De titel van de functie is surveiilant, maar dat is niet echt de inhoud van de baan.quote:
Nou, dan zou ik erin maaien en wie niet springt en wie niet springt die is een joodquote:
Mijn pa vatte het beter opquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
FLIPPIEE______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Geen littekens maar wel pijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn rug doet zeer. Mag ik een rug van jullie hebben, krijgen jullie die van mij. Doet het prima, 20 jaar oud, geen littekens of andere rare dingen.
Wat dan welquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De titel van de functie is surveiilant, maar dat is niet echt de inhoud van de baan.
[..]
Nou, dan zou ik erin maaien en wie niet springt en wie niet springt die is een jood![]()
![]()
[..]
Mijn pa vatte het beter op
Ja, klein detail. Maar hij ziet er nog mooi uit.quote:
Dan ben ik jaren bezig.quote:
Nou kijk. Ik ben van mening dat ik niets tegen Ajax heb, alleen tegen merendeel van de supporters waarvan ik hun mening weet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef FreezePop het volgende:
Wacht Flip je mag daar wel werken maar wel dingen saboteren zodat het stadion instort en dat alle spelers zo gewond raken dat ze tot het einde van het seizoen zijn uitgeschakeld.
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik jaren bezig.
[..]
Nou kijk. Ik ben van mening dat ik niets tegen Ajax heb, alleen tegen merendeel van de supporters waarvan ik hun mening weet.
Honger is voor zwakkelingen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Godver. Ik zag een gevulde koek. Nu heb ik honger.
Dan maar zwak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Honger is voor zwakkelingen.
Nee, daar hou ik niet vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klappen voor jou en je vriendje.
Zo blank ben ik nietquote:
Punt is dat niet iedere supporter hetzelfde is. Kijk maar eens naar de supporters die het gebouw Feyenoord bestormdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo blank ben ik niet
[..]
Punt is dat niet iedere supporter hetzelfde is. Kijk maar eens naar de supporters die het gebouw Feyenoord bestormden
Lekkere vergelijking ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
''Ik heb niks tegen nazis alleen hun soldaten zijn kut''
Ik ga wel weer even naar Kosquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]jij bent even bleek als ik hoor
Ben jij Klinkers kleinkindje?quote:
Dat vroeg ik mij ook net afquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom presenteert die Stacey zeikwijfnepstemtroela Project Catwalk?
Ik ben Cos zn oma hoor. Niet jouwe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |