En dan nu schijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.
Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Junkie het volgende:
Ik heb de iOS5GM op mn iPhone 4 staan. En die werkt prima, behalve de iCloud feature. Toen ik daar inlogde in het setting menu kreeg ik de melding dat ik de data van MobileMe naar iCloud moet overzetten. Bij de MobileMe site staat nu nog niks, maar als je naar iCloud.com gaat en probeert in te loggen wordt je wel naar een site doorgestuurd: https://www.me.com/move/
En daar krijg je een wizard te zien. Daar staat dat je ook MacOSX 10.7.2 nodig hebt.
Of zou dit ook zonder werken? Of kan ik dit al op een andere manier werkend krijgen? (Of moet ik gewoon doorgaan? Ik wil geen data verliezen o.i.d.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt bijbetalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af. Ik heb nu een 3GS, dus ik ga gewoon verlengen met een 4GS
Ik ben developer voor iOS maar die Lion beta kan ik dan weer niet aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..
Hangt heel erg af van de vraagprijsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:
iPhone 4S wordt as vrijdag voor me besteld.
Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
Men heeft zich weer eens flink laten inspireren door Braun.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Totaal geen fan van het nieuwe uiterlijk dat de Muziek app heeft op de iPad
Een goede leider verzamelt goede mensen om zich heen. Steve Jobs was goed in het bedenken van revolutionaire producten met visie, Tim Cook is goed in het minimaliseren van de kosten en het maximaliseren van de winst. Bob Mansfield zal de hardware gerelateerde zaken voor zijn rekening nemen vanaf nu denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.
Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
Vraagprijs?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:
iPhone 4S wordt as vrijdag voor me besteld.
Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.
Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt...
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.
Nee, keynotes waren Steve Jobs' sterkste punt maar die is er niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
Hij's nog niet dood hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, keynotes waren Steve Jobs' sterkste punt maar die is er niet meer.
Nogmaals, keynotes zijn, in tegenstelling tot gesneden brood en icoontjes met afgeronde hoeken, geen uitvinding van Apple.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Forstall en Schiller doen het ook prima. Geef Cook wat tijd en hij kan het ook. Steve beschikt toevallig over verschrikkelijk veel showmanship, maar nu hij weg is is dat totaal geen reden om te stoppen met keynotes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je op zoek bent naar het woord 'charisma'.quote:
Vond jij dit een leuke keynote dan? Ik vond het echt een geforceerd drama en Tim Cook wist me totaal niet te boeien met z'n trage tempo en tientallen slides met alleen maar grafieken en getallen. Ik had van niemand op het podium het idee dat ze zelf de behoefte hadden om een verhaal met de wereld te delen, maar dat ze daar alleen maar stonden omdat het nou eenmaal hun werk is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
Nee, het was een vreselijk saaie keynote, maar het kwam door de inhoud. De inhoud was al helemaal bekend. Nergens een verrassing. Ik vond het weinig met Cook te maken hebben, al mag hij wat vlotter overkomen. Maar je moet zo iemand niet met Steve vergelijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vond jij dit een leuke keynote dan? Ik vond het echt een geforceerd drama en Tim Cook wist me totaal niet te boeien met z'n trage tempo en tientallen slides met alleen maar grafieken en getallen. Ik had van niemand op het podium het idee dat ze zelf de behoefte hadden om een verhaal met de wereld te delen, maar dat ze daar alleen maar stonden omdat het nou eenmaal hun werk is.
Ik zeg trouwens niet dat ze stoppen met keynotes in het algemeen. Natuurlijk doen ze dat niet, ze zullen toch hun producten moeten blijven aankondigen. Ik denk alleen dat ze gaan stoppen met dit format en iets gaan ontwikkelen wat meer bij de mensen past die het nu moeten doen. Het huidige format is helemaal gemaakt voor en door Steve Jobs, maar nu hij is weggevallen, werkt het helemaal niet meer zo goed om hun verhaal op deze manier te brengen.
Hij is niet te zenuwachtig, hij heeft gewoon de uitstraling van een zak hooi. Dat is niet zo erg en zegt verder niks over z'n leiderschapskwaliteiten, maar het is wel belangrijk dat het format van de keynote wordt aangepast op het feit dat er een heel ander soort man op het podium staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het grappig dat veel mensen denken dat de CEO van het grootste bedrijf ter wereld zenuwachtig is om een keynote te doen.
Deels. Ik geloof niet dat Cook geen charisma heeft. Presenteren is ook deels aan te leren. *quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je op zoek bent naar het woord 'charisma'.
Ze moeten Justin Long (de Mac guy) deze keynotes laten inleiden. Dat zou keihard zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is niet te zenuwachtig, hij heeft gewoon de uitstraling van een zak hooi. Dat is niet zo erg en zegt verder niks over z'n leiderschapskwaliteiten, maar het is wel belangrijk dat het format van de keynote wordt aangepast op het feit dat er een heel ander soort man op het podium staat.
Om hoe laat heb je hem besteld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef DannyDeko het volgende:
Even een kort vraagje. Als je online je Macbookje hebt besteld en meteen hebt betaald. Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je 'm kan verwachten?
Gistermiddag rond 3-en maar dat maakt blijkbaar niet uit want ik heb nog niet eens een betaalbevestiging gekregen..quote:
Hoe betaald? Creditcard of overschrijving?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gistermiddag rond 3-en maar dat maakt blijkbaar niet uit want ik heb nog niet eens een betaalbevestiging gekregen..
Wat nou kredietcrisis...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Svyatagor het volgende:
27" iMac besteld, wordt morgen geleverd
En sinds vandaag ook een Apple TV2 in huis, prima ding. Wel meteen atv Flash erop gezet, dus nu is 'ie ook vriendjes met mijn NAS en alle zooi die daar op staat
Overschrijving. Dus van mijn ING naar hun Rabobank, zou 1 dag moeten dueren maar geen bevestiging gehad vandaag. Maar stel ik krijg morgen te horen dat ze het geld hebben, hoe snel zijn ze dan met de levering?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoe betaald? Creditcard of overschrijving?
Maar je had natuurlijk al gekeken op de Apple site bij help.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Overschrijving. Dus van mijn ING naar hun Rabobank, zou 1 dag moeten dueren maar geen bevestiging gehad vandaag. Maar stel ik krijg morgen te horen dat ze het geld hebben, hoe snel zijn ze dan met de levering?
Woooow heel geil! Waar haal je die?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand dit wel eens geprobeerd? Met die nieuwe klokjes van de Nano weer een stukje leuker. Kwaliteit schijnt erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
geil ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Woooow heel geil! Waar haal je die?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |