Yup, met VLC player voor iOS is dat geen probleemquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lekker mkv'tje slepen naar je iPad zeker
Apple geeft geen fuck als het gaat om specificaties als koop-argument.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Hmzzz, conclusie is dus eigenlijk dat Apple een kloon van de SG2 heeft gepresenteerd qua specs vanavond.. Ik heb het ook met volle intresse gevolgd vanavond en had er meer van verwacht.
De dingen die ik voorbij heb zien komen heb ik ook op mijn SG2.. Spraakherkenning die het erg goed doet in het Nederlands, vooral (en eigenlijk alleen) functioneel handig bij navigatie tijdens het autorijden, 8mp camera, 1080p filmen, dual core.. Ik vind alleen die iCloud echt geil en denk dat ze daar wel weer een goeie voorsprong mee hebben, want zo'n complete oplossing mis ik nog bij Google, met hun Gdrive die al jaren beschikbaar zou komen...
Dit bericht type ik trouwens op een iPad, want daarin ruled Apple dan wel weer keihard en duurt het nog minimaal een jaar voordat Android ook maar in de buurt komt qua apps en functionaliteit.
Qua IOS hoop ik vooral dat het beter te managen is in een zakelijke omgeving, dat zal de acceptatiegraad absoluut ten goede komen in het bedrijfsleven.
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:57 schreef Q. het volgende:
Zo'n keynote zonder Steve is echt geen fuck aan.
Idd, het enige wat ik van mn iPhone (nu ook 3GS) wil is dat ie een heel sneller wordt en dan is ie. Prima. De innovaties verwacht ik verder in iOS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:30 schreef Tijn het volgende:
Verder is die 4S precies wat ik zou willen als vervanger voor m'n 3GS: meer snelheid en kwaliteit in een vertrouwd ontwerp, zonder de kinderziektes van een heel nieuw model.
Dat denk ik ook, er zat op deze keynote compleet geen energie, geen vibe. Alhoewel ik wel een positief gevoel kreeg bij Cook, right man for the right job. Steve heeft zijn opvolging goed geregeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op termijn deze keynotes uitfaseren. Het is duidelijk een format wat is bedacht voor en door Steve Jobs. Met hem als presentator slaat het ergens op, omdat hij oprecht een verhaal wil vertellen aan de wereld. Met de mensen die gisteren de 4S aankondigden heb ik dat gevoel echter helemaal niet, ik heb eerder het idee dat ze daar alleen maar staan omdat het nou eenmaal moet ofzo.
Dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:30 schreef Tijn het volgende:
Verder is die 4S precies wat ik zou willen als vervanger voor m'n 3GS: meer snelheid en kwaliteit in een vertrouwd ontwerp, zonder de kinderziektes van een heel nieuw model.
Ik denk dat dat het grootste 'probleem' is idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef problematiQue het volgende:
'Mensen' zijn gewoon teleurgesteld dat met het kopen van de nieuwste iPhone niemand zal zien dat je de nieuwste iPhone hebt.
waarom gebruik je in godsnaam T9 op een ipad? T9 is bedoeld voor mobiele telefoons, waar je met je 10 cijferstoetsen de woorden maakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef Adolecens het volgende:
Kut T9 op de iPad
Krijg er een compleet onsamenhangend verhaal van lees ik nu in mijn Posts..
Laatst een reset gedaan en stond standaard nog aan, excuse me..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom gebruik je in godsnaam T9 op een ipad? T9 is bedoeld voor mobiele telefoons, waar je met je 10 cijferstoetsen de woorden maakt.
We vergeven het je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laatst een reset gedaan en stond standaard nog aan, excuse me..
Heb nu een 3GS en die moet dagelijks (lees: elke 24 uur) aan de oplader. Als gevolg hiervan plug ik 'm overal in, oplader in de auto, oplader op het nachtkastje en oplader bij de PC.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan met de iPhone 4 al makkelijk hoor. Met zwaar gebruik (screen brightness volledig, veel Whatsapp) kom ik nooit onder de 50% thuis.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef problematiQue het volgende:
'Mensen' zijn gewoon teleurgesteld dat met het kopen van de nieuwste iPhone niemand zal zien dat je de nieuwste iPhone hebt.
Eén woord: GoodPlayerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Cut the crap. Als ik in de trein een serie wil kijken wil ik gewoon het bestand vanaf mijn pc naar mijn tablet slepen. (it just works)
Inderdaad, de secondary market zal ook wel een beetje teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus.
Prima doorontwikkeling van de iPhone 4 dit. Het is duidelijk een stramien dat Apple vaker gaat toepassen. Eerst een nieuw model, daarna een doorontwikkeling. Daarnaast vergeten mensen even dat er wel degelijk nieuwe features inzitten, Apple zit eindelijk op de dual-soc trein (en dat voor een telefoon die allerminst traag is in de huidige vorm!), een zo te zien geweldige camera, 1080 ipv 720, HSDPA en de introductie van een 64GB model voor de storageheavy users (zelf krijg ik geeneens 16GB vol maar hey ze zullen er vast zijn!).
Plus dat je nu niet weer gelijk nieuwe hoesjes, displayprotectors en carkits hoeft te gaan kopen.
Lezen gaat vanzelf, daar heb je geen software voor nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef Dimens het volgende:
Welk programma draaien jullie op je Mac voor het lezen en schrijven van NTFS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |