quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een man die mede bepaald heeft hoe de wereld tegenwoordig met techniek omgaat. Ik baal.
Dat komt omdat hij een hele andere ziekte had. Geen pancreascarcinoom, maar een neuroendocriene tumor van het pancreas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alvleesklierkanker. Kloteziekte
Meer dan 95% van de mensen overlijdt binnen 5 jaar na diagnose. Steve heeft het 7 jaar volgehouden.
Ik hoop dat een aanzienlijk deel van zijn vermogen naar de bestrijding van deze ziekte gaat.
Hoop maar wat je wilt. Steve Jobs deed amper iets aan liefdadigheid, zeker niet na zijn dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alvleesklierkanker. Kloteziekte
Meer dan 95% van de mensen overlijdt binnen 5 jaar na diagnose. Steve heeft het 7 jaar volgehouden.
Ik hoop dat een aanzienlijk deel van zijn vermogen naar de bestrijding van deze ziekte gaat.
Geniale foto inderdaad... Man heeft een kunstzinnige uitstraling. Zeer boeiend.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef problematiQue het volgende:
Daar komt trouwens een ziek grote tegendemonstratie van Apple liefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |