Zou mij niets verbazen als economie 60-80% emotie is. Impulsen etc. Verschillen in leiding als aangegeven in die Welle.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Het meest walgelijke aan mijn studie is dat ik dit soort filmpjes moet bekijken
http://www.ted.com/talks/(...)chology_of_evil.html
of met dit als verhaallijn
http://histoforum.digischool.nl/lesmateriaal/welle.htm
Ik doe verdomme een economie opleiding geen psychologie
Hoe ziet ze eruit dan? Zou ik wel willen wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.
Wat. Wat. Wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.
Ervaring vooral he en dus emotie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als economie 60-80% emotie is. Impulsen etc. Verschillen in leiding als aangegeven in die Welle.
Ik hang hier al langer dan vandaag rond hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat. Wat. Wat.
[..]
Ervaring vooral he en dus emotie.
Oh echt, was mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik hang hier al langer dan vandaag rond hoor
Nou potverdomme. Primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wil geen wordfreud meer met jou spelen
Wat allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Hihiii, ik was met klipsje in tilburg en het was leukkk
Eerst heel lang in de trein en dat was al gezellig enzo. En toen door de stad gelopen en een beetje winkels gekeken enzo. Toen broodjes en drinken en snoepjens gehaald en die op een muurtje in het soort van zonnetje opgegeten en toen nog een beetje rondgelopen en toen weer heel lang in de trein en heel veel knuffels enzoquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eerst heel lang in de trein en dat was al gezellig enzo. En toen door de stad gelopen en een beetje winkels gekeken enzo. Toen broodjes en drinken en snoepjens gehaald en die op een muurtje in het soort van zonnetje opgegeten en toen nog een beetje rondgelopen en toen weer heel lang in de trein en heel veel knuffels enzo
Ja tuurlijk ken ik die welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kent de reclame `zo lekker het zou verboden moeten worden` toch wel? Meteen mafkezen
Ik bedoelde het goed hoor. Helemaal blij voor anderen is het nog niet goed. Moet ik vanaf nu alle stelletjes afkraken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ken ik die welIk had zelfs autodrop.
Correctie, ik heb autodrop.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor. Helemaal blij voor anderen is het nog niet goed. Moet ik vanaf nu alle stelletjes afkraken?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry dat ik je een mafkees noemde, kun je het me ooit vergeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |