abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102717654
Hmzzz, conclusie is dus eigenlijk dat Apple een kloon van de SG2 heeft gepresenteerd qua specs vanavond.. Ik heb het ook met volle intresse gevolgd vanavond en had er meer van verwacht.

De dingen die ik voorbij heb zien komen heb ik ook op mijn SG2.. Spraakherkenning die het erg goed doet in het Nederlands, vooral (en eigenlijk alleen) functioneel handig bij navigatie tijdens het autorijden, 8mp camera, 1080p filmen, dual core.. Ik vind alleen die iCloud echt geil en denk dat ze daar wel weer een goeie voorsprong mee hebben, want zo'n complete oplossing mis ik nog bij Google, met hun Gdrive die al jaren beschikbaar zou komen...

Dit bericht type ik trouwens op een iPad, want daarin ruled Apple dan wel weer keihard en duurt het nog minimaal een jaar voordat Android ook maar in de buurt komt qua apps en functionaliteit.

Qua IOS hoop ik vooral dat het beter te managen is in een zakelijke omgeving, dat zal de acceptatiegraad absoluut ten goede komen in het bedrijfsleven.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_102717791
Is het niet zakelijk genoeg?

Volgens Apple gebruikt 93% uit de Fortune 500 bedrijven de iPad en iphones. Testpilots weet ik niet.
Lijkt me dus dat het prima werkt in een zakelijke omgeving.
pi_102717994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef nelisb het volgende:
Is het niet zakelijk genoeg?

Volgens Apple gebruikt 93% uit de Fortune 500 bedrijven de iPad en iphones. Testpilots weet ik niet.
Lijkt me dus dat het prima werkt in een zakelijke omgeving.
Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...
pi_102718070
Ik weet niks beter.
Maar als volgens Apple zoveel bedrijven het gebruiken moet het ergens goed gaan...

En een groei van 40 naar 340 betekent dat Apple het ergens goed doet, ondanks de problemen waar jullie tegen aan lopen. Blijkbaar is er geen andere tablet/besturingssysteem die nog beter werkt dan Apple voor jullie bedrijf.

Dat het beter kan en moet is een feit, maar is het ooit goed genoeg?
pi_102718243
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef NJ het volgende:

[..]

Met dat Airplay icm AppleTV kan het nog wel eens geheugen gaan vreten. Een film thuis op m'n iPhone zetten en dan bij een vriend gewoon streamen naar z'n TV. Of naar m'n eigen tv.
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker :')
pi_102718285
Waarom perse een mkv?
M4v kan ook, film is dan tussen 1-2 gig.
Niet iedereen wil HD.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:02:19 #57
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_102718339
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Sure, wij hebben inmiddels ook 40 iPads en een tigtal iPhones in ons netwerk uitstaan en de verwachting is dat het komende jaar nog 300 iPads erbij gaan komen, maar het Enterprise Mobile Device Management is kut bij Apple. Je zit aan hun AppStore vast, je hebt een Apple id nodig, er is nog onvoldoende beheersbaarheid op iOS. Als jij het beter weet nodig ik je van harte om inhoudelijk en uitgebreid te reageren in mijn andere topic hierover en kun je onze organisatie op weg helpen, net als de ICT afdelingen van die Fortune 500 bedrijven...
En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...
RIM heeft daar helaas niks van laten zien, imho. En idem voor Android.
En nu nog maar afwachten wat Microsoft gaat doen, maar dat is al veel te laat.
pi_102718366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef nelisb het volgende:
Waarom perse een mkv?
M4v kan ook, film is dan tussen 1-2 gig.
Niet iedereen wil HD.
90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.
pi_102718408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niks beter.
Maar als volgens Apple zoveel bedrijven het gebruiken moet het ergens goed gaan...
Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!

Alleen kan ons werkplek sneer met de recorders van de zaak een Apple id aanmaken, alle apps uit de store downloaden die nodig zijn, die vervolgens handmatig configureren, alle Exchange settings handmatig instellen, weer gaan pielen met encryptie en vervolgens uitleveren met een hele instructie erbij over wat ze we en niet mogen en kunnen met de AppStore icm een bedrijfs Apple id.

Als ie vervolgens gejat wordt (heel gek, dat gebeurt meer met zakelijke iPads) dan moet de boel op afstand gewilde worden, of een factory reset komen. Succes met unmanaged devices..

Wat ik bedoel is dat de huidge manier teveel tijd en uren kost om ze uit te leveren en te onderhouden, we geen eigen AppStore hebben met voor geconfigureerde apps, je geen Enterprise licenties aan kan schaffen met apps en er geen installed base en of CMDB koppeling te realiseren is. Ook remote beheer is lastig.
pi_102718434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Alxander het volgende:

[..]

90% van alle series op usenet zijn in mkv bestand.
Nou dat valt wel mee.
Elke serie is er in mkv, xvid of in dvd versie.

Kan het toch gewoon omzetten met bv handbrake, zodat de files minder groot zijn.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:04:52 #61
11697 Junkie
pi_102718456
PS. Hier staat wat nieuws... http://www.limera1n.cc
pi_102718587
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hey, wij gebruiken ze ook en voor de eindgebruiker werkt het prima!

Alleen kan ons werkplek sneer met de recorders van de zaak een Apple id aanmaken, alle apps uit de store downloaden die nodig zijn, die vervolgens handmatig configureren, alle Exchange settings handmatig instellen, weer gaan pielen met encryptie en vervolgens uitleveren met een hele instructie erbij over wat ze we en niet mogen en kunnen met de AppStore icm een bedrijfs Apple id.

Als ie vervolgens gejat wordt (heel gek, dat gebeurt meer met zakelijke iPads) dan moet de boel op afstand gewilde worden, of een factory reset komen. Succes met unmanaged devices..

Wat ik bedoel is dat de huidge manier teveel tijd en uren kost om ze uit te leveren en te onderhouden, we geen eigen AppStore hebben met voor geconfigureerde apps, je geen Enterprise licenties aan kan schaffen met apps en er geen installed base en of CMDB koppeling te realiseren is. Ook remote beheer is lastig.
Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.
De tablet markt is pas 2 jaar oud, misschien nog niet eens.
Voldeden de pc's ook meteen nadat ze 2 jaar op de markt waren?
Nee en dat doen ze nu nog steeds niet.
pi_102718593
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee.
Elke serie is er in mkv, xvid of in dvd versie.

Kan het toch gewoon omzetten met bv handbrake, zodat de files minder groot zijn.
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works) :')
pi_102718627
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Junkie het volgende:

[..]

En die business kant daar ligt de kans voor RIM, Android en Microsoft, etc...
RIM heeft daar helaas niks van laten zien, imho. En idem voor Android.
En nu nog maar afwachten wat Microsoft gaat doen, maar dat is al veel te laat.
Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.

Windows Phone of Windows 8 is te laat, die missen de boot, ondanks dat het waarschijnlijk fantastisch zal aansluiten in een Microsoft domain...
pi_102718689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:

[..]

Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works) :')
Dat omzetten voor jou geen oplossing is is prima. Maar voor een ander kant dat wel prima zijn. Of moeten we het allemaal doen zoals jij wilt dat het moet zijn?

Respecteer gewoon de mening van een ander ipv je eigen mening door te drammen.
pi_102718798
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ik begrijp je probleem en het is jammer dat het nog niet voldoende werkt. Maar geen een bedrijf heeft een tablet die voldoet aan wat jullie willen. Apple benadert jullie wensen nog het best.
De tablet markt is pas 2 jaar oud, misschien nog niet eens.
Voldeden de pc's ook meteen nadat ze 2 jaar op de markt waren?
Nee en dat doen ze nu nog steeds niet.
Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..

We zijn nu vooral aan het kijken naar Air Watch en hoop met iOS 5 dat vooral de AppStore anders gemanaged kan gaan worden.

Privé geil ik op iCloud :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:13:05 #67
11697 Junkie
pi_102718802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Alxander het volgende:

[..]

Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker :')
http://www.teamhww.nl/201(...)ultieme-mediaspeler/
pi_102718881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Eens, maar dat neemt niet weg dat als we nu niet kritisch zijn en goed opletten we straks een wildgroei aan devices en Apple id's hebben met gekoppelde credit cards dat het ongetwijfeld mis moet gaan..

We zijn nu vooral aan het kijken naar Air Watch en hoop met iOS 5 dat vooral de AppStore anders gemanaged kan gaan worden.

Privé geil ik op iCloud :P
Eens. Kritisch moeten we altijd blijven.
pi_102718883
Kut T9 op de iPad :')

Krijg er een compleet onsamenhangend verhaal van lees ik nu in mijn Posts.. :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:20:03 #70
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_102719052
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:25:26 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102719212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Hoe verhouden die nieuwe accu tijden zich met de 4 en 3GS? Gaan we nu eindelijk een dag doorkomen zonder laden?
Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoor :o . Met zwaar gebruik (screen brightness volledig, veel Whatsapp) kom ik nooit onder de 50% thuis.
2000 light years from home
pi_102719457

Beurswaarde is weer goed aangetrokken

- 0,56% nu
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:34:47 #73
11697 Junkie
pi_102719470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Coelho het volgende:
Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Weet je wat het is.. Het begint met directeuren en managers, die willen een iPad, geen Android, geen RIM. Met een Apple kunnen ze showen en laten zien dat ze erbij horen. Zo sluipen de iPads en iphones de organisatie in. Op zic niks mis mee, we hebben ook enkele Galaxy Tabs zo. Een iPad is breed bekend en is "cool". Een arts doet een intake op een iPad, maakt een foto van de wond en mailt die door, allemaal via de iPad. Dit kan ne zo goed op een Android tab, wij zijn dus ook zoekende naar wat of het wordt, iOS of Android.

Windows Phone of Windows 8 is te laat, die missen de boot, ondanks dat het waarschijnlijk fantastisch zal aansluiten in een Microsoft domain...
In Amerika zijn er toch scholen die hele klassen met iPads hebben. Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die het regelen.

Het instellen geloof ik graag, maar volgens mij was daar toch ook een tool voor? 1x zo'n config bestand maken en die dan gebruiken op alle iDevices?
En er kunnen meerdere accounts op de iPad/iPhone aanwezig zijn. Dus bijv. een werk account met bedrijfs Apps, en de Gebruiker hun eigen Prive account.
En een iOS kan je op afstand wissen, of laten blokkeren.

Maar begrijp uit jou verhaal dat het nog niet goed genoeg werkt?
pi_102719891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Junkie het volgende:

[..]

Yup zeker, en iOS5 schijnt ook weer wat verbetering te brengen.

[..]
iOS 5 gebruikt juist meer wakelocks en gebruikt meer door lockscreen widgets en notificatie widgets
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 00:50:50 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_102719899
In iOS 5 wordt het mogelijk om je netwerkconfiguratie en je Apps over the air te deployen. En tevens restricties aan te brengen om apps te installeren. Scheelt al een hoop voor bedrijven.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')