Toen ik daar was kwam ik emmers te kort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allang al gedaan, vooral op die foto's met die auto en de grand canyon, meerdere zakdoekjes nodig gehad
Hoe hoog zijn die golven op 14 seconden al dan??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
10 meter denk ik niet, maar als de golven net zo zijn als in Teahupoo, Tahiti zal het sowieso genieten worden.
Hier wat beelden van toen
Ik ruk zoveel dat er niet meer dan een vingerhoedje uitkomt elke keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik daar was kwam ik emmers te kort.
Dat is wel een beste golf inderdaad, maar geen idee hoe hoog. Maar wel heel dik en krachtig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die golven op 14 seconden al dan??
Ik wil ook eens gaan proberen te surfen in wijk aan zee want bekende van mij doen het al jaren, het lijkt mij alleen focking moeilijk om te leren
Die gasten die ik ken die zijn dus idd ooit jaren terug op surfvakantie naar frankrijk gegaan haha, misschien toch maar overwegen dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is wel een beste golf inderdaad, maar geen idee hoe hoog. Maar wel heel dik en krachtig.
Ik raad je aan om gewoon een week of 2 weken op surfvakantie te gaan, naar een surfcamp of iets dergelijks. Zijn genoeg surfcamps voor jongeren waar je dus ook nog kan feesten tussendoor. Het staan leer je al wel redelijk snel (met een beetje motoriek lukt het de eerste dag wel), maar dan moet je nog leren wat erna te doen.
Veel mensen die ik ken hebben het ook zo gedaan. Naar zo'n jongerencamping om te surfen en te neuken en dan verslaafd raken aan het surfen. Ik ben vorig jaar 2 weken naar Portugal gegaan om voor het eerst te surfen. Elke dag het water in en je leert de beginselen zo. Dit jaar weer terug naar Portugal gegaan en naar Frankrijk. En hier in Nederland regelmatig naar Scheveningen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gasten die ik ken die zijn dus idd ooit jaren terug op surfvakantie naar frankrijk gegaan haha, misschien toch maar overwegen dan.
Lijkt me wel zwaar machtig als je het uiteindelijk onder de knie hebt
Ik ga eerst wel een paar keer met die gasten mee naar wijk aan zee, kijken of het sowieso wel iets voor mij is maar het lijkt mij wel vet iig om het te doen hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken hebben het ook zo gedaan. Naar zo'n jongerencamping om te surfen en te neuken en dan verslaafd raken aan het surfen. Ik ben vorig jaar 2 weken naar Portugal gegaan om voor het eerst te surfen. Elke dag het water in en je leert de beginselen zo. Dit jaar weer terug naar Portugal gegaan en naar Frankrijk. En hier in Nederland regelmatig naar Scheveningen.
Ook wel chill dat die gasten al kunnen surfen. Scheelt je weer de kosten een surfles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel een paar keer met die gasten mee naar wijk aan zee, kijken of het sowieso wel iets voor mij is maar het lijkt mij wel vet iig om het te doen haha
Ze zijn nogal fanatiek zelfs, gaan zelfs in de winter surfen, wist niet dat dat kon in nederlandquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook wel chill dat die gasten al kunnen surfen. Scheelt je weer de kosten een surfles.
Ik ga ook binnenkort kijken voor een dikker wetsuit en (hand)schoentjes enzo. In de winter is het volgens mij beter dan in de zomer hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn nogal fanatiek zelfs, gaan zelfs in de winter surfen, wist niet dat dat kon in nederland
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga ook binnenkort kijken voor een dikker wetsuit en (hand)schoentjes enzo. In de winter is het volgens mij beter dan in de zomer hier.
16 cactusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?
ik heb ooit een tripcactus genomen, geen aanrader, lange tripquote:
Een dun wetsuit voor in de zomer kan makkelijk onder de 100 euro. Die van mij was 90 geloof ik. En een board kan je zo gek maken als je wilt. Aangezien je een beginner bent heb je een groter board nodig, die wat duurder zijn. Maar op marktplaats staan ook prima tweedehands boardjes voor 100-150 euro. En als je vaak gaat surfen zul je redelijk snel downsizen. Dus als je niet al te rijk bent, zou ik niet elke keer een splinternieuw board kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat ben je ongeveer kwijt aan wetsuit,handschoenen en een board eigelijk?
In het begin zal ik sowieso alles 2e hands via marktplaats kopen, straks vind ik het na een half jaar geen reet meer aan, maar thanks voor de tips iigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een dun wetsuit voor in de zomer kan makkelijk onder de 100 euro. Die van mij was 90 geloof ik. En een board kan je zo gek maken als je wilt. Aangezien je een beginner bent heb je een groter board nodig, die wat duurder zijn. Maar op marktplaats staan ook prima tweedehands boardjes voor 100-150 euro. En als je vaak gaat surfen zul je redelijk snel downsizen. Dus als je niet al te rijk bent, zou ik niet elke keer een splinternieuw board kopen.
Wetsuit heb ik altijd nare ideeën bij een tweedehands. Iemand anders die daar met z'n bezwete ballen en anus in heeft gezeten.. Natuurlijk kun je 'm goed wassen, maar voor mijn gevoel blijft het hangen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het begin zal ik sowieso alles 2e hands via marktplaats kopen, straks vind ik het na een half jaar geen reet meer aan, maar thanks voor de tips iig
hmm zit wat in ja haha, toch maar nieuw doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wetsuit heb ik altijd nare ideeën bij een tweedehands. Iemand anders die daar met z'n bezwete ballen en anus in heeft gezeten.. Natuurlijk kun je 'm goed wassen, maar voor mijn gevoel blijft het hangen.
Wat denk je zelf?quote:
Ik vond het wel een goede vraag. Ben er zelfs ook erg benieuwd naar.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Tevens wat ik net in UDOWU spotte:
Rolluikspotters
quote:

Dat weet ik niet. In oplader dus spelen die shit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet alsof je weet dat mijn mobiel net in de oplader ligt.
Dat was mijn reactie ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf![]()
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAHAAAAA. leg dan eens een A vrij, dan kan aqua maken en sta ik weer voor :$quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In oplader dus spelen die shit.
Ik had ook al moeite met aanleggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook
[..]
JAAHAAAAA. leg dan eens een A vrij, dan kan aqua maken en sta ik weer voor :$
Gelukkig, dan ga ik nu mijn q inruilen. Anders punten verlies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik had ook al moeite met aanleggen.
ID godverdomme nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef FreezePop het volgende:
Ik speelde net met Sharr en volgens wordfeud is Belegsels een woord.
Doe maar populairrrrrrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben daar mee gekapt omdat ik gek werd van al die speldingen, echt 20 games tegelijk![]()
Je weet toch zelf.quote:
Héquote:
Ha.quote:
Ik wil dat niet neequote:
Weet ik al en ik weet ook al hoe je er uit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Dan weet je ook mijn echte naamDus sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |