1ste van de volgende maand lijkt mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:49 schreef Heskeysucks het volgende:
wanneer komt de volgende set gratis pakjes?
Begrijp je niet helemaal maar dan hebben ze geen contracten meer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:51 schreef Michaelvanb het volgende:
hmm, soms zie je in plaats van een nummer van de skill zo'n rare afbeelding, een spijker ofzo
wa is dah
Kan je IF's voor zoveel discarden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Mertens IF gekocht voor 10,250Is ook nog eens te discarden voor 10126
Dus zal er in ieder geval nooit veel op verliezen
Zijn alle IF's 10k waard met discarden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax heeft een squadmoralekaart nodig
net wakker?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag![]()
Eerst PSV kijken, wat eten, en daarna Fifa![]()
Nog steeds geen web-app?!
Nee joh, al naar het hockeyveld geweestquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net wakker?ik heb goeie hoop dat ie het morgen weer doet, als alle kindjes weer naar school moeten. Kan ik lekker dealtjes binnenslepen
Netjes, hoeveel heeft hij op pace? En is hij RB of RM?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:26 schreef druide het volgende:
Ignazio Abate 41212 voor 5500 binnengeslurpt.
Xbox met wifi lijkt me ook sterk, denk dat je draadloze adapter nodig hebt. (oke beetje flauw maar ja)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geen bedrade internetverbinding hier op mijn kamer en geen xbox met wifi
doe dan via je laptop! Heb ik ook xoquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geen bedrade internetverbinding hier op mijn kamer en geen xbox met wifi
Aha, een pc spelert!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Michaelvanb het volgende:
wtf.. alle formaties cards zijn ineens weg op de pc
zie maar 1 rijtje staan terwijl er net nog 15+ waren
Dat is gewoon een bug denk ik..tot aan welke minuut zie je ze?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Michaelvanb het volgende:
wtf.. alle formaties cards zijn ineens weg op de pc
zie maar 1 rijtje staan terwijl er net nog 15+ waren
Fifa via laptop?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
doe dan via je laptop! Heb ik ook xo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |