SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Flaming hot
Nee ook die haakjeswerkjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Tof, dat was een snel topic.
Leuke mannen laten een topic snel lopen blijkbaar
Jaja. Je braakt gewoon van de haakwerkjes.quote:
NIETTTquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja. Je braakt gewoon van de haakwerkjes.
Hihi, okeeequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NIETTTWeetniet waarom die braak drvoor kwam
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gaat hier ook zo snel, niet bij te benen gewoon.
Ocharmequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gaat hier ook zo snel, niet bij te benen gewoon.
wat is dit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
die euroknallers knalden er niet zo snel in neequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
hongerige beer vs 2x1 euro hamburgers 2e verdieping mac
die bigmac wel, 2 happen en weg was ie hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die euroknallers knalden er niet zo snel in nee
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet je hoe traag mijn internet is. Ik krijg steeds tientallen berichten tegelijk
Zo langquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha
Man, in het begin deden we een kwartier over 1 topic ofzo?
Doe ik, ik jank al bij het idee dat AZ altijd maar een half seizoen goed presteert en dus na de winter gaat eindigen op een plek buiten de top 10quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van zolang het duurt
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meerdere malen gequote voor de waarheid.
Dat is wel heel snel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha
Man, in het begin deden we een kwartier over 1 topic ofzo?
Als?quote:
Ja oke. Als het Nederlands elftal speelt nog wel leuk. Maar anders weet ik niet voor wie ik moet zijnquote:
FLIPPIEEquote:
De titel van de functie is surveiilant, maar dat is niet echt de inhoud van de baan.quote:
Nou, dan zou ik erin maaien en wie niet springt en wie niet springt die is een joodquote:
Mijn pa vatte het beter opquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
FLIPPIEE______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Geen littekens maar wel pijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn rug doet zeer. Mag ik een rug van jullie hebben, krijgen jullie die van mij. Doet het prima, 20 jaar oud, geen littekens of andere rare dingen.
Wat dan welquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De titel van de functie is surveiilant, maar dat is niet echt de inhoud van de baan.
[..]
Nou, dan zou ik erin maaien en wie niet springt en wie niet springt die is een jood![]()
![]()
[..]
Mijn pa vatte het beter op
Ja, klein detail. Maar hij ziet er nog mooi uit.quote:
Dan ben ik jaren bezig.quote:
Nou kijk. Ik ben van mening dat ik niets tegen Ajax heb, alleen tegen merendeel van de supporters waarvan ik hun mening weet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Wacht Flip je mag daar wel werken maar wel dingen saboteren zodat het stadion instort en dat alle spelers zo gewond raken dat ze tot het einde van het seizoen zijn uitgeschakeld.
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik jaren bezig.
[..]
Nou kijk. Ik ben van mening dat ik niets tegen Ajax heb, alleen tegen merendeel van de supporters waarvan ik hun mening weet.
Honger is voor zwakkelingen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Godver. Ik zag een gevulde koek. Nu heb ik honger.
Dan maar zwak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger is voor zwakkelingen.
Nee, daar hou ik niet vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klappen voor jou en je vriendje.
Zo blank ben ik nietquote:
Punt is dat niet iedere supporter hetzelfde is. Kijk maar eens naar de supporters die het gebouw Feyenoord bestormdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo blank ben ik niet
[..]
Punt is dat niet iedere supporter hetzelfde is. Kijk maar eens naar de supporters die het gebouw Feyenoord bestormden
Lekkere vergelijking ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''
Ik ga wel weer even naar Kosquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]jij bent even bleek als ik hoor
Ben jij Klinkers kleinkindje?quote:
Dat vroeg ik mij ook net afquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom presenteert die Stacey zeikwijfnepstemtroela Project Catwalk?
Ik ben Cos zn oma hoor. Niet jouwe.quote:
Ik vind haar zo irritantquote:
Nu snap ik het niet meerquote:
En dat laat ze ook zien met haar houding en uiterlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant. Alles is zo nep en ingestudeerd
.
Ik ben een pedo klaarblijkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meerWant hij is ook Jan z'n broer?
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat laat ze ook zien met haar houding en uiterlijk.
Getsie zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een pedo klaarblijkelijk.
Bahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh en incest ook. Ach en wee.
JA ! Leuk hoor!quote:
Oeh, oke. Spannend wel, je zal je in elk geval niet vervelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA ! Leuk hoor!Ben benieuwd naar komende weken, maanden allesss.
De drukste was er niet
En er zitten drie jongetjes die vaak botsen met elkaar dus dus ben benieuwdddd.
Wat kom jij steeds venijnig uit de hoek vanavond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders was jij er ook niet nee.
Haha inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, oke. Spannend wel, je zal je in elk geval niet vervelen
Je moet me niet zo serieus nemen man, je weet hoe ik over je denk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds venijnig uit de hoek vanavond.
Wie is Wil?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wil komt een massage geven? Het liefst vanavond nog.
En ik over u.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet me niet zo serieus nemen man, je weet hoe ik over je denk.![]()
Wil klinkt als een pittige masseuse.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee, die wilde ik zelf, maar niemand wilde sowieso z'n rug afstaan, dus laat maar zitten danquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gniffel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar staat wie, maar computer heeft een eigen wil
Jammer van die PI.quote:
Omg, nu ben ik helemaal benieuwd naar Wil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar staat wie, maar computer heeft een eigen wil
Oeh, spannendquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloemps, kunnen jullie elkaar masseren!
[..]
Een leuke dame?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen ook, mn ex-collega heette zo.
Samuel niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle namen zijn unisex, zelfs Sam.
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach Klinker, het begint pas bij de vijftig.
Wat burgerlijk. Maar ergens ook wel knakerlief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.Echte liefde.
Heel lief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Maar ergens ook wel knakerlief.
Wat liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.Echte liefde.
De andere sijde van de medalllllljequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ze was altijd boos op haar man, want hij kwam altijd een paar minuten te laat.![]()
En altijd snauwen en alles aww.
Wat een bitch zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ze was altijd boos op haar man, want hij kwam altijd een paar minuten te laat.![]()
En altijd snauwen en alles aww.
Vrouwen he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat een bitch zeg. Komt ie je lief halen, moet je nog lopen zeiken.
Ik wil de dvd box. En dan alles achter elkaar kijkenquote:
Nope.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Iemand Breaking Bad aan het kijken tegenwoordig?
Primaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dit roept om een W&G marathon Fliptor
Mag ookquote:
Ik kijk enkelt naar mijn beeldscherm.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Iemand Breaking Bad aan het kijken tegenwoordig?
Herkenbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima
[..]
Mag ook
Fuck nu wil ik series kijken
Jouw bed of mijn bed?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima
[..]
Mag ook
Fuck nu wil ik series kijken
Lost ik ook. En gossip girl ben ik eindelijk bij seizoen 4, En dan nog vampire diaries kijken, Seizoen 2 net zaterdagavond mee begonnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HerkenbaarIk moet nog modern family kijken. En Lost.
Ja is dat leuk ja? Volgens mij zag ik dat laatst bij Klipsje z'n vader staan. En Friendsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
Wat een rukseries dan, kijk The Sopranos, immer genieten.
Gossip girl heb ik nog nooit gezien, ik kreeg laatst op m'n kop van een vriendin, dus dat gaan we ooit samen kijken. En vampire diaries ben ik aan begonnen maar vond ik niet zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lost ik ook. En gossip girl ben ik eindelijk bij seizoen 4, En dan nog vampire diaries kijken, Seizoen 2 net zaterdagavond mee begonnen.
Vergeet The Big Bang Theory niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
Ja, dat is leuk.
Friends?Will & Grace? Gossip Girl? Waarom?
Hele andere stijl series, niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
Ja, dat is leuk.
Friends is stiekem wel heel leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
Ja, dat is leuk.
Ik weet godverdomme nog steeds niet wat er gebeurt nadat Rachel ten huwelijk gevraagd wordt door Chandler in het ziekenhuisquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja is dat leuk ja? Volgens mij zag ik dat laatst bij Klipsje z'n vader staan. En FriendsFrieeeends
Oh. Ik wel. Geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet godverdomme nog steeds niet wat er gebeurt nadat Rachel ten huwelijk gevraagd wordt door Chandler in het ziekenhuis
Hm, niet mijn stijl dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hele andere stijl series, niet vergelijkbaar.
Grootsmoel is er wel heel snel uit al trouwens.quote:
Gossip Girl is tof. Soms zijn bepaalde personages irritant, maar naarmate je verder komt. Zo iets geldt ook voor VD, in het begin zuigt het, maar het wordt echt kei spannendquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gossip girl heb ik nog nooit gezien, ik kreeg laatst op m'n kop van een vriendin, dus dat gaan we ooit samen kijken. En vampire diaries ben ik aan begonnen maar vond ik niet zo.
Oh oke, tof, toch nog maar een keer proberen dan. Die boxen staan ook gewoon zo mooi in m'n kastquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gossip Girl is tof. Soms zijn bepaalde personages irritant, maar naarmate je verder komt. Zo iets geldt ook voor VD, in het begin zuigt het, maar het wordt echt kei spannendTenminste vond ik dan.
Van welke series heb je dvd boxenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke, tof, toch nog maar een keer proberen dan. Die boxen staan ook gewoon zo mooi in m'n kast
Niet veel hoor. Glee seizoen 1, Modern Family seizoen 1, TBBT 1, 2 en 3. En Midsomer murders seizoen 10 ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van welke series heb je dvd boxennu ben ik jaloers
Iehw. Pak een oud tshirt en sla ze allemaal dood.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
muggen bereiden een aanslag voor op mij...
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
En ik hoorde bij Gossip Girl iets over sexy jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Midsomer murders keek ik ook vroeger toen ik de tijd hadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet veel hoor. Glee seizoen 1, Modern Family seizoen 1, TBBT 1, 2 en 3. En Midsomer murders seizoen 10 ofzoIk wil nog meerrr
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawacht.
Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah.
2e wel leuk, niet helemaal mijn ding
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hihi, ik vind het altijd wel leuk, maar vergeet altijd dat het bestaat en dan is het al bijna afgelopen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Midsomer murders keek ik ook vroeger toen ik de tijd had
Dat is naar altijd in series. Gaat opeens alles kut en naarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit op een punt in Gossip Girl waarin alle relaties uit gaan. Echt ellendig
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is naar altijd in series. Gaat opeens alles kut en naar.
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomquote:
Gilmore Girls heb ik nooit echt gevolgd, tenminste ik keek wel eens random een aflevering. Ik was verslaafd aan Charmed. Ik kan die afleveringen wel dromen, ik baal alleen dat ze nooit lieten zien hoe Prue dood gingquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomVond ik met Gilmore Girls ook. Dat werd kut.
Gilmore Girls heb ik dankzij Net5 in een hele rare volgorde gezienquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomVond ik met Gilmore Girls ook. Dat werd kut.
Charmed! Ohja! Nee, hebben ze dat niet laten zien? Ik weet het niet zo goed meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gilmore Girls heb ik nooit echt gevolgd, tenminste ik keek wel eens random een aflevering. Ik was verslaafd aan Charmed. Ik kan die afleveringen wel dromen, ik baal alleen dat ze nooit lieten zien hoe Prue dood ging
Hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gilmore Girls heb ik dankzij Net5 in een hele rare volgorde gezien
Buffy heb ik nog nooit gezien, ik denk dat ik wel wat gemist heb.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Charmed! Ohja! Nee, hebben ze dat niet laten zien? Ik weet het niet zo goed meerOp een gegeven moment volgde ik dat niet zo meer
. Ik was heul vroeger verslaafd aan Buffy
Geef toe, er is toch wel een serie waar je een zwakte voor hebquote:
Ik denk het ook wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buffy heb ik nog nooit gezien, ik denk dat ik wel wat gemist heb.
[..]
Geef toe, er is toch wel een serie waar je een zwakte voor heb
Ik kom je opzoeken in het ziekenhuis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
KB ziet mijn mooie foto niet eens
Wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken in het ziekenhuis.
Ben je blind?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
http://www.buddytv.com/ar(...)malcolm-in-7900.aspx
Vond die gast op Jesse Mccartney lijken
Huh?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je na de aanval gewond bent.
Ze denkt dat je het over de muggenfoto hebt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]Oke, daar wel. Ik denk nog steeds aan het kapsel van 6 jaar terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geweldig vond ik die jongenIk geloof dat ik toen wat aan m'n ogen mankeerde
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geweldig vond ik die jongenIk geloof dat ik toen wat aan m'n ogen mankeerde
Ik heb nog een CD van hem hem liggen. en soms als bij de Albert Heijn Beautiful Soul voorbij komt, kan ik het meezingen
![]()
![]()
Waar teken ik? Gewillige 18 jarige jongen met 0 ervaring op de markt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
Gewillige jongen met wat levenservaring op de markt.
Teken in mijn poesiealbum. Alle soorten ervaringen worden geaccepteerd, niet alleen liefdeservaring.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar teken ik? Gewillige 18 jarige jongen met 0 ervaring op de markt.
Mooi want liefde doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken in mijn poesiealbum. Alle soorten ervaringen worden geaccepteerd, niet alleen liefdeservaring.
poesje mauw, kom eens gauw?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja! Dierendag! Snel, zing een liedje voor mijn katten, straks voelen ze zich vergeten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Te laat, nu ben ik niet meer thuis.
Misschien is Gianni wel bij jou thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Te laat, nu ben ik niet meer thuis.
lijkt me niet, ik zou niet eens weten waar thuis is voor bloempje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien is Gianni wel bij jou thuis.
ohw, dan hoef je je geen zorgen maken. dat weet ik geeneens te vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Bloempje. het volgende:
Thuis is in nieuw vennep. Wereldstad joh.
Heb je hem geaaid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg bloempje ik zag zo'n lieve baby in de tram!!
Ja ik ben nu ook wel benieuwd naar de smaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n babyzakje bij zn vader, vet liev ik wilde hem likken
Volgens mij was hij zoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook wel benieuwd naar de smaak.
lief zijn voor de stier. ook voor hem is het dierendagquote:
Hebben!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg bloempje ik zag zo'n lieve baby in de tram!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |