Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik ben er ook een in elkaar aan het flansen moet alleen de spitsen nog vindenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, irritant. het elftal is als volgt:
Boschker
Rosales-Vlaar-Marcelo-Pieters (Tienalli, ben er nog niet uit wie beter is)
Fer-Wernbloom IF - Jansen
George (verhoek, ook nog uitvinden wie beter is) -Altidore - Oar
GK: Steppe (moet vervangen)quote:
Rond de 5k. Maar hij speelt net als in het echt. Valt alleen goed in.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Duurde lang!maar Elia kan nog wel denk ik, is die niet gigantisch duur trouwens?
dat bedoel ik, ik heb geen 5k en het is ook niet echt budgetquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rond de 5k. Maar hij speelt net als in het echt. Valt alleen goed in.
Ah valt nog wel mee dus. Mijn formatie zal wel wat duurder uitvallen en heb nog maar een klein budget van 30K maar dat moet wel lukkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Toefjes het volgende:
@laucas die de prijzen wilde weten. Altidore is wel een geweldenaar hoor
Hij gaat wel flink dalen. Met z'n schot van onder de 70.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik heb geen 5k en het is ook niet echt budget
Heb de bedragen opgeteld, en kom op 22.800 coins, dus 30K moet voldoende zijn. Alleen een betaalbare IF Wernbloom en Altidore vinden is best een opgave.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Ah valt nog wel mee dus. Mijn formatie zal wel wat duurder uitvallen en heb nog maar een klein budget van 30K maar dat moet wel lukken
Nee, er kunnen geen spelers meer worden toegevoegd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeg, komen sommige spelers later nog wel in Ultimate Team? zoals bijvoorbeeld Boerrigter? ik vroeg het al eerder maar kreeg ook verschillende antwoorden
Wernbloom is geen pre en dus overbodigquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb de bedragen opgeteld, en kom op 22.800 coins, dus 30K moet voldoende zijn. Alleen een betaalbare IF Wernbloom en Altidore vinden is best een opgave.
neequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is een glimmend kaartje een IF speler?
Serero gaat niet teleurstellen, ben een echte fan dus hij komt er gewoon inquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou IF Wernbloom dan gewoon skippen inderdaad, genoeg goede alternatieven. Nu de CAM-->CM kaarten vaak goedkoop te vinden zijn kan je helemaal veel opties vinden. Heb zelf Andersson en Serero gehaald om ze eens als CM te testen
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:50 schreef Leanishibe het volgende:
Ik wil graag David Villa in spits, maar hij is LW. Zijn er kaartjes voor te krijgen?
Misschien scoor ik daarom ineens zoveel koopjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef zerokil het volgende:
Ik kom amper in de Console ultimate team..
Ik ga ook even kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien scoor ik daarom ineens zoveel koopjes![]()
Serero 300c en 1400c
Sightorsson 350c
Honda 1200c
I like
Nog niks vergeleken met mij gisterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien scoor ik daarom ineens zoveel koopjes![]()
Serero 300c en 1400c
Sightorsson 350c
Honda 1200c
I like
Neuh maar dit is van de afgelopen 5 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nog niks vergeleken met mij gisteren
Aan iemand geven die je kan leren hoe tactical defending werkt?quote:
Omdat hij een van de beste silver strikers isquote:
Zeker! Zelfs ik kan er mee scoren. En ook nog eens vreselijk zeldzaam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij een van de beste silver strikers is
Zal wel CF zijn? Achter de spitsen danquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand op welke positie de CW moet spelen of waar CW voor staat?
in FUT bestaat de CW niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand op welke positie de CW moet spelen of waar CW voor staat?
Nee, er zijn ook CW's. Volgens mij Centrale Wingers, ja heel raar. Misschien naar binnen komend ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel CF zijn? Achter de spitsen dan
Gonzalez van Juve?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie zal ik op de LM zetten in mn budget serie A? Had vargas uit een pakje maar dat is een josti dus die wil ik vervangen. Di Natale kan niet meer, misschien Robinho? Of zijn er nog andere alternatieven?
Wtfquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook CW's. Volgens mij Centrale Wingers, ja heel raar. Misschien naar binnen komend ofzo?
Als jij die nou even oprichtquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Superstats?
Wat is trouwens de PS3 club?
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.quote:
Ik nijg toch naar Dudeweiser z'n antwoord dat het misschien in het Nederlands soms zo heet maar in het Engels niet, ik heb in de afgelopen 4 edities van Fifa het in ieder geval nog nooit gezien in het Engels.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak ns een pic dan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik een CM zoek dan krijg ik alleen maar CW's te zien..
Sure, het is vast een vertaling. Mijn post was alleen een kleine toevoeging aan het hele centrale winger gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik nijg toch naar Dudeweiser z'n antwoord dat het misschien in het Nederlands soms zo heet maar in het Engels niet, ik heb in de afgelopen 4 edities van Fifa het in ieder geval nog nooit gezien in het Engels.
Soort verkapte 4-1-2-1-2? Twee spitsen staan breed, schaduwspits is de werkelijke spits en de LM en RM opereren als vleugels en een defensieve midquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
In FUT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
Ik heb Janssen als CW dacht ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
dan bestaat het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Michaelvanb het volgende:
heb ook cw gezien en speciaal voor dudeweiser zal ik GEEN pics uploaden
Maar hoe heet het dan in het Engelsquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:57 schreef Rijst het volgende:
Dudeweiser heeft gewoon gelijk hoor. CW bestaat niet in het Engels.
Vroeger heette zoiets een linksbinnen/rechtsbinnen, bestaat inderdaad gewoon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Mertens IF gekocht voor 10,250Is ook nog eens te discarden voor 10126
Dus zal er in ieder geval nooit veel op verliezen
Hm geen idee. Deze had gewoon 7 contracts en is 4-3-3quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?
Boilesenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek nog een leuke LB voor mijn eredivisie team. Verder dan Pieters en evt Tiendalli kom ik niet qua opties. Zie ik iemand over het hoofd?
Oh of het was cmquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar sinds wanneer is strootman een CF?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
Heb ik ook al een keer gehad. Ze fluiten gewoon op een willekeurig moment af. Was toen idd ook in de aanval.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Had ik net een lekkere aanval. Blesseert de tegenstander zichzelf aan zijn hoofd aan de andere kant van het veldWerd er afgefloten en een scheidsbal gegeven die mijn speler automatisch terugspeelt. Wat is dat voor logica..
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.
1ste van de volgende maand lijkt mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:49 schreef Heskeysucks het volgende:
wanneer komt de volgende set gratis pakjes?
Begrijp je niet helemaal maar dan hebben ze geen contracten meer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:51 schreef Michaelvanb het volgende:
hmm, soms zie je in plaats van een nummer van de skill zo'n rare afbeelding, een spijker ofzo
wa is dah
Kan je IF's voor zoveel discarden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Mertens IF gekocht voor 10,250Is ook nog eens te discarden voor 10126
Dus zal er in ieder geval nooit veel op verliezen
Zijn alle IF's 10k waard met discarden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax heeft een squadmoralekaart nodig
net wakker?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag![]()
Eerst PSV kijken, wat eten, en daarna Fifa![]()
Nog steeds geen web-app?!
Nee joh, al naar het hockeyveld geweestquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net wakker?ik heb goeie hoop dat ie het morgen weer doet, als alle kindjes weer naar school moeten. Kan ik lekker dealtjes binnenslepen
Netjes, hoeveel heeft hij op pace? En is hij RB of RM?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:26 schreef druide het volgende:
Ignazio Abate 41212 voor 5500 binnengeslurpt.
Xbox met wifi lijkt me ook sterk, denk dat je draadloze adapter nodig hebt. (oke beetje flauw maar ja)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geen bedrade internetverbinding hier op mijn kamer en geen xbox met wifi
doe dan via je laptop! Heb ik ook xoquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geen bedrade internetverbinding hier op mijn kamer en geen xbox met wifi
Aha, een pc spelert!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Michaelvanb het volgende:
wtf.. alle formaties cards zijn ineens weg op de pc
zie maar 1 rijtje staan terwijl er net nog 15+ waren
Dat is gewoon een bug denk ik..tot aan welke minuut zie je ze?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Michaelvanb het volgende:
wtf.. alle formaties cards zijn ineens weg op de pc
zie maar 1 rijtje staan terwijl er net nog 15+ waren
Fifa via laptop?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
doe dan via je laptop! Heb ik ook xo
Dan is het dus een bug. Wel een irritante..heb er op xbox ook af en toe last van (en webapp ook)quote:
webapp. Praat me er niet vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het dus een bug. Wel een irritante..heb er op xbox ook af en toe last van (en webapp ook)
Danny?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fifa via laptop?
Of laptop op een of andere manier aansluiten op xbox?
Op het moment dat je een bepaalde kaart voor fitness inzet dan krijg je er 3% bij van de originele waarde van de kaart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:53 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat doen die trainers +3% fitness? Hoe kan je die inzetten en wat doen ze precies?
Rb, 91 pace. Hij zou inderdaad ook als RM kunnen dienen, met 76 voor passing en 78 voor dribbelen. Verdedigend is hij niet bijzonder, maar ook niet slecht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:31 schreef potienza het volgende:
[..]
Netjes, hoeveel heeft hij op pace? En is hij RB of RM?
Oh sorry post gemist. Ik viel in slaap ( geen grap ) op mn bureau..quote:
Nee, FUT is nog steeds puur random. Jammer maar EA lijkt niet veel te willen investeren in deze cash-cow.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Speelde net tegen een heel goed team (spelers allemaal 86+). Is er bij FUT geen systeem dat je gekoppeld wordt aan een gelijkwaardig team?
Sommige hebben bijvoorbeeld een eredivisieteam, maar daar kun je toch heel weinig uitrichten als je tegen messi, ronaldo etc. moet.
Hoe zit dat dan?
Silver/ bronse cup!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Speelde net tegen een heel goed team (spelers allemaal 86+). Is er bij FUT geen systeem dat je gekoppeld wordt aan een gelijkwaardig team?
Sommige hebben bijvoorbeeld een eredivisieteam, maar daar kun je toch heel weinig uitrichten als je tegen messi, ronaldo etc. moet.
Hoe zit dat dan?
Dat ga ik eens proberen, volgend weekend even zo'n kabeltje meenemen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh sorry post gemist. Ik viel in slaap ( geen grap ) op mn bureau..
Ik heb een utp kabeltje van mn xbox naar mn laptop lopen. En op mn laptop een Network Bridge aangemaakt zodat ook mijn xbox tegelijk internet heeft. Werkt prima
http://ultimatedb.nl/fut.ashxquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef Senderious het volgende:
Voor hoeveel zou ik ongeveer Del Pierro (80) kunnen verkopen?
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoe zit dat dan?
Juist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.
Moet je wel een flink stuk beter zijn. Je richt weinig uit tegen kneuzige spelers die met 86+ spelers van afstand op je doel gaan rammen met 90+ shooting gasten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.
Vorige FIFA's gold dit heel sterk, maar in FIFA 12 wordt dankzij het vernieuwde verdedigingssyteem vooral vernuft en inzicht zwaar beloond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je wel een flink stuk beter zijn. Je richt weinig uit tegen kneuzige spelers die met 86+ spelers van afstand op je doel gaan rammen met 90+ shooting gasten.
En wat is jou geheim? Ik handel nu alleen maar in die filipe van atletico en dat loopt echt lekker nog steeds. Snap niet dat mensen hem voor 3k kopen maar zolang ze het doen hoor je mij niet klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:28 schreef StijnDa het volgende:
Ik mis de web app
Heel psv moet eigenlijk IF, speelde zo geweldig. Vooral manolevinho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
442 433 voor rond de 4 / 5quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zijn de formatiekaarten ongeveer waard? Kan iemand dat vertellen? Er zit ongelofelijk veel verschil tussen..
k?! Voor een enkele speler?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
442 433 voor rond de 4 / 5
41212 voorr zo'n 8
Geweldig, lekker vlot enzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:05 schreef Leanishibe het volgende:
Gaat goed met de servers van EA of niet?
Jep!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:05 schreef Leanishibe het volgende:
Gaat goed met de servers van EA of niet?
En een 4231?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
442 433 voor rond de 4 / 5
41212 voorr zo'n 8
Sorryquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
DIE WAS VAN MIJ( was 1 seconde te laat ..
Staat ook allemaal in de database tegenwoordigquote:
Jij hebt het nog goed, ik word er ook tijdens potjes uitgegooidquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef Cara het volgende:
Ik zit alleen maar te kutten met de servers nu, wordt er random buiten potjes om uitgegooid, connectign naar de server geeft soms een error etc, heel irritant.
Daarbij is FUT ook 2x zo traag.
Nee joh, dat was maar tijdelijk totdat het spel officieel uit was. Vorig jaar kregen we ze ook tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nog ff een noobvraagjeik dacht dat je altijd daily gifts kreeg als je op de web app inlogt, waarom krijg ik die niet?
Ook heb ik maar 400 coins terwijl ik zeker weet dat ik er 1200 had
oh bah.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dat was maar tijdelijk totdat het spel officieel uit was. Vorig jaar kregen we ze ook tijdens de feestdagen.
Zet je hospitality settings eens uit. Kan je ergens vinden bij het Xbox Live menu. Het schijnt te helpen..quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn FUT is heel traag en blijft vastlopen op de xbox, andere mensen die daar last van hebben?
Gouden randjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:43 schreef Michaelvanb het volgende:
Ja als ie helemaal zwart is dan is het IF
Messi en Ronaldo = wat de gek ervoor geeft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zie nu een Messi IF voor 1,4 miljoenis dit een normale prijs als je die wilt hebben?
Ik kan Ronaldo ook niet vinden op de Appquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef Michaelvanb het volgende:
op de pc heb ik nog geen messi of ronaldo gezien
speel je ps3/xbox? zie hem op de pc namelijk nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kan Ronaldo ook niet vinden op de App
Nu net gezien,buy now for 920.000
Hoe. Dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bWWE3cwpbbzlw
![]()
![]()
Wat de fuck?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
![]()
![]()
Ah! Thanks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat ook allemaal in de database tegenwoordig
Hoe speelt 4-2-2-2? Ik ben nu met een 4-3-2-1 bezig, maar 4-2-2-2 ziet er ook zeker niet onaardig uit. Wingers gebruik ik zelden, aangezien ik alles via het middenveld doe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
![]()
![]()
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoe speelt 4-2-2-2? Ik ben nu met een 4-3-2-1 bezig, maar 4-2-2-2 ziet er ook zeker niet onaardig uit. Wingers gebruik ik zelden, aangezien ik alles via het middenveld doe.
Ja, CAMs lijken me voor mijn speelstijl beter. Dan maar mijn tot nu toe gekochte 4-3-2-1 spelers met winst verkopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.
Als je 2 goede CDM's hebt dan is het moeilijk voor de tegenstander om de counteren. Verder kan je met de CAM's heel fijn aanvallen.
Eens. Al blijft een simpele 4-4-2 het lekkerst spelen...omdat ik ook alles via het middenveld probeer te spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.
Als je 2 goede CDM's hebt dan is het moeilijk voor de tegenstander om de counteren. Verder kan je met de CAM's heel fijn aanvallen.
Geil team!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
![]()
![]()
Als je veel via het middenveld speelt vind ik 4-2-2-2 geen geschikte opstelling. Je speelt meestal via de zijkanten naar de verkapte wingers (CAM's) of naar de spitsen. Doordat je met 2 spitsen speelt is er altijd zo'n gat tussen je CDM's en je spitsen. Vind het een fijne opstelling maar net niet voor mij iig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, CAMs lijken me voor mijn speelstijl beter. Dan maar mijn tot nu toe gekochte 4-3-2-1 spelers met winst verkopen.
Zojuist nog niet bij mij...nu wel...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, maar niet van harte. Achterlijk traag allemaal...
Je zit xbox toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:23 schreef Shadeauw het volgende:
Mis ik iets ofzo? Waarom gaan die formatie kaartjes zoals 4-1-2-1-2 en 4-3-3 ineens zo goedkoop allemaal?
4-1-2-1-2 gingen toch rond de 10k? Ik mag blij zijn als ik er nu nog 5k voor krijg...
4-3-3 hetzelfde verhaal, mag je ook blij zijn als je 3k krijgt ofzo.
Dan moet je gewoon geduld hebbenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Ik heb een GENIALE truc gevonden. IK vertel jullie erover als ik straks 10 miljoen coins heb![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Ik heb een GENIALE truc gevonden. IK vertel jullie erover als ik straks 10 miljoen coins heb![]()
Ooh die, die ken ik alquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Waarom meldt je het hier dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bid van 170k voor mijn 4-4-2 IF Cavani....nah
I know....had twee weken geleden niet kunnen vermoeden dat ik dat zou zeggen...quote:
Ik zit hier voor 600 coins per wedstrijd te bikkelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I know....had twee weken geleden niet kunnen vermoeden dat ik dat zou zeggen...
Dat doe ik ook...ik ben ook aan het schrapen. Wetende dat die ene kaart over een paar weken 300k of zoiets oplevert. Gaat nergens overquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit hier voor 600 coins per wedstrijd te bikkelen.
Aha..quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doe ik ook...ik ben ook aan het schrapen. Wetende dat die ene kaart over een paar weken 300k of zoiets oplevert. Gaat nergens over
LOL...sommige mensen lijken dat chem maar niet te willen snappen. Ze negeren het stelselmatig, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha..
Ik begin nu aan een potje tegen een 1,5 ster met 47 chem.
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USAquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...sommige mensen lijken dat chem maar niet te willen snappen. Ze negeren het stelselmatig, met alle gevolgen van dien.
Ik heb brons 100% UK, en zilver 50-50 Spaans/Italiaans. VS is mooi...maar die zijn vrij duur, door die stomme Amerikanen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USA
linkje naar US team?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USA
Ik had een amerikaanse spits brons met 88 pace gekocht voor 500c, maar hij bleek erg tegen te vallen, dus heb ik weer terug gezet met open bod. Kijk ik de volgende ochtend, heeft iemand hem gekocht voor 7,5kquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb brons 100% UK, en zilver 50-50 Spaans/Italiaans. VS is mooi...maar die zijn vrij duur, door die stomme Amerikanen.
Oh? Ik heb net mijn spelers met een redelijke shitload aan winst verkocht, omdat alle spelers opeens zo duur zijn geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
De xbox markt is wel redelijk aan het crashen met die overvloed aan kaartjes.
Ik verkoop nog steeds met winst maar het gaat moeizamer, de tradelist is gewoon veel langer, dus veel meer koopjes ook, prijzen gaan binnenkort dalen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Oh? Ik heb net mijn spelers met een redelijke shitload aan winst verkocht, omdat alle spelers opeens zo duur zijn geworden.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst, mijn FUT doet ff raar. Ff geduld dan maak ik je wel weer af.
Zat ondertussen barca te kijken haha, vandaar slechte wedstrijd van mijn kant. En was dus aan het kijken en vergat toen ook op verlenging te drukken dacht dat ie dat automatisch welzou doenquote:
Gevonden en gekocht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een USA bronze met 4* skills? Die scoop werkt in deze game zo ziekelijk goed.
Jaaajaaaaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zat ondertussen barca te kijken haha, vandaar slechte wedstrijd van mijn kant. En was dus aan het kijken en vergat toen ook op verlenging te drukken dacht dat ie dat automatisch welzou doen
Ook vier, net als de Chop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat dat 5 sterren was. Maar zal wel aan mij liggen haha
JA JE BENT FUCKING GOED. Duidelijk dat je dat graag wilt horen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je werd gewoon bijna vernederd door een zilvere ploeg.Niet eromheen draaien
Eindelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA JE BENT FUCKING GOED. Duidelijk dat je dat graag wilt horen.
Neen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Cara het volgende:
Ik zou al jullie billen wassen als het cross server was
Hoe doe je die nou precies?quote:
Stilstaan of heel zacht dribbelen, dan L2/LT inhouden, fake schot en de kant op waarheen je wilt scoopen.quote:
Eh, probeer het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Leanishibe het volgende:
Ik wil heel graag gebruik maken van Villa in mijn team, zal ik het erg merken als hij als LW op een ST positie komt?
Was was wasquote:
Oh dat is best easy, thanks. Die trick ziet er echt vet uit. Je hebt er ook eentje waarbij hij verder doordraaitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stilstaan of heel zacht dribbelen, dan L2/LT inhouden, fake schot en de kant op waarheen je wilt scoopen.
Ja, hij komt dan op een rode positie te spelen en dat is vaak best verneukt. Vorig jaar had je ook LF en RF, maar nu is alles wat winger is LW of RW en dat is best nadelig, anders had je hem LF kunnen maken en dan was hij nog donkergroen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Leanishibe het volgende:
Ik wil heel graag gebruik maken van Villa in mijn team, zal ik het erg merken als hij als LW op een ST positie komt?
Klopt, je stick iets verder houden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is best easy, thanks. Die trick ziet er echt vet uit. Je hebt er ook eentje waarbij hij verder doordraait
Oh joh! Ik dacht dat je 'm al had.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Leanishibe het volgende:
Zou dus best zonde zijn van de coins.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh joh! Ik dacht dat je 'm al had.
Daarom zei ik Probeer het.quote:
2quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens bijna NIV 09. Hoever zitten jullie erin?
Zou kunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef DannyDeko het volgende:
Trouwens, iemand zei hier vanavond dat 't leek alsof EA er een hele zooi kaarten bij had gegooid..
Ik denk dat het kan komen doordat iedereen z'n pre-order packs heeft geopend gister. En aangezien gister de webapp hele tijd down was komt vandaag ineens alles tegelijk er op
Discard value 11k? :squote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Heb net een Mandanda voor 8k gekocht. Blijkt de discard value 11k te zijn. Maar goed, hij is 25+ waard...
Hij is ook niet zo goed meer imo. Je hebt hem alleen voor het koppen, hij beweegt echt heel log.quote:
True.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo goed meer imo. Je hebt hem alleen voor het koppen, hij beweegt echt heel log.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |