Midsomer murders keek ik ook vroeger toen ik de tijd hadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet veel hoor. Glee seizoen 1, Modern Family seizoen 1, TBBT 1, 2 en 3. En Midsomer murders seizoen 10 ofzoIk wil nog meerrr
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawacht.
Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah.
2e wel leuk, niet helemaal mijn ding
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hihi, ik vind het altijd wel leuk, maar vergeet altijd dat het bestaat en dan is het al bijna afgelopen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Midsomer murders keek ik ook vroeger toen ik de tijd had
Dat is naar altijd in series. Gaat opeens alles kut en naarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit op een punt in Gossip Girl waarin alle relaties uit gaan. Echt ellendig
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is naar altijd in series. Gaat opeens alles kut en naar.
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomquote:
Gilmore Girls heb ik nooit echt gevolgd, tenminste ik keek wel eens random een aflevering. Ik was verslaafd aan Charmed. Ik kan die afleveringen wel dromen, ik baal alleen dat ze nooit lieten zien hoe Prue dood gingquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomVond ik met Gilmore Girls ook. Dat werd kut.
Gilmore Girls heb ik dankzij Net5 in een hele rare volgorde gezienquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En soms wordt het daarna weer leuk, maar vaak stopt de serie dan en is het einde stomVond ik met Gilmore Girls ook. Dat werd kut.
Charmed! Ohja! Nee, hebben ze dat niet laten zien? Ik weet het niet zo goed meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gilmore Girls heb ik nooit echt gevolgd, tenminste ik keek wel eens random een aflevering. Ik was verslaafd aan Charmed. Ik kan die afleveringen wel dromen, ik baal alleen dat ze nooit lieten zien hoe Prue dood ging
Hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gilmore Girls heb ik dankzij Net5 in een hele rare volgorde gezien
Buffy heb ik nog nooit gezien, ik denk dat ik wel wat gemist heb.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Charmed! Ohja! Nee, hebben ze dat niet laten zien? Ik weet het niet zo goed meerOp een gegeven moment volgde ik dat niet zo meer
. Ik was heul vroeger verslaafd aan Buffy
Geef toe, er is toch wel een serie waar je een zwakte voor hebquote:
Ik denk het ook wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buffy heb ik nog nooit gezien, ik denk dat ik wel wat gemist heb.
[..]
Geef toe, er is toch wel een serie waar je een zwakte voor heb
Ik kom je opzoeken in het ziekenhuis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
KB ziet mijn mooie foto niet eens
Wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken in het ziekenhuis.
Ben je blind?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
http://www.buddytv.com/ar(...)malcolm-in-7900.aspx
Vond die gast op Jesse Mccartney lijken
Huh?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je na de aanval gewond bent.
Ze denkt dat je het over de muggenfoto hebt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]Oke, daar wel. Ik denk nog steeds aan het kapsel van 6 jaar terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geweldig vond ik die jongenIk geloof dat ik toen wat aan m'n ogen mankeerde
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geweldig vond ik die jongenIk geloof dat ik toen wat aan m'n ogen mankeerde
Ik heb nog een CD van hem hem liggen. en soms als bij de Albert Heijn Beautiful Soul voorbij komt, kan ik het meezingen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |