SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Vond ik ook al. Gefeliciteerd met dierendag.quote:
sta op dan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zit op een bijzonder oncomfortabel hekje.
Als wij zo onder elkaar posten lijken onze UI's net een stier met een gespierd lijfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet je niet doen, wie ruimt het dan op?
We zijn toch ook beide stieren met een gespierd lijf? Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als wij zo onder elkaar posten lijken onze UI's net een stier met een gespierd lijf
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We zijn toch ook beide stieren met een gespierd lijf? Ik in ieder geval wel.
Uhhh perensap dan. Gaarne.quote:
Ja jij bah.quote:
Is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kraanwater, sorry.
Ga naar koffietentjes waar het al tijden bestaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hebben!
Oh, en ik wil trouwen met de bedenker van de crème brulee koffie van de starbucks.
Nog altijd geobsedeerd door die jongeman?quote:
Ik heb het in mijn glasquote:
Melk voor iedereen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar als ik het niet drink dan is er toch meer melk voor jou. Pff jongen.
Whehe. Ik ben wel een optimale genieter van cocktails ja. Presteer het weer om wekelijks cocktails te drinken. Dus als je oud genoeg bent he, kom je dan keer naar Amsterdam voor een cocktailtjequote:
Zal ik doen lieve zus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe. Ik ben wel een optimale genieter van cocktails ja. Presteer het weer om wekelijks cocktails te drinken. Dus als je oud genoeg bent he, kom je dan keer naar Amsterdam voor een cocktailtje
Zus? Ik heb maar 1 iemand op FOK gehad, die ik als familie beschouwde. En die komt niet uit onzquote:
Niet genoeg, ga je schamen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef Floxcie het volgende:
Het is altijd moeilijk om hier tussen een gespreksonderwerp wat te beginnen, dus vanaf nu ben ik 24/8 aanwezig.
En ik dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zus? Ik heb maar 1 iemand op FOK gehad, die ik als familie beschouwde. En die komt niet uit onz
Flips, nooit plek voor anderen; uit het oog, maar niet uit het hart.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zus? Ik heb maar 1 iemand op FOK gehad, die ik als familie beschouwde. En die komt niet uit onz
Een hartstochtelijke romance zit er dus niet meer in..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Ja verdorie nu heb ik het gedaan. Ik zie jullie ook als familie
One luff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Ja verdorie nu heb ik het gedaan. Ik zie jullie ook als familie
Tuurlijk wel, gewoon paar cocktails en hoppakee (wat een kut woord).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een hartstochtelijke romance zit er dus niet meer in..
Maar met familie wordt het toch een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon paar cocktails en hoppakee (wat een kut woord).
wrmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Furdinand het volgende:
You look like you did before, only prettier.. Every day i miss you more.
Ik date ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een hartstochtelijke romance zit er dus niet meer in..
huh watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:30 schreef HappyBob het volgende:
Maar je hoefde niet voor mij afgesneden. Te maken alsof het nooit gebeurd en dat we niets ..
Hij heet Floris en is 15 of 16.quote:
Met 1 persoon tegelijk daten is ook zo saai. Tevens moet je er altijd een fokker naast hebben.quote:
o wacht als in dat ben ik ook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomd. Dan lijk ik net een hoer, o wacht..
Ok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Vicky rust zacht,
Gisteren heb ik je verkracht.
Nou ik heb altijd liefde voor je gevoeld. Zou jij die Fokker willen zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met 1 persoon tegelijk daten is ook zo saai. Tevens moet je er altijd een fokker naast hebben.
HANDJES THUIS VAN MIJN BOB!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd liefde voor je gevoeld. Zou jij die Fokker willen zijn?
Deze eervolle plek wil ik graag bezetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd liefde voor je gevoeld. Zou jij die Fokker willen zijn?
Ik ben dik, er is Bob genoeg.quote:
Ik eis 51% aandelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze eervolle plek wil ik graag bezetten.
[..]
Ik ben dik, er is Bob genoeg.
WEGGEGAAN PLAATS VERGAANquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
h
HIJ WAS AL VAN MIJ VOOR HIJ VAN JOU WAS EN NU NEEM IK HEM TERUG.
Ik moest lachenquote:
EEN ANDER REGEL VAN DE JUNGLE IS: EENS VAN FLIPPIEE ALTIJD VAN FLIPPIEE.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
WEGGEGAAN PLAATS VERGAAN [ afbeelding ]. REGELS VAN DE JUNGLE. IK VOND HEM HELEMAAL EENZAAM EN ZIELIG EN NAM HEM ONDER MIJN HOEDE JA. [ afbeelding ]
Vervroegd vrij gekregen wegens goed gedrag?quote:
KOM VECHTEN DAN. 1 OP 1. JE WEET TOCH WEL DAT IK VAN JE WIN.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EEN ANDER REGEL VAN DE JUNGLE IS: EENS VAN FLIPPIEE ALTIJD VAN FLIPPIEE.
Yvonne is mijn unban-moeder, ik moet mij alleen wel gedragen deze keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vervroegd vrij gekregen wegens goed gedrag?
Deze keer gedragen duurt waarschijnlijk niet langer dan 20 dagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne is mijn unban-moeder, ik moet mij alleen wel gedragen deze keer
Lijkt me wel zo verstandigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne is mijn unban-moeder, ik moet mij alleen wel gedragen deze keer
Jawel manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Deze keer gedragen duurt waarschijnlijk niet langer dan 20 dagen.
bestaan die?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens steven neem een RKC Waalwijk UI.
Volgens mij was je op de hoogte van het feit dat ik een bokscursus heb gehad en ik jou knockie out kan slaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN. 1 OP 1. JE WEET TOCH WEL DAT IK VAN JE WIN.
que?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zijn jullie nou al officieel een stelletje of is het nog gescharrel?
Ja.quote:
Alsof jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
que?
ik probeer flipsels al heel lang te hosselen maar ze trapt er niet in
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
que?
ik probeer flipsels al heel lang te hosselen maar ze trapt er niet in
vanwaar die haatquote:
Daarom gaan we de 16e wat drinken, kan ik ghb in je drinken doen en zonder dat je het door hebt je misbruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat kloptIk trap overal in behalve in jou. Wat faal je eigenlijk.
pas wanneer ze van ajax winnenquote:
Ok dat is bij deze afgesproken, als RKC wint dan moet jij een week lang een RKC UI dragen.quote:
Het was een harde strijd deze afgelopen 3 maanden.quote:
Nadat ik je eerst keihard heb uitgelachen dat Ajax in eigen huis verloor van AZ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom gaan we de 16e wat drinken, kan ik ghb in je drinken doen en zonder dat je het door hebt je misbruiken
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok dat is bij deze afgesproken, als RKC wint dan moet jij een week lang een RKC UI dragen.
ik neem wraak dan op az in naam van ajaxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nadat ik je eerst keihard heb uitgelachen dat Ajax in eigen huis verloor van AZ.
Is goed, nog beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc uit
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc ui
Door ghb in mijn drankje te doen. Jmmrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik neem wraak dan op az in naam van ajax
hee kerel, ben je verdwaalt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Miniem het volgende:
Ajax wint mang.
Niet van Groningen though
Dan nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij was je op de hoogte van het feit dat ik een bokscursus heb gehad en ik jou knockie out kan slaan.
En jou te misbruiken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door ghb in mijn drankje te doen. Jmmr
nee iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Miniem het volgende:
Ajax wint mang.
Niet van Groningen though
cosmovoetbalhaterhomoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou hup, beetje niveau erin hoor. Voetbal..
oh, dan heb ik zeker wat gemistquote:
Uiteraard, homo en voetbal gaan niet samen.quote:
Hemelse creatie, alleen jammer van de geldverspilling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nou goed laten we het over wegwerpbijbels hebben.
Oh oh en je chickie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jou te misbruiken!
Maar dat is ook een beetje in eigen belang
Heb nooit echt over een trio nagedachtquote:
Ik heb altijd een zakbijbel bij me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nou goed laten we het over wegwerpbijbels hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee heur
Kwam flipsjen alleen wat liefde geven.
Ben toch weer weg
Het zou mij niets verbazen als je het nog doet ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga mij ff afberen op de fb vakantie foto's van flipsels, tot laters
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als je het nog doet ook.
hmm ff volgen, ziet er best netjes uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef HappyBob het volgende:
Voetbal
http://quiksilverlive.com/profrance2011/liveHD.en.html
Vanaf 8 december Pipe Masters in Hawaii. Aanrader!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm ff volgen, ziet er best netjes uit
Is dat met die shit hoge golven van minstens 10 meter of wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vanaf 8 december Pipe Masters in Hawaii. Aanrader!
Niet afberen op mijn vakantiefoto'squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga mij ff afberen op de fb vakantie foto's van flipsels, tot laters
Allang al gedaan, vooral op die foto's met die auto en de grand canyon, meerdere zakdoekjes nodig gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet afberen op mijn vakantiefoto's
10 meter denk ik niet, maar als de golven net zo zijn als in Teahupoo, Tahiti zal het sowieso genieten worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat met die shit hoge golven van minstens 10 meter of wat?
Dat lijkt mij wel vet om te zien
Toen ik daar was kwam ik emmers te kort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allang al gedaan, vooral op die foto's met die auto en de grand canyon, meerdere zakdoekjes nodig gehad
Hoe hoog zijn die golven op 14 seconden al dan??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
10 meter denk ik niet, maar als de golven net zo zijn als in Teahupoo, Tahiti zal het sowieso genieten worden.
Hier wat beelden van toen
Ik ruk zoveel dat er niet meer dan een vingerhoedje uitkomt elke keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik daar was kwam ik emmers te kort.
Dat is wel een beste golf inderdaad, maar geen idee hoe hoog. Maar wel heel dik en krachtig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die golven op 14 seconden al dan??
Ik wil ook eens gaan proberen te surfen in wijk aan zee want bekende van mij doen het al jaren, het lijkt mij alleen focking moeilijk om te leren
Die gasten die ik ken die zijn dus idd ooit jaren terug op surfvakantie naar frankrijk gegaan haha, misschien toch maar overwegen dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is wel een beste golf inderdaad, maar geen idee hoe hoog. Maar wel heel dik en krachtig.
Ik raad je aan om gewoon een week of 2 weken op surfvakantie te gaan, naar een surfcamp of iets dergelijks. Zijn genoeg surfcamps voor jongeren waar je dus ook nog kan feesten tussendoor. Het staan leer je al wel redelijk snel (met een beetje motoriek lukt het de eerste dag wel), maar dan moet je nog leren wat erna te doen.
Veel mensen die ik ken hebben het ook zo gedaan. Naar zo'n jongerencamping om te surfen en te neuken en dan verslaafd raken aan het surfen. Ik ben vorig jaar 2 weken naar Portugal gegaan om voor het eerst te surfen. Elke dag het water in en je leert de beginselen zo. Dit jaar weer terug naar Portugal gegaan en naar Frankrijk. En hier in Nederland regelmatig naar Scheveningen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gasten die ik ken die zijn dus idd ooit jaren terug op surfvakantie naar frankrijk gegaan haha, misschien toch maar overwegen dan.
Lijkt me wel zwaar machtig als je het uiteindelijk onder de knie hebt
Ik ga eerst wel een paar keer met die gasten mee naar wijk aan zee, kijken of het sowieso wel iets voor mij is maar het lijkt mij wel vet iig om het te doen hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken hebben het ook zo gedaan. Naar zo'n jongerencamping om te surfen en te neuken en dan verslaafd raken aan het surfen. Ik ben vorig jaar 2 weken naar Portugal gegaan om voor het eerst te surfen. Elke dag het water in en je leert de beginselen zo. Dit jaar weer terug naar Portugal gegaan en naar Frankrijk. En hier in Nederland regelmatig naar Scheveningen.
Ook wel chill dat die gasten al kunnen surfen. Scheelt je weer de kosten een surfles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel een paar keer met die gasten mee naar wijk aan zee, kijken of het sowieso wel iets voor mij is maar het lijkt mij wel vet iig om het te doen haha
Ze zijn nogal fanatiek zelfs, gaan zelfs in de winter surfen, wist niet dat dat kon in nederlandquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook wel chill dat die gasten al kunnen surfen. Scheelt je weer de kosten een surfles.
Ik ga ook binnenkort kijken voor een dikker wetsuit en (hand)schoentjes enzo. In de winter is het volgens mij beter dan in de zomer hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn nogal fanatiek zelfs, gaan zelfs in de winter surfen, wist niet dat dat kon in nederland
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga ook binnenkort kijken voor een dikker wetsuit en (hand)schoentjes enzo. In de winter is het volgens mij beter dan in de zomer hier.
16 cactusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?
ik heb ooit een tripcactus genomen, geen aanrader, lange tripquote:
Een dun wetsuit voor in de zomer kan makkelijk onder de 100 euro. Die van mij was 90 geloof ik. En een board kan je zo gek maken als je wilt. Aangezien je een beginner bent heb je een groter board nodig, die wat duurder zijn. Maar op marktplaats staan ook prima tweedehands boardjes voor 100-150 euro. En als je vaak gaat surfen zul je redelijk snel downsizen. Dus als je niet al te rijk bent, zou ik niet elke keer een splinternieuw board kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?
In het begin zal ik sowieso alles 2e hands via marktplaats kopen, straks vind ik het na een half jaar geen reet meer aan, maar thanks voor de tips iigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een dun wetsuit voor in de zomer kan makkelijk onder de 100 euro. Die van mij was 90 geloof ik. En een board kan je zo gek maken als je wilt. Aangezien je een beginner bent heb je een groter board nodig, die wat duurder zijn. Maar op marktplaats staan ook prima tweedehands boardjes voor 100-150 euro. En als je vaak gaat surfen zul je redelijk snel downsizen. Dus als je niet al te rijk bent, zou ik niet elke keer een splinternieuw board kopen.
Wetsuit heb ik altijd nare ideeën bij een tweedehands. Iemand anders die daar met z'n bezwete ballen en anus in heeft gezeten.. Natuurlijk kun je 'm goed wassen, maar voor mijn gevoel blijft het hangen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het begin zal ik sowieso alles 2e hands via marktplaats kopen, straks vind ik het na een half jaar geen reet meer aan, maar thanks voor de tips iig
hmm zit wat in ja haha, toch maar nieuw doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wetsuit heb ik altijd nare ideeën bij een tweedehands. Iemand anders die daar met z'n bezwete ballen en anus in heeft gezeten.. Natuurlijk kun je 'm goed wassen, maar voor mijn gevoel blijft het hangen.
Wat denk je zelf?quote:
Ik vond het wel een goede vraag. Ben er zelfs ook erg benieuwd naar.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Tevens wat ik net in UDOWU spotte:
Rolluikspotters
quote:
Dat weet ik niet. In oplader dus spelen die shit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet alsof je weet dat mijn mobiel net in de oplader ligt.
Dat was mijn reactie ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf![]()
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAHAAAAA. leg dan eens een A vrij, dan kan aqua maken en sta ik weer voor :$quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In oplader dus spelen die shit.
Ik had ook al moeite met aanleggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook
[..]
JAAHAAAAA. leg dan eens een A vrij, dan kan aqua maken en sta ik weer voor :$
Gelukkig, dan ga ik nu mijn q inruilen. Anders punten verlies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik had ook al moeite met aanleggen.
ID godverdomme nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef FreezePop het volgende:
Ik speelde net met Sharr en volgens wordfeud is Belegsels een woord.
Doe maar populairrrrrrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben daar mee gekapt omdat ik gek werd van al die speldingen, echt 20 games tegelijk![]()
Je weet toch zelf.quote:
Héquote:
Ha.quote:
Ik wil dat niet neequote:
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Dan weet je ook mijn echte naamDus sorry
Zou mij niets verbazen als economie 60-80% emotie is. Impulsen etc. Verschillen in leiding als aangegeven in die Welle.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Het meest walgelijke aan mijn studie is dat ik dit soort filmpjes moet bekijken
http://www.ted.com/talks/(...)chology_of_evil.html
of met dit als verhaallijn
http://histoforum.digischool.nl/lesmateriaal/welle.htm
Ik doe verdomme een economie opleiding geen psychologie
Hoe ziet ze eruit dan? Zou ik wel willen wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.
Wat. Wat. Wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.
Ervaring vooral he en dus emotie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als economie 60-80% emotie is. Impulsen etc. Verschillen in leiding als aangegeven in die Welle.
Ik hang hier al langer dan vandaag rond hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat. Wat. Wat.
[..]
Ervaring vooral he en dus emotie.
Oh echt, was mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik hang hier al langer dan vandaag rond hoor
Nou potverdomme. Primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wil geen wordfreud meer met jou spelen
Wat allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Hihiii, ik was met klipsje in tilburg en het was leukkk
Eerst heel lang in de trein en dat was al gezellig enzo. En toen door de stad gelopen en een beetje winkels gekeken enzo. Toen broodjes en drinken en snoepjens gehaald en die op een muurtje in het soort van zonnetje opgegeten en toen nog een beetje rondgelopen en toen weer heel lang in de trein en heel veel knuffels enzoquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eerst heel lang in de trein en dat was al gezellig enzo. En toen door de stad gelopen en een beetje winkels gekeken enzo. Toen broodjes en drinken en snoepjens gehaald en die op een muurtje in het soort van zonnetje opgegeten en toen nog een beetje rondgelopen en toen weer heel lang in de trein en heel veel knuffels enzo
Ja tuurlijk ken ik die welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kent de reclame `zo lekker het zou verboden moeten worden` toch wel? Meteen mafkezen
Ik bedoelde het goed hoor. Helemaal blij voor anderen is het nog niet goed. Moet ik vanaf nu alle stelletjes afkraken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ken ik die welIk had zelfs autodrop.
Correctie, ik heb autodrop.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor. Helemaal blij voor anderen is het nog niet goed. Moet ik vanaf nu alle stelletjes afkraken?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry dat ik je een mafkees noemde, kun je het me ooit vergeven?
Jij was positief over haar dag in Tilburg met haar vriendje en zij kraakte je reactie af.quote:
Niet, sssht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij was positief over haar dag in Tilburg met haar vriendje en zij kraakte je reactie af.
Ik gelukkig niet omdat Den Bosch nog steeds mooier isquote:
Ik vond het wel verwarrendquote:
Daar was ik ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet omdat Den Bosch nog steeds mooier is
Smullers is overal vies manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar was ik ook!
Op het station dan. De smullers daar is vies.
Daar moet je ook niet bij de smullers etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar was ik ook!
Op het station dan. De smullers daar is vies.
Op Leiden is het nog wel oke. En ik had heel veel honger. Maar niet zoveel honger dat ik dat lekker vondquote:
Ja, nou, joh, de trein ging over 8 minutenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet bij de smullers eten
Maar ik woon precies tussen Den Bosch en Tilburg
Ja sorry dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nou, joh, de trein ging over 8 minuten
VROUWENquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij was positief over haar dag in Tilburg met haar vriendje en zij kraakte je reactie af.
Tweequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
NOUHOU! JOH! Ik zei toch dat het me spijtWil je een autodropje?
dan kan ik je lekker misbruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
HihiIk ben blij joh. Geen idee hoe dat zo komt opeens, ik lijk wel dronken
.
Nee hoor, als ik teveel gedronken heb vind ik mezelf alleen zo grappig dat ik constant aan het lachen bent, ik word niet opeens een sloerie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan kan ik je lekker misbruiken![]()
oh dan gooi ik voortaan wel wat ghb in je drinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik teveel gedronken heb vind ik mezelf alleen zo grappig dat ik constant aan het lachen bent, ik word niet opeens een sloerie.
Neen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh dan gooi ik voortaan wel wat ghb in je drinken
uhuuuuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff testen of jij hier nog wel keek tochtest geslaagd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee hoor klinkertje alleen jij mag me misbruiken![]()
dit ja, ik heb dit helemaal niet gelezen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vieze praat ik doe snel mijn ogen dicht, ik mag dit niet lezen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vieze praat ik doe snel mijn ogen dicht, ik mag dit niet lezen.
Begrijpelijk wacht brbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb het toch gelezen maar als iemand dit tegen mijn moeder zegt, dan zwaait er wat!
Telefoon gaat en ik ben gestopt met ademhalen, was het iemand andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Begrijpelijk wacht brb
* Klinkerbotsing belt naar huize Pattert.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Telefoon gaat en ik ben gestopt met ademhalen, was het iemand anders
Tropenland?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alle amfibieën terug naar hun eigen land
wat vloek jij liefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Bloempje. het volgende:
Potverdriedubbeltjes, ik moet zo naar school, maar ik wil Glee kijken
Glee kan wachten, school niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Bloempje. het volgende:
Potverdriedubbeltjes, ik moet zo naar school, maar ik wil Glee kijken
Maar ik was eigenlijk vrij, door mijn falende projectgroep moet ik nu naar schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Glee kan wachten, school niet.
ik moet aflevering 1 van dit seizoen nog kijken, dus niks zeggenquote:
Schaam je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik moet de eerste aflevering van het eerste seizoen nog zien.
2de seizoen is ook al minder leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ooit 10 minuten gekeken omdat beach zei dat ik glee moest kijken maar ik vond het niet zo leuk
Één aflevering zou ik niet eens halen, nee het is echt niets voor mij.quote:
Heeft toch niets met homo's te maken dat programma?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nephomo's. Jullie mogen nu niet meer bij mijn clubje.
hmm, in dat geval moet ik maar eens met mijn ouders gaan pratenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zingen, dansen en Barbra Streisand. Natuurlijk niet..
Er zijn uitzonderingen, dat zijn mensen met smaak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, in dat geval moet ik maar eens met mijn ouders gaan praten
oh gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, dat zijn mensen met smaak..
Hihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee.. Nouja beetje, stiekeme crush op Mike Chang, en dat merk je wel.
.
Vooroordelen ja. Zingen doe ik zelf ook (quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zin in een duet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vooroordelen ja. Zingen doe ik zelf ook ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |