abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102724665
Kan uit hoor.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:04:35 #92
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_102727031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoor :o . Met zwaar gebruik (screen brightness volledig, veel Whatsapp) kom ik nooit onder de 50% thuis.
Heb nu een 3GS en die moet dagelijks (lees: elke 24 uur) aan de oplader. Als gevolg hiervan plug ik 'm overal in, oplader in de auto, oplader op het nachtkastje en oplader bij de PC.

Vroegah, toen we nog met dikke Nokia's rondliepen die alleen konden bellen, was het voldoende om je telefoon eens per week op te laden. Geen vergelijk met die mini-computers die we nu in onze zak hebben, maar ik zou pas echt om gaan voor een merk als ze deze technieken gaan aanbieden met een accuduur van een dag of 4.
pi_102727588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef problematiQue het volgende:
'Mensen' zijn gewoon teleurgesteld dat met het kopen van de nieuwste iPhone niemand zal zien dat je de nieuwste iPhone hebt.
Dit dus.

Prima doorontwikkeling van de iPhone 4 dit. Het is duidelijk een stramien dat Apple vaker gaat toepassen. Eerst een nieuw model, daarna een doorontwikkeling. Daarnaast vergeten mensen even dat er wel degelijk nieuwe features inzitten, Apple zit eindelijk op de dual-soc trein (en dat voor een telefoon die allerminst traag is in de huidige vorm!), een zo te zien geweldige camera, 1080 ipv 720, HSDPA en de introductie van een 64GB model voor de storageheavy users (zelf krijg ik geeneens 16GB vol maar hey ze zullen er vast zijn!).

Plus dat je nu niet weer gelijk nieuwe hoesjes, displayprotectors en carkits hoeft te gaan kopen ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:49:51 #94
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_102728530
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.

Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:00:07 #95
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102728880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:

[..]

Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works) :')
Eén woord: GoodPlayer
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:04:07 #96
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102729035
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dit dus.

Prima doorontwikkeling van de iPhone 4 dit. Het is duidelijk een stramien dat Apple vaker gaat toepassen. Eerst een nieuw model, daarna een doorontwikkeling. Daarnaast vergeten mensen even dat er wel degelijk nieuwe features inzitten, Apple zit eindelijk op de dual-soc trein (en dat voor een telefoon die allerminst traag is in de huidige vorm!), een zo te zien geweldige camera, 1080 ipv 720, HSDPA en de introductie van een 64GB model voor de storageheavy users (zelf krijg ik geeneens 16GB vol maar hey ze zullen er vast zijn!).

Plus dat je nu niet weer gelijk nieuwe hoesjes, displayprotectors en carkits hoeft te gaan kopen ;).
Inderdaad, de secondary market zal ook wel een beetje teleurgesteld zijn. :P

Verder met Q en Tijn eens: de 3GS is één van de beter gewaardeerde smartphones, juist omdat het een bestaand model verfijnt. Terwijl iedereen er in het begin op zat te bitchen (precies vanwege dezelde redenen als nu), is het een doorslaand succes geworden. Het design is ok, de hardware wat beter, de kinderziektes (zoals de antenneproblemen met de 4) zijn eruit. Ik hoef geen nieuw design of bleeding edge (en instabiele) specs. Ik ga die 4S zeker halen. :Y
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_102729822
De Galaxy S2 verfijnde de Galaxy S toch ook? Oke, het apparaat was was groter, maar voor de rest hetzelfde. Zeurde daar iemand over? Nope! Ik ben blij met de 4s. Heb nog een jaar abbo lopen en wie weet dus over 3/4 jaar maar over naar de 4s. Al is mijn 3GS ook nog prima momenteel!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:28:46 #98
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_102733884
Ik was de eerste die er naar vroeg vandaag in de Tmobile shop... en kon m daarom nog niet reserveren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_102734055
Welk programma draaien jullie op je Mac voor het lezen en schrijven van NTFS?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:58:05 #100
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_102734966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef Dimens het volgende:
Welk programma draaien jullie op je Mac voor het lezen en schrijven van NTFS?
Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.
pi_102736874
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Tijn het volgende:

[..]

Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.
En dan nu schijven.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:45:38 #102
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_102736929
Ik heb de iOS5GM op mn iPhone 4 staan. En die werkt prima, behalve de iCloud feature. Toen ik daar inlogde in het setting menu kreeg ik de melding dat ik de data van MobileMe naar iCloud moet overzetten. Bij de MobileMe site staat nu nog niks, maar als je naar iCloud.com gaat en probeert in te loggen wordt je wel naar een site doorgestuurd: https://www.me.com/move/

En daar krijg je een wizard te zien. Daar staat dat je ook MacOSX 10.7.2 nodig hebt.
Of zou dit ook zonder werken? Of kan ik dit al op een andere manier werkend krijgen? (Of moet ik gewoon doorgaan? Ik wil geen data verliezen o.i.d. ;) )

pi_102737679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Junkie het volgende:
Ik heb de iOS5GM op mn iPhone 4 staan. En die werkt prima, behalve de iCloud feature. Toen ik daar inlogde in het setting menu kreeg ik de melding dat ik de data van MobileMe naar iCloud moet overzetten. Bij de MobileMe site staat nu nog niks, maar als je naar iCloud.com gaat en probeert in te loggen wordt je wel naar een site doorgestuurd: https://www.me.com/move/

En daar krijg je een wizard te zien. Daar staat dat je ook MacOSX 10.7.2 nodig hebt.
Of zou dit ook zonder werken? Of kan ik dit al op een andere manier werkend krijgen? (Of moet ik gewoon doorgaan? Ik wil geen data verliezen o.i.d. ;) )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..
pi_102739905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af. Ik heb nu een 3GS, dus ik ga gewoon verlengen met een 4GS :)
Dat wordt bijbetalen :P
pi_102740211
Iemand dit wel eens geprobeerd? Met die nieuwe klokjes van de Nano weer een stukje leuker. Kwaliteit schijnt erg goed te zijn.

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_102740226
iPhone 4S wordt as vrijdag voor me besteld. :)

Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
pi_102740246
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

En dan nu schijven.
NTFS for MACOSX

Zo heet het echt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:36:45 #108
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_102740836
quote:
12s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Je moet dit ook niet willen proberen zonder developer account..
Ik ben developer voor iOS maar die Lion beta kan ik dan weer niet aan :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:46:10 #109
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102741164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:

Zijn hier mensen die interesse hebben in een iPhone 4? Simlockvrij, zwart en 32Gb.
Hangt heel erg af van de vraagprijs ;)
pi_102742846
Totaal geen fan van het nieuwe uiterlijk dat de Muziek app heeft op de iPad
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:04:17 #111
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_102743600
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Totaal geen fan van het nieuwe uiterlijk dat de Muziek app heeft op de iPad
Men heeft zich weer eens flink laten inspireren door Braun.

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:16:03 #112
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102744034
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet zeggen dat deze Keynote m'n vertrouwen in Tim Cook enorm heeft versterkt trouwens. Hij komt over als iemand die graag met Excel werkt om mooie grafieken te maken en goed in de gaten houdt of het bedrijf financieel de goede kant op gaat, maar niet iemand die echt veel affiniteit heeft met technologie. Steve Jobs is misschien geen die-hard nerd, maar het is wel iemand die voor m'n gevoel echt begrijpt hoe IT in elkaar steekt.

Een nieuwe telefoon laten zien, dat kan bij wijze van spreken iedereen wel. Maar ik zie Tim Cook nog niet zo snel over API's praten bij de WWDC. Of zoiets als de transitie van PowerPC naar Intel... dat is echt een heel technisch verhaal, maar ik heb wel het idee dat Steve Jobs echt begrijpt waar dat over gaat en waarom het belangrijk is. Daarom kan 'ie het ook goed uitleggen. Ik vraag me af of dat voor Tim Cook ook geldt... want ik denk dat je niet iets goed kunt uitleggen als je niet echt goed begrijpt hoe het in elkaar steekt.
Een goede leider verzamelt goede mensen om zich heen. Steve Jobs was goed in het bedenken van revolutionaire producten met visie, Tim Cook is goed in het minimaliseren van de kosten en het maximaliseren van de winst. Bob Mansfield zal de hardware gerelateerde zaken voor zijn rekening nemen vanaf nu denk ik. :)

Overigens denk ik dat de keynotes gewoon zullen blijven bestaan. Keynotes zijn niet alleen door Apple bedachten, vele bedrijven geven ze. Het is een gewoon een manier om zoveel mogelijk aandacht van de pers te krijgen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:38:09 #113
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_102744928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef NeedNoUserName het volgende:

Vraagprijs?
pi_102745137
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Tijn het volgende:

Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt... :X
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 5 oktober 2011 @ 19:59:47 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_102745965
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat Tim Cook geen Excel maar Numbers gebruikt... :X
:D
pi_102746301
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:29 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.
Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:13:43 #117
141482 Q.
JurassiQ
pi_102746607
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Gast wat een waanzin wordt er geuit door jou. Keynotes zijn echt Apple's sterkste punt, iedereen leeft er naartoe elke keer weer. Uitfaseren is het domste ooit en Apple doet geen domme dingen.
Nee, keynotes waren Steve Jobs' sterkste punt maar die is er niet meer.
For great justice!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:14:00 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102746620
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij's nog niet dood hoor.
2000 light years from home
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:18:37 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102746814
quote:

[..]

Nogmaals, keynotes zijn, in tegenstelling tot gesneden brood en icoontjes met afgeronde hoeken, geen uitvinding van Apple. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_102746825
quote:

[..]

Forstall en Schiller doen het ook prima. Geef Cook wat tijd en hij kan het ook. Steve beschikt toevallig over verschrikkelijk veel showmanship, maar nu hij weg is is dat totaal geen reden om te stoppen met keynotes.

En daarbij, het feit dat iedereen sowieso niet verheugd is met de producten die Apple deze week gereleased heeft, draagt ook bij aan de negatieve kritieken op Cook en consorten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')