SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Vond ik ook al. Gefeliciteerd met dierendag.quote:
sta op dan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zit op een bijzonder oncomfortabel hekje.
Als wij zo onder elkaar posten lijken onze UI's net een stier met een gespierd lijfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet je niet doen, wie ruimt het dan op?
We zijn toch ook beide stieren met een gespierd lijf? Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als wij zo onder elkaar posten lijken onze UI's net een stier met een gespierd lijf
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We zijn toch ook beide stieren met een gespierd lijf? Ik in ieder geval wel.
Uhhh perensap dan. Gaarne.quote:
Ja jij bah.quote:
Is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kraanwater, sorry.
Ga naar koffietentjes waar het al tijden bestaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hebben!
Oh, en ik wil trouwen met de bedenker van de crème brulee koffie van de starbucks.
Nog altijd geobsedeerd door die jongeman?quote:
Ik heb het in mijn glasquote:
Melk voor iedereen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar als ik het niet drink dan is er toch meer melk voor jou. Pff jongen.
Whehe. Ik ben wel een optimale genieter van cocktails ja. Presteer het weer om wekelijks cocktails te drinken. Dus als je oud genoeg bent he, kom je dan keer naar Amsterdam voor een cocktailtjequote:
Zal ik doen lieve zus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe. Ik ben wel een optimale genieter van cocktails ja. Presteer het weer om wekelijks cocktails te drinken. Dus als je oud genoeg bent he, kom je dan keer naar Amsterdam voor een cocktailtje
Zus? Ik heb maar 1 iemand op FOK gehad, die ik als familie beschouwde. En die komt niet uit onzquote:
Niet genoeg, ga je schamen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef Floxcie het volgende:
Het is altijd moeilijk om hier tussen een gespreksonderwerp wat te beginnen, dus vanaf nu ben ik 24/8 aanwezig.
En ik dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zus? Ik heb maar 1 iemand op FOK gehad, die ik als familie beschouwde. En die komt niet uit onz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |