quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Ik heb een GENIALE truc gevonden. IK vertel jullie erover als ik straks 10 miljoen coins heb![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Ik heb een GENIALE truc gevonden. IK vertel jullie erover als ik straks 10 miljoen coins heb![]()
Ooh die, die ken ik alquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Waarom meldt je het hier dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bid van 170k voor mijn 4-4-2 IF Cavani....nah
I know....had twee weken geleden niet kunnen vermoeden dat ik dat zou zeggen...quote:
Ik zit hier voor 600 coins per wedstrijd te bikkelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I know....had twee weken geleden niet kunnen vermoeden dat ik dat zou zeggen...
Dat doe ik ook...ik ben ook aan het schrapen. Wetende dat die ene kaart over een paar weken 300k of zoiets oplevert. Gaat nergens overquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit hier voor 600 coins per wedstrijd te bikkelen.
Aha..quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doe ik ook...ik ben ook aan het schrapen. Wetende dat die ene kaart over een paar weken 300k of zoiets oplevert. Gaat nergens over
LOL...sommige mensen lijken dat chem maar niet te willen snappen. Ze negeren het stelselmatig, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha..
Ik begin nu aan een potje tegen een 1,5 ster met 47 chem.
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USAquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...sommige mensen lijken dat chem maar niet te willen snappen. Ze negeren het stelselmatig, met alle gevolgen van dien.
Ik heb brons 100% UK, en zilver 50-50 Spaans/Italiaans. VS is mooi...maar die zijn vrij duur, door die stomme Amerikanen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USA
linkje naar US team?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Speel zelf met m'n 100% USA
Ik had een amerikaanse spits brons met 88 pace gekocht voor 500c, maar hij bleek erg tegen te vallen, dus heb ik weer terug gezet met open bod. Kijk ik de volgende ochtend, heeft iemand hem gekocht voor 7,5kquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb brons 100% UK, en zilver 50-50 Spaans/Italiaans. VS is mooi...maar die zijn vrij duur, door die stomme Amerikanen.
Oh? Ik heb net mijn spelers met een redelijke shitload aan winst verkocht, omdat alle spelers opeens zo duur zijn geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
De xbox markt is wel redelijk aan het crashen met die overvloed aan kaartjes.
Ik verkoop nog steeds met winst maar het gaat moeizamer, de tradelist is gewoon veel langer, dus veel meer koopjes ook, prijzen gaan binnenkort dalen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Oh? Ik heb net mijn spelers met een redelijke shitload aan winst verkocht, omdat alle spelers opeens zo duur zijn geworden.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst, mijn FUT doet ff raar. Ff geduld dan maak ik je wel weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |