bestaan die?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens steven neem een RKC Waalwijk UI.
Volgens mij was je op de hoogte van het feit dat ik een bokscursus heb gehad en ik jou knockie out kan slaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN. 1 OP 1. JE WEET TOCH WEL DAT IK VAN JE WIN.
que?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zijn jullie nou al officieel een stelletje of is het nog gescharrel?
Ja.quote:
Alsof jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
que?
ik probeer flipsels al heel lang te hosselen maar ze trapt er niet in
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
que?
ik probeer flipsels al heel lang te hosselen maar ze trapt er niet in
vanwaar die haatquote:
Daarom gaan we de 16e wat drinken, kan ik ghb in je drinken doen en zonder dat je het door hebt je misbruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat kloptIk trap overal in behalve in jou. Wat faal je eigenlijk.
pas wanneer ze van ajax winnenquote:
Ok dat is bij deze afgesproken, als RKC wint dan moet jij een week lang een RKC UI dragen.quote:
Het was een harde strijd deze afgelopen 3 maanden.quote:
Nadat ik je eerst keihard heb uitgelachen dat Ajax in eigen huis verloor van AZ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom gaan we de 16e wat drinken, kan ik ghb in je drinken doen en zonder dat je het door hebt je misbruiken
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok dat is bij deze afgesproken, als RKC wint dan moet jij een week lang een RKC UI dragen.
ik neem wraak dan op az in naam van ajaxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nadat ik je eerst keihard heb uitgelachen dat Ajax in eigen huis verloor van AZ.
Is goed, nog beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc uit
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een maand lang een rkc ui
Door ghb in mijn drankje te doen. Jmmrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik neem wraak dan op az in naam van ajax
hee kerel, ben je verdwaalt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Miniem het volgende:
Ajax wint mang.
Niet van Groningen though
Dan nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij was je op de hoogte van het feit dat ik een bokscursus heb gehad en ik jou knockie out kan slaan.
En jou te misbruiken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door ghb in mijn drankje te doen. Jmmr
nee iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Miniem het volgende:
Ajax wint mang.
Niet van Groningen though
cosmovoetbalhaterhomoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou hup, beetje niveau erin hoor. Voetbal..
Uiteraard, homo en voetbal gaan niet samen.quote:
Hemelse creatie, alleen jammer van de geldverspilling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nou goed laten we het over wegwerpbijbels hebben.
Oh oh en je chickie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jou te misbruiken!
Maar dat is ook een beetje in eigen belang
Heb nooit echt over een trio nagedachtquote:
Ik heb altijd een zakbijbel bij me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nou goed laten we het over wegwerpbijbels hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee heur
Kwam flipsjen alleen wat liefde geven.
Ben toch weer weg
Het zou mij niets verbazen als je het nog doet ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga mij ff afberen op de fb vakantie foto's van flipsels, tot laters
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als je het nog doet ook.
hmm ff volgen, ziet er best netjes uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef HappyBob het volgende:
Voetbal
http://quiksilverlive.com/profrance2011/liveHD.en.html
Vanaf 8 december Pipe Masters in Hawaii. Aanrader!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm ff volgen, ziet er best netjes uit
Is dat met die shit hoge golven van minstens 10 meter of wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vanaf 8 december Pipe Masters in Hawaii. Aanrader!
Niet afberen op mijn vakantiefoto'squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga mij ff afberen op de fb vakantie foto's van flipsels, tot laters
Allang al gedaan, vooral op die foto's met die auto en de grand canyon, meerdere zakdoekjes nodig gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet afberen op mijn vakantiefoto's
10 meter denk ik niet, maar als de golven net zo zijn als in Teahupoo, Tahiti zal het sowieso genieten worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat met die shit hoge golven van minstens 10 meter of wat?
Dat lijkt mij wel vet om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |