovibes het volgende:
Echt veel topics op fok!
Steve was een arrogante LUL maar het was ook een visionair en dat moet ik hem nageven!, dat kan gewoon niemand ontkennen
Good Job MR Jobs!
Klote ziekte !
RIP!
quote:Statements and Reactions
Steve Jobs' family has issued a statement:
Steve died peacefully today surrounded by his family.
In his public life, Steve was known as a visionary; in his private life, he cherished his family. We are thankful to the many people who have shared their wishes and prayers during the last year of Steve's illness; a website will be provided for those who wish to offer tributes and memories.
We are grateful for the support and kindness of those who share our feelings for Steve. We know many of you will mourn with us, and we ask that you respect our privacy during our time of grief.
Tim Cook
Apple has lost a visionary and creative genius, and the world has lost an amazing human being. Those of us who have been fortunate enough to know and work with Steve have lost a dear friend and an inspiring mentor. Steve leaves behind a company that only he could have built, and his spirit will forever be the foundation of Apple.
We are planning a celebration of Steve’s extraordinary life for Apple employees that will take place soon. If you would like to share your thoughts, memories and condolences in the interim, you can simply email rememberingsteve@apple.com.
No words can adequately express our sadness at Steve’s death or our gratitude for the opportunity to work with him. We will honor his memory by dedicating ourselves to continuing the work he loved so much.
Our thoughts and prayers are with his wife Laurene and his children during this difficult time.
President Barack Obama
Michelle and I are saddened to learn of the passing of Steve Jobs. Steve was among the greatest of American innovators - brave enough to think differently, bold enough to believe he could change the world, and talented enough to do it.
By building one of the planet’s most successful companies from his garage, he exemplified the spirit of American ingenuity. By making computers personal and putting the internet in our pockets, he made the information revolution not only accessible, but intuitive and fun. And by turning his talents to storytelling, he has brought joy to millions of children and grownups alike. Steve was fond of saying that he lived every day like it was his last. Because he did, he transformed our lives, redefined entire industries, and achieved one of the rarest feats in human history: he changed the way each of us sees the world.
The world has lost a visionary. And there may be no greater tribute to Steve’s success than the fact that much of the world learned of his passing on a device he invented. Michelle and I send our thoughts and prayers to Steve’s wife Laurene, his family, and all those who loved him.
Microsoft Cofounder Bill Gates
I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work.
Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives.
The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come.
For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely.
Warren Buffett
He was one of the most remarkable business managers and innovators in american business history.
Facebook founder Mark Zuckerberg
Steve, thank you for being a mentor and a friend. Thanks for showing that what you build can change the world. I will miss you.
Disney President Bob Iger
Steve Jobs was a great friend as well as a trusted advisor. His legacy will extend far beyond the products he created or the businesses he built. It will be the millions of people he inspired, the lives he changed, and the culture he defined. Steve was such an "original," with a thoroughly creative, imaginative mind that defined an era. Despite all he accomplished, it feels like he was just getting started. With his passing the world has lost a rare original, Disney has lost a member of our family, and I have lost a great friend. Our thoughts and prayers are with his wife Laurene and his children during this difficult time.
Google Chairman Eric Schmidt
Steve Jobs is the most successful CEO in the U.S. of the last 25 years. He uniquely combined an artists touch and an engineers vision to build an extraordinary company... one of the greatest American leaders in history.
California Governor Edmund Brown
Steve Jobs was a great California innovator who demonstrated what a totally independent and creative mind can accomplish. Few people have made such a powerful and elegant imprint on our lives. Anne and I wish to express our deepest sympathy to Steve's wife, Laurene, and their entire family.
Dell Founder Michael Dell
Today the world lost a visionary leader, the technology industry lost an iconic legend and I lost a friend and fellow founder. The legacy of Steve Jobs will be remembered for generations to come. My thoughts and prayers go out to his family and to the Apple team.
Arnold Schwarzenegger
Steve lived the California Dream every day of his life and he changed the world and inspired all of us.
Former Yahoo and Autodesk CEO Carol Bartz
It’s the ultimate sadness. First of all, it’s a young person who was revered, sometimes feared, but always revered. In a way, it’s kind of prophetic; everyone was hoping he could be on stage yesterday. He was a very special person, and he didn’t get to where he was by having people like him all the time. He got to where he was because he had a vision and a purpose. It’s easy to try and please everyone, but he kept to his principles.
Google Cofounder Larry Page
I am very, very sad to hear the news about Steve. He was a great man with incredible achievements and amazing brilliance. He always seemed to be able to say in very few words what you actually should have been thinking before you thought it. His focus on the user experience above all else has always been an inspiration to me. He was very kind to reach out to me as I became CEO of Google and spend time offering his advice and knowledge even though he was not at all well. My thoughts and Google’s are with his family and the whole Apple family
NYC Mayor Michael Bloomberg
Tonight, America lost a genius who will be remembered with Edison and Einstein, and whose ideas will shape the world for generations to come. Again and again over the last four decades, Steve Jobs saw the future and brought it to life long before most people could even see the horizon. And Steve's passionate belief in the power of technology to transform the way we live brought us more than smart phones and iPads: it brought knowledge and power that is reshaping the face of civilization. In New York City's government, everyone from street construction inspectors to NYPD detectives have harnessed Apple's products to do their jobs more efficiently and intuitively. Tonight our City – a city that has always had such respect and admiration for creative genius – joins with people around the planet in remembering a great man and keeping Laurene and the rest of the Jobs family in our thoughts and prayers.
New York Times Publisher Arthur Sulzberger, Jr.
Steve Jobs was a visionary and a wonderful friend of The New York Times. He pushed the boundaries of how all providers of news and information interact with our users. I am among the many who deeply regret his passing.
AT&T CEO Randall Stephenson
We are saddened by the passing of Steve Jobs. Steve was an iconic inventor, visionary, and entrepreneur, and we had the privilege to know him as partner and friend. All of us at AT&T offer our thoughts and prayers to Steve’s wife, family, and his Apple family.
House Minority Leader Nancy Pelosi
Steve Jobs was a visionary who changed the way we live, an innovator whose products brought joy to millions, a risktaker who wasn’t afraid to challenge the status quo, and an entrepreneur who led one of the most creative companies of our time.
His sage advice was respected by policymakers on both sides of the aisle. His courageous fight against cancer brought strength to many. I hope it is a comfort to those who loved him, especially his family, that so many grieve his loss and are praying for them at this sad time.
News Corp. CEO Rupert Murdoch
Today, we lost one of the most influential thinkers, creators and entrepreneurs of all time. Steve Jobs was simply the greatest CEO of his generation. While I am deeply saddened by his passing, I’m reminded of the stunning impact he had in revolutionizing the way people consume media and entertainment. My heart goes out to his family and to everyone who had the opportunity to work beside him in bringing his many visions to life.
Google Cofounder Sergey Brin
From the earliest days of Google, whenever Larry and I sought inspiration for vision and leadership, we needed to look no farther than Cupertino. Steve, your passion for excellence is felt by anyone who has ever touched an Apple product (including the macbook I am writing this on right now). And I have witnessed it in person the few times we have met.
On behalf of all of us at Google and more broadly in technology, you will be missed very much. My condolences to family, friends, and colleagues at Apple.
Softbank CEO Masayoshi Son
I am deeply saddened to learn of the passing of Steve Jobs. Steve was truly a genius of our time, a man with a rare ability to fuse art and technology. In centuries from now, he will be remembered alongside Leonardo da Vinci. His achievements will continue to shine forever.
Ed Catmull, Steve Jobs, John Lasseter
John Lasseter, Pixar and Ed Catmull, Disney
Steve Jobs was an extraordinary visionary, our very dear friend and the guiding light of the Pixar family. He saw the potential of what Pixar could be before the rest of us, and beyond what anyone ever imagined. Steve took a chance on us and believed in our crazy dream of making computer animated films; the one thing he always said was to simply 'make it great.' He is why Pixar turned out the way we did and his strength, integrity and love of life has made us all better people. He will forever be a part of Pixar’s DNA. Our hearts go out to his wife Laurene and their children during this incredibly difficult time.
Dat klinkt inderdaad beter dan "Heaven gets 'one more thing' today"quote:
Inderdaad zegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja was helaas wel bijna toen je het postte....
Wijze woorden van Steve in die speech:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:24 schreef Junkie het volgende:
Steve, Rest in Peace.
Stay hungry, stay foolish.
quote:“No one wants to die. Even people who want to go to heaven don’t want to die to get there. And yet death is the destination we all share. No one has ever escaped it. And that is as it should be, because Death is very likely the single best invention of Life. It is Life’s change agent. It clears out the old to make way for the new. Right now the new is you, but someday not too long from now, you will gradually become the old and be cleared away. Sorry to be so dramatic, but it is quite true.”
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een man die mede bepaald heeft hoe de wereld tegenwoordig met techniek omgaat. Ik baal.
Dat komt omdat hij een hele andere ziekte had. Geen pancreascarcinoom, maar een neuroendocriene tumor van het pancreas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alvleesklierkanker. Kloteziekte
Meer dan 95% van de mensen overlijdt binnen 5 jaar na diagnose. Steve heeft het 7 jaar volgehouden.
Ik hoop dat een aanzienlijk deel van zijn vermogen naar de bestrijding van deze ziekte gaat.
Hoop maar wat je wilt. Steve Jobs deed amper iets aan liefdadigheid, zeker niet na zijn dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alvleesklierkanker. Kloteziekte
Meer dan 95% van de mensen overlijdt binnen 5 jaar na diagnose. Steve heeft het 7 jaar volgehouden.
Ik hoop dat een aanzienlijk deel van zijn vermogen naar de bestrijding van deze ziekte gaat.
Geniale foto inderdaad... Man heeft een kunstzinnige uitstraling. Zeer boeiend.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef problematiQue het volgende:
Daar komt trouwens een ziek grote tegendemonstratie van Apple liefhebbers.
Oh?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef Catch22- het volgende:
Hij is als wees opgevoed he. Daarbij heeft hij wel HEEL VEEL geld aan goede doelen uitgegeven.
Dat is niet bekend, er wordt gezegd dat hij een anonieme donor was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef Catch22- het volgende:
Hij is als wees opgevoed he. Daarbij heeft hij wel HEEL VEEL geld aan goede doelen uitgegeven.
Dat van Gates vind ik een beetje een sterk verhaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef Catch22- het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)ht-to-remain-silent/
Hij is hele goede vrienden met Gates dus het lijkt me dat hij wel aan goede doelen gaf.
http://abcnews.go.com/Tec(...)rt/story?id=14381769
Klopt. Maar misschien is het juist dat wel geweest dat hij daardoor zonder gene perfectie kon eisen van zijn personeel, waar een ander toch wat soepeler geweest zou zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar hij schijnt wel een kwal te zijn geweest.
http://www.forbes.com/sit(...)iss-steve-immensely/quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat van Gates vind ik een beetje een sterk verhaal.
quote:I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work.
Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives.
The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come.
For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely.
Vraag ik mij ook af...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:19 schreef Aether het volgende:
Zou hij net na de presentatie overleden zijn of vlak er voor, waarbij het nog even stilgehouden is?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
This is a picture of Steve Jobs and his wife at the last keynote he gave. He knew it would be the last time.
Nee, dat hij veel geld uitgeeft aan goede doelen omdat hij bevriend is met bill gates.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.forbes.com/sit(...)iss-steve-immensely/
[..]
quote:Team,
I have some very sad news to share with all of you. Steve passed away earlier today.
Apple has lost a visionary and creative genius, and the world has lost an amazing human being. Those of us who have been fortunate enough to know and work with Steve have lost a dear friend and an inspiring mentor. Steve leaves behind a company that only he could have built, and his spirit will forever be the foundation of Apple.
We are planning a celebration of Steve’s extraordinary life for Apple employees that will take place soon. If you would like to share your thoughts, memories and condolences in the interim, you can simply email rememberingsteve@apple.com.
No words can adequately express our sadness at Steve’s death or our gratitude for the opportunity to work with him. We will honor his memory by dedicating ourselves to continuing the work he loved so much.
Tim
Overal ontvangst?quote:
dat was een keynote waarbij z'n presenter niet werkte en hij een anekdote verteld van de tijd dat hij en woz een stoorzender voor afstandsbediening.quote:
quote:Apple voorspelde Siri al in 1987 en zat er maar een maand naast
Een van de grote aankondigingen van Apple tijdens het Let’s Talk iPhone-evenement was Siri, een virtuele assistent die begrijpt wat je vraagt en opdrachten voor je uitvoert. De technologie werd ontwikkeld door het gelijknamige bedrijf, dat Apple in 2010 opkocht. Maar Apple had al langer zoiets als Siri op het oog: in 1987 brachten ze nog een conceptvideo uit van een product dat er erg veel mee te maken heeft. De video waande zich in het jaar 2011, minder dan een maand voordat Siri onthuld werd.
In de video zie je een hoogleraar die een tablet gebruikt om schoolwerk en onderzoek te verrichten. Hoewel hij ook een paar keer het scherm aanraakt, zie je hem voornamelijk praten tegen de vlinderdas-dragende assistent die op het scherm wordt geprojecteerd. Volgens de titel van de video heet deze assistent de Knowledge Navigator. Hij vraagt hem onder andere documenten op te sporen en telefoongesprekken door te verbinden.
Volgens de kalender van de professor vindt de video plaats op 16 september. Later zegt hij op zoek te zijn naar een document van vijf jaar geleden, dat uit 2006 lijkt te stammen – iets dat erop wijst dat de video in 2011 plaatsvindt. Gisteravond kondigde Apple Siri aan, een technologie die erg op de virtuele assistent beschreven in de video lijkt. Dit maakt de datum genoemd in de video erg opmerkelijk: de hypothetische datum genoemd door Apple in 1987 en de daadwerkelijke aankondigingsdatum verschillen minder dan een maand van elkaar.
http://buitenland.nieuws.(...)bs,_net_als_iedereenquote:
Mooie school welquote:
quote:Statement from Microsoft CEO Steve Ballmer.
REDMOND, Wash. – Oct. 5, 2011
“I want to express my deepest condolences at the passing of Steve Jobs, one of the founders of our industry and a true visionary. My heart goes out to his family, everyone at Apple and everyone who has been touched by his work.”
Welk nummer is dat dan? Google helpt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef DeMessias het volgende:
Joseph Arthur was blijkbaar fan
you gave access
to countless dreams
to share our humanity
thru machines
you turned lights on
in our minds
by lifting your own
beyond the signs
which said turn back
which said slow down
which said attack
the underground
you fought thru walls
your own and theirs
and lit a screen
of a thousand prayers
a thousand more
and more again
multiples
applied to sin
answered
in the hollow glare
where creation came
to find us there
you gave access
to countless dreams
to share humanity
with machines
and spread our voices
far and wide
and give us different
ways to hide
its not all good
but then what is ?
you were progress
idiot kid
genius soul
erupting light
a brother.
we now
say goodnight
Dit gedicht postte hij zonet. Geen idee of hij het nog gaat inzingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Google helpt niet.
Ah, zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit gedicht postte hij zonet. Geen idee of hij het nog gaat inzingen.
System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automaticallyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hoe stop je automatische spelling shizzle in bijvoorbeeld twitter for mac?
twitter:onemorething twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:03:20Vanavond allemaal kijken naar De wereld draait door, helemaal over Steve Jobs en met o.a. OMT als gast. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onemorething twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:03:20Vanavond allemaal kijken naar De wereld draait door, helemaal over Steve Jobs en met o.a. OMT als gast. reageer retweet
Ik had al iets gezien waar 1 van die OMT jongens wat zeiden. Dat was bij 1 van de nieuws uitzendingen. Dat ging echt hakkelend en warrig. Jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat weet die flippo van een Matthijs nou van Apple? Of komt die wijsneus weer es opdraven met z'n MacBook Air?
Heel onwerkelijk inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik kan nogsteeds niet geloven dat hij echt dood is...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat weet die flippo van een Matthijs nou van Apple? Of komt die wijsneus weer es opdraven met z'n MacBook Air?
Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Je kijkt zeker nooit DWDD?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Die ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Er is oprecht een icoon overleden. Damnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:06 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
There's always the hope that if you sit and watch for long enough, the beachball will vanish and the thing it interrupted will return.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ALT-tekst is wat deze zo mooi maakt.
Hoe zie ik dat op een mac?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ALT-tekst is wat deze zo mooi maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |