dan kan ik je lekker misbruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
HihiIk ben blij joh. Geen idee hoe dat zo komt opeens, ik lijk wel dronken
.
Nee hoor, als ik teveel gedronken heb vind ik mezelf alleen zo grappig dat ik constant aan het lachen bent, ik word niet opeens een sloerie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan kan ik je lekker misbruiken![]()
oh dan gooi ik voortaan wel wat ghb in je drinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik teveel gedronken heb vind ik mezelf alleen zo grappig dat ik constant aan het lachen bent, ik word niet opeens een sloerie.
Neen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh dan gooi ik voortaan wel wat ghb in je drinken
uhuuuuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff testen of jij hier nog wel keek tochtest geslaagd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee hoor klinkertje alleen jij mag me misbruiken![]()
dit ja, ik heb dit helemaal niet gelezen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vieze praat ik doe snel mijn ogen dicht, ik mag dit niet lezen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vieze praat ik doe snel mijn ogen dicht, ik mag dit niet lezen.
Begrijpelijk wacht brbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb het toch gelezen maar als iemand dit tegen mijn moeder zegt, dan zwaait er wat!
Telefoon gaat en ik ben gestopt met ademhalen, was het iemand andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Begrijpelijk wacht brb
* Klinkerbotsing belt naar huize Pattert.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Telefoon gaat en ik ben gestopt met ademhalen, was het iemand anders
Tropenland?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alle amfibieën terug naar hun eigen land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |