Oh of het was cmquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar sinds wanneer is strootman een CF?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
Heb ik ook al een keer gehad. Ze fluiten gewoon op een willekeurig moment af. Was toen idd ook in de aanval.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Had ik net een lekkere aanval. Blesseert de tegenstander zichzelf aan zijn hoofd aan de andere kant van het veldWerd er afgefloten en een scheidsbal gegeven die mijn speler automatisch terugspeelt. Wat is dat voor logica..
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |