Sure, het is vast een vertaling. Mijn post was alleen een kleine toevoeging aan het hele centrale winger gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik nijg toch naar Dudeweiser z'n antwoord dat het misschien in het Nederlands soms zo heet maar in het Engels niet, ik heb in de afgelopen 4 edities van Fifa het in ieder geval nog nooit gezien in het Engels.
Soort verkapte 4-1-2-1-2? Twee spitsen staan breed, schaduwspits is de werkelijke spits en de LM en RM opereren als vleugels en een defensieve midquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
In FUT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
Ik heb Janssen als CW dacht ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in carrière zeker, want in FUT12 bestaat die positie niet voor zover ik weet.
dan bestaat het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Michaelvanb het volgende:
heb ook cw gezien en speciaal voor dudeweiser zal ik GEEN pics uploaden
Maar hoe heet het dan in het Engelsquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:57 schreef Rijst het volgende:
Dudeweiser heeft gewoon gelijk hoor. CW bestaat niet in het Engels.
Vroeger heette zoiets een linksbinnen/rechtsbinnen, bestaat inderdaad gewoon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog van mijn vader dat hij vroeger ook in een opstelling speelde met 5 aanvallers. Twee wingers, twee centrale wingers (apparently?) en een spits.
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Mertens IF gekocht voor 10,250Is ook nog eens te discarden voor 10126
Dus zal er in ieder geval nooit veel op verliezen
Hm geen idee. Deze had gewoon 7 contracts en is 4-3-3quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan discard value dalen? Bijvoorbeeld als ie minder contracten heeft?
Boilesenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek nog een leuke LB voor mijn eredivisie team. Verder dan Pieters en evt Tiendalli kom ik niet qua opties. Zie ik iemand over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |