Sure, het is vast een vertaling. Mijn post was alleen een kleine toevoeging aan het hele centrale winger gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik nijg toch naar Dudeweiser z'n antwoord dat het misschien in het Nederlands soms zo heet maar in het Engels niet, ik heb in de afgelopen 4 edities van Fifa het in ieder geval nog nooit gezien in het Engels.
Soort verkapte 4-1-2-1-2? Twee spitsen staan breed, schaduwspits is de werkelijke spits en de LM en RM opereren als vleugels en een defensieve midquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
In FUT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
Ik heb Janssen als CW dacht ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
dan bestaat het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Michaelvanb het volgende:
heb ook cw gezien en speciaal voor dudeweiser zal ik GEEN pics uploaden
Maar hoe heet het dan in het Engelsquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:57 schreef Rijst het volgende:
Dudeweiser heeft gewoon gelijk hoor. CW bestaat niet in het Engels.
Vroeger heette zoiets een linksbinnen/rechtsbinnen, bestaat inderdaad gewoon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Mertens IF gekocht voor 10,250Is ook nog eens te discarden voor 10126
Dus zal er in ieder geval nooit veel op verliezen
Hm geen idee. Deze had gewoon 7 contracts en is 4-3-3quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?
Boilesenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek nog een leuke LB voor mijn eredivisie team. Verder dan Pieters en evt Tiendalli kom ik niet qua opties. Zie ik iemand over het hoofd?
Oh of het was cmquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar sinds wanneer is strootman een CF?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
Heb ik ook al een keer gehad. Ze fluiten gewoon op een willekeurig moment af. Was toen idd ook in de aanval.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Had ik net een lekkere aanval. Blesseert de tegenstander zichzelf aan zijn hoofd aan de andere kant van het veldWerd er afgefloten en een scheidsbal gegeven die mijn speler automatisch terugspeelt. Wat is dat voor logica..
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Rijst het volgende:
WTFPark is blesseert geraakt nadat hij over de keeper struikelde tijdens zijn celebration.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus dat kan ook? Ik zie ook wel vaak dat mijn speler juicht en die gozer achter hem dan bespringt en keihard op zijn rug komt. Die celebration doe ik dus ook niet meer. Dan maar elke keer de bal pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |