http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Wootism het volgende:
Dus wat ik vroeg, wat is die carousel precies?
Oh die was de hele tijd down hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.
Als je geen Iphone 4 hebt wel, anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef RBWO het volgende:
Dusseh ik heb het allemaal gemist. Wanneer komt de Iphone 5? Is het de moeite om die 4S te halen of wachten op een Galaxy S3?
Gewoon de eerste pagina van de iPhone site die op een fancy manier door een paar features beweegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef mergbot het volgende:
Leg even uit wat Carousel is, op de site werkt subsite "carousel" niet.
Kwestie van software-voorkeuren en scherm (klein met hoge resolutie vs groot met lagere resolutie).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef RBWO het volgende:
Ik heb geen Iphone maar een Galaxy S.
Dusseh Iphone 4S halen of Galaxy S2?
Edit:quote:You might have noticed that Apple’s website has been up and down after today’s iPhone 4 event, but it’s not just heavy demand causing the problems — the apple.com domain was apparently hijacked, as the WHOIS records have been vandalized. We’re seeing similar vandalism on microsoft.com, google.com, twitter.com, ebay.com, and yahoo.com right now — we’ll keep you updated.
twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
Teleurgestelde hackers?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hmm, is het niet logischer dat de Whois-database gekraakt is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.
Niemand = Niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef jovink het volgende:
Ik heb een vraag; ik wil de iphone 4 wel met abbo van vodafone 200, nu is mijn vraag, worden de abonnementen verlaagd/ toestel goedkoper als de 4s er is? En kan ik dus beter nog wachten of zou het niets uitmaken?
Hoe is het bijv met vorige nieuwere modellen icm abo prijs/toestel prijs gegaan?
Niemand kan me echt een duidelijk antwoord geven, hoop 1 van jullie hier wel.
(is auteur van Thisismynext post hierboven die weer verdwenen is)twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh nu zie ik het. Als je whois doet krijg je een lijst van domeinen waar apple.com in voorkomt, en grapjassen hebben bijvoorbeeld www.apple.com.blablabla.com geregistreerd. Volledig vals alarm dus.
twitter:laughingsquid twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:32:45Quick, do a whois lookup on apple.com, insane! http://t.co/mcydp4EJ via @benpopper reageer retweet
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Junkie het volgende:
[..]twitter:laughingsquid twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:32:45Quick, do a whois lookup on apple.com, insane! http://t.co/mcydp4EJ via @benpopper reageer retweet
Hoezo faal ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Devz het volgende:
Wat een enorme faal, die prijzen van de 4S ook
Hopelijk daalt de iPhone 4 nu flink in prijs, is het toch nog ergens goed voor geweest.
De is er toch? 64GB...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik het goed begreep doet de camera nu realtime beeldstabilisatie op 1080p 30fps, dat is best indrukwekkend. Blijft dat je hier in Nederland weinig aan Siri hebt, en de upgrade dus bestaat uit iets betere performance en een betere camera. Dan had een storage upgrade er nog wel bij gekund.
Ja voor $100 extra. Niet de standaard modellen. Die zitten nu al sinds 2009 met 16 en 32 GB.quote:
Krijg ik wel vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Crimyclown het volgende:
Het is leuk maar wat moet je nou met 64 GB op een telefoon.
Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Crimyclown het volgende:
Het is leuk maar wat moet je nou met 64 GB op een telefoon.
Hoe is het in het verleden verlopen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niemand = Niemand.
Dus ook niemand hier.
Onzinartikel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.wphome.nl/2011(...)istieken-op-keynote/
Echt een kind van 15 heeft dat geschreven, wat een dom artikelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Daarnaast heeft Apple het over de tijd die nodig is om een foto te nemen met de nieuwe iPhone 4S op iOS 5. Ze vergelijken de tijden met Android toestellen, maar niet met Windows Phone 7 toestellen die net zo snel een foto kunnen nemen als de iPhone 4S. Apple zegt verder dat ze ieder jaar miljoenen iPod’s verkopen, en ze vergelijken dat met de originele Sony Walkman verkopen. Sony had bijna 30 jaar nodig om 300000 Walkmans te verkopen, maar dat is een apparaat dat cassettebandjes gebruikt!
Gaat hij er ook nog WP7 bij halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
http://gizmodo.com/584655(...)rks-on-the-iphone-4squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef Mozy het volgende:
kan iemand in de GM van iOS 5 kijken of Siri exclusief op iPhone 4S te gebruiken is?
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef nelisb het volgende:
Is het niet zakelijk genoeg?
Volgens Apple gebruikt 93% uit de Fortune 500 bedrijven de iPad en iphones. Testpilots weet ik niet.
Lijkt me dus dat het prima werkt in een zakelijke omgeving.
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef nelisb het volgende:
Waarom perse een mkv?
M4v kan ook, film is dan tussen 1-2 gig.
Niet iedereen wil HD.
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niks beter.
Maar als volgens Apple zoveel bedrijven het gebruiken moet het ergens goed gaan...
Nou dat valt wel mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Alxander het volgende:
[..]
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |