Dan is het dus een bug. Wel een irritante..heb er op xbox ook af en toe last van (en webapp ook)quote:
webapp. Praat me er niet vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het dus een bug. Wel een irritante..heb er op xbox ook af en toe last van (en webapp ook)
Danny?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fifa via laptop?
Of laptop op een of andere manier aansluiten op xbox?
Op het moment dat je een bepaalde kaart voor fitness inzet dan krijg je er 3% bij van de originele waarde van de kaart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:53 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat doen die trainers +3% fitness? Hoe kan je die inzetten en wat doen ze precies?
Rb, 91 pace. Hij zou inderdaad ook als RM kunnen dienen, met 76 voor passing en 78 voor dribbelen. Verdedigend is hij niet bijzonder, maar ook niet slecht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:31 schreef potienza het volgende:
[..]
Netjes, hoeveel heeft hij op pace? En is hij RB of RM?
Oh sorry post gemist. Ik viel in slaap ( geen grap ) op mn bureau..quote:
Nee, FUT is nog steeds puur random. Jammer maar EA lijkt niet veel te willen investeren in deze cash-cow.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Speelde net tegen een heel goed team (spelers allemaal 86+). Is er bij FUT geen systeem dat je gekoppeld wordt aan een gelijkwaardig team?
Sommige hebben bijvoorbeeld een eredivisieteam, maar daar kun je toch heel weinig uitrichten als je tegen messi, ronaldo etc. moet.
Hoe zit dat dan?
Silver/ bronse cup!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Speelde net tegen een heel goed team (spelers allemaal 86+). Is er bij FUT geen systeem dat je gekoppeld wordt aan een gelijkwaardig team?
Sommige hebben bijvoorbeeld een eredivisieteam, maar daar kun je toch heel weinig uitrichten als je tegen messi, ronaldo etc. moet.
Hoe zit dat dan?
Dat ga ik eens proberen, volgend weekend even zo'n kabeltje meenemen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh sorry post gemist. Ik viel in slaap ( geen grap ) op mn bureau..
Ik heb een utp kabeltje van mn xbox naar mn laptop lopen. En op mn laptop een Network Bridge aangemaakt zodat ook mijn xbox tegelijk internet heeft. Werkt prima
http://ultimatedb.nl/fut.ashxquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef Senderious het volgende:
Voor hoeveel zou ik ongeveer Del Pierro (80) kunnen verkopen?
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoe zit dat dan?
Juist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.
Moet je wel een flink stuk beter zijn. Je richt weinig uit tegen kneuzige spelers die met 86+ spelers van afstand op je doel gaan rammen met 90+ shooting gasten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een betere speler bent dan win je meestal wel van zulke gasten hoor.
Vorige FIFA's gold dit heel sterk, maar in FIFA 12 wordt dankzij het vernieuwde verdedigingssyteem vooral vernuft en inzicht zwaar beloond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je wel een flink stuk beter zijn. Je richt weinig uit tegen kneuzige spelers die met 86+ spelers van afstand op je doel gaan rammen met 90+ shooting gasten.
En wat is jou geheim? Ik handel nu alleen maar in die filipe van atletico en dat loopt echt lekker nog steeds. Snap niet dat mensen hem voor 3k kopen maar zolang ze het doen hoor je mij niet klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:28 schreef StijnDa het volgende:
Ik mis de web app
Heel psv moet eigenlijk IF, speelde zo geweldig. Vooral manolevinho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |