Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef nelisb het volgende:
Is het niet zakelijk genoeg?
Volgens Apple gebruikt 93% uit de Fortune 500 bedrijven de iPad en iphones. Testpilots weet ik niet.
Lijkt me dus dat het prima werkt in een zakelijke omgeving.
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef nelisb het volgende:
Waarom perse een mkv?
M4v kan ook, film is dan tussen 1-2 gig.
Niet iedereen wil HD.
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niks beter.
Maar als volgens Apple zoveel bedrijven het gebruiken moet het ergens goed gaan...
Nou dat valt wel mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Alxander het volgende:
[..]
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.
Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!
Alleen kan ons werkplek sneer met de recorders van de zaak een Apple id aanmaken, alle apps uit de store downloaden die nodig zijn, die vervolgens handmatig configureren, alle Exchange settings handmatig instellen, weer gaan pielen met encryptie en vervolgens uitleveren met een hele instructie erbij over wat ze we en niet mogen en kunnen met de AppStore icm een bedrijfs Apple id.
Als ie vervolgens gejat wordt (heel gek, dat gebeurt meer met zakelijke iPads) dan moet de boel op afstand gewilde worden, of een factory reset komen. Succes met unmanaged devices..
Wat ik bedoel is dat de huidge manier teveel tijd en uren kost om ze uit te leveren en te onderhouden, we geen eigen AppStore hebben met voor geconfigureerde apps, je geen Enterprise licenties aan kan schaffen met apps en er geen installed base en of CMDB koppeling te realiseren is. Ook remote beheer is lastig.
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee.
Elke serie is er in mkv, xvid of in dvd versie.
Kan het toch gewoon omzetten met bv handbrake, zodat de files minder groot zijn.
Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...
RIM heeft daar helaas niks van laten zien, imho. En idem voor Android.
En nu nog maar afwachten wat Microsoft gaat doen, maar dat is al veel te laat.
Dat omzetten voor jou geen oplossing is is prima. Maar voor een ander kant dat wel prima zijn. Of moeten we het allemaal doen zoals jij wilt dat het moet zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)
Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.
De tablet markt is pas 2 jaar oud, misschien nog niet eens.
Voldeden de pc's ook meteen nadat ze 2 jaar op de markt waren?
Nee en dat doen ze nu nog steeds niet.
http://www.teamhww.nl/201(...)ultieme-mediaspeler/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker
Eens. Kritisch moeten we altijd blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..
We zijn nu vooral aan het kijken naar Air Watch en hoop met iOS 5 dat vooral de AppStore anders gemanaged kan gaan worden.
Privé geil ik op iCloud
Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
In Amerika zijn er toch scholen die hele klassen met iPads hebben. Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die het regelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.
Windows Phone of Windows 8 is te laat, die missen de boot, ondanks dat het waarschijnlijk fantastisch zal aansluiten in een Microsoft domain...
iOS 5 gebruikt juist meer wakelocks en gebruikt meer door lockscreen widgets en notificatie widgetsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |