Nu snap ik het niet meerquote:
En dat laat ze ook zien met haar houding en uiterlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant. Alles is zo nep en ingestudeerd
.
Ik ben een pedo klaarblijkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meerWant hij is ook Jan z'n broer?
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat laat ze ook zien met haar houding en uiterlijk.
Getsie zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een pedo klaarblijkelijk.
Bahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh en incest ook. Ach en wee.
JA ! Leuk hoor!quote:
Oeh, oke. Spannend wel, je zal je in elk geval niet vervelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA ! Leuk hoor!Ben benieuwd naar komende weken, maanden allesss.
De drukste was er niet
En er zitten drie jongetjes die vaak botsen met elkaar dus dus ben benieuwdddd.
Wat kom jij steeds venijnig uit de hoek vanavond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders was jij er ook niet nee.
Haha inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, oke. Spannend wel, je zal je in elk geval niet vervelen
Je moet me niet zo serieus nemen man, je weet hoe ik over je denk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds venijnig uit de hoek vanavond.
Wie is Wil?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wil komt een massage geven? Het liefst vanavond nog.
En ik over u.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet me niet zo serieus nemen man, je weet hoe ik over je denk.![]()
Wil klinkt als een pittige masseuse.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee, die wilde ik zelf, maar niemand wilde sowieso z'n rug afstaan, dus laat maar zitten danquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gniffel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar staat wie, maar computer heeft een eigen wil
Jammer van die PI.quote:
Omg, nu ben ik helemaal benieuwd naar Wil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar staat wie, maar computer heeft een eigen wil
Oeh, spannendquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloemps, kunnen jullie elkaar masseren!
[..]
Een leuke dame?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen ook, mn ex-collega heette zo.
Samuel niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle namen zijn unisex, zelfs Sam.
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach Klinker, het begint pas bij de vijftig.
Wat burgerlijk. Maar ergens ook wel knakerlief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.Echte liefde.
Heel lief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Maar ergens ook wel knakerlief.
Wat liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ouder. En ze is gelukkig getrouwd. Haar man kwam elke zaterdag na haar werk haar ophalen en gingen ze samen boodschappen doen.Echte liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |