dat was een keynote waarbij z'n presenter niet werkte en hij een anekdote verteld van de tijd dat hij en woz een stoorzender voor afstandsbediening.quote:
quote:Apple voorspelde Siri al in 1987 en zat er maar een maand naast
Een van de grote aankondigingen van Apple tijdens het Let’s Talk iPhone-evenement was Siri, een virtuele assistent die begrijpt wat je vraagt en opdrachten voor je uitvoert. De technologie werd ontwikkeld door het gelijknamige bedrijf, dat Apple in 2010 opkocht. Maar Apple had al langer zoiets als Siri op het oog: in 1987 brachten ze nog een conceptvideo uit van een product dat er erg veel mee te maken heeft. De video waande zich in het jaar 2011, minder dan een maand voordat Siri onthuld werd.
In de video zie je een hoogleraar die een tablet gebruikt om schoolwerk en onderzoek te verrichten. Hoewel hij ook een paar keer het scherm aanraakt, zie je hem voornamelijk praten tegen de vlinderdas-dragende assistent die op het scherm wordt geprojecteerd. Volgens de titel van de video heet deze assistent de Knowledge Navigator. Hij vraagt hem onder andere documenten op te sporen en telefoongesprekken door te verbinden.
Volgens de kalender van de professor vindt de video plaats op 16 september. Later zegt hij op zoek te zijn naar een document van vijf jaar geleden, dat uit 2006 lijkt te stammen – iets dat erop wijst dat de video in 2011 plaatsvindt. Gisteravond kondigde Apple Siri aan, een technologie die erg op de virtuele assistent beschreven in de video lijkt. Dit maakt de datum genoemd in de video erg opmerkelijk: de hypothetische datum genoemd door Apple in 1987 en de daadwerkelijke aankondigingsdatum verschillen minder dan een maand van elkaar.
http://buitenland.nieuws.(...)bs,_net_als_iedereenquote:
Mooie school welquote:
quote:Statement from Microsoft CEO Steve Ballmer.
REDMOND, Wash. – Oct. 5, 2011
“I want to express my deepest condolences at the passing of Steve Jobs, one of the founders of our industry and a true visionary. My heart goes out to his family, everyone at Apple and everyone who has been touched by his work.”
Welk nummer is dat dan? Google helpt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef DeMessias het volgende:
Joseph Arthur was blijkbaar fan
you gave access
to countless dreams
to share our humanity
thru machines
you turned lights on
in our minds
by lifting your own
beyond the signs
which said turn back
which said slow down
which said attack
the underground
you fought thru walls
your own and theirs
and lit a screen
of a thousand prayers
a thousand more
and more again
multiples
applied to sin
answered
in the hollow glare
where creation came
to find us there
you gave access
to countless dreams
to share humanity
with machines
and spread our voices
far and wide
and give us different
ways to hide
its not all good
but then what is ?
you were progress
idiot kid
genius soul
erupting light
a brother.
we now
say goodnight
Dit gedicht postte hij zonet. Geen idee of hij het nog gaat inzingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Google helpt niet.
Ah, zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit gedicht postte hij zonet. Geen idee of hij het nog gaat inzingen.
System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automaticallyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hoe stop je automatische spelling shizzle in bijvoorbeeld twitter for mac?
twitter:onemorething twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:03:20Vanavond allemaal kijken naar De wereld draait door, helemaal over Steve Jobs en met o.a. OMT als gast. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onemorething twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:03:20Vanavond allemaal kijken naar De wereld draait door, helemaal over Steve Jobs en met o.a. OMT als gast. reageer retweet
Ik had al iets gezien waar 1 van die OMT jongens wat zeiden. Dat was bij 1 van de nieuws uitzendingen. Dat ging echt hakkelend en warrig. Jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat weet die flippo van een Matthijs nou van Apple? Of komt die wijsneus weer es opdraven met z'n MacBook Air?
Heel onwerkelijk inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik kan nogsteeds niet geloven dat hij echt dood is...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat weet die flippo van een Matthijs nou van Apple? Of komt die wijsneus weer es opdraven met z'n MacBook Air?
Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Je kijkt zeker nooit DWDD?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Die ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hij?twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
Er is oprecht een icoon overleden. Damnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:06 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
There's always the hope that if you sit and watch for long enough, the beachball will vanish and the thing it interrupted will return.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ALT-tekst is wat deze zo mooi maakt.
Hoe zie ik dat op een mac?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ALT-tekst is wat deze zo mooi maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |