Waar teken ik? Gewillige 18 jarige jongen met 0 ervaring op de markt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
Gewillige jongen met wat levenservaring op de markt.
Teken in mijn poesiealbum. Alle soorten ervaringen worden geaccepteerd, niet alleen liefdeservaring.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar teken ik? Gewillige 18 jarige jongen met 0 ervaring op de markt.
Mooi want liefde doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken in mijn poesiealbum. Alle soorten ervaringen worden geaccepteerd, niet alleen liefdeservaring.
poesje mauw, kom eens gauw?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja! Dierendag! Snel, zing een liedje voor mijn katten, straks voelen ze zich vergeten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Te laat, nu ben ik niet meer thuis.
Misschien is Gianni wel bij jou thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Te laat, nu ben ik niet meer thuis.
lijkt me niet, ik zou niet eens weten waar thuis is voor bloempje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien is Gianni wel bij jou thuis.
ohw, dan hoef je je geen zorgen maken. dat weet ik geeneens te vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Bloempje. het volgende:
Thuis is in nieuw vennep. Wereldstad joh.
Heb je hem geaaid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg bloempje ik zag zo'n lieve baby in de tram!!
Ja ik ben nu ook wel benieuwd naar de smaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n babyzakje bij zn vader, vet liev ik wilde hem likken
Volgens mij was hij zoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook wel benieuwd naar de smaak.
Hebben!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg bloempje ik zag zo'n lieve baby in de tram!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |