Is alleen maar een zwart rondje hoorquote:
Als jij het zegt, ik zou het niet weten eigenlijkquote:
Ja. Hij heeft zelfs een vriend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die is toch homo? Van de week postte hij opeens in [homo]
Pics van hem en zijn vriend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zelfs een vriend.
Hoe heet hij in het echt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is maar één foto van hem op FOK! en die is onvindbaar.
Jammer joh.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, renesite is geen fapmateriaal
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ook niet helemaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Ik begrijp al die onderonsjes hier niet.
Hij is een beetje stevig ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Niemand, gewoon je eigen beginnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Ik krijg alleen gemeentebewonersquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik typte Rene in op Facebook en hij was de bovenste... facebook helpt bij het stalken
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Wirris, is dat nou een gebruiker (in de zin van forumgebruiker) hier of niet?
Wirris is wiet dan geloof ik? Ik ken geen users hier die zo heten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
kost energie, hebben ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom lachen al die meisjes in HNTM zo raar?
man man man...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Ohja, 3 schijfjes komkommer per dag enzo.quote:
Berend Wirris speelt bij FC Volendam in de spitsquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Nancyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, 3 schijfjes komkommer per dag enzo.
Jeetje, dat rare liegende wijf met dr korte bruine pittige kapsel weer door?
Hey.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Berend Wirris speelt bij FC Volendam in de spits
Oh is goed joh een keerquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS! Klips en ik wilde nog naar Volendam gaanMaar toch maar niet, want we willen een rondleiding van jou want we zijn er nog nooit geweest enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |