Ah! Thanks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat ook allemaal in de database tegenwoordig
Hoe speelt 4-2-2-2? Ik ben nu met een 4-3-2-1 bezig, maar 4-2-2-2 ziet er ook zeker niet onaardig uit. Wingers gebruik ik zelden, aangezien ik alles via het middenveld doe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bWWE3cwpbbzlw
![]()
![]()
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoe speelt 4-2-2-2? Ik ben nu met een 4-3-2-1 bezig, maar 4-2-2-2 ziet er ook zeker niet onaardig uit. Wingers gebruik ik zelden, aangezien ik alles via het middenveld doe.
Ja, CAMs lijken me voor mijn speelstijl beter. Dan maar mijn tot nu toe gekochte 4-3-2-1 spelers met winst verkopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.
Als je 2 goede CDM's hebt dan is het moeilijk voor de tegenstander om de counteren. Verder kan je met de CAM's heel fijn aanvallen.
Eens. Al blijft een simpele 4-4-2 het lekkerst spelen...omdat ik ook alles via het middenveld probeer te spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb met 11 heel veel geprobeerd, maar 4-2-2-2 is voor mij heel fijn.
Als je 2 goede CDM's hebt dan is het moeilijk voor de tegenstander om de counteren. Verder kan je met de CAM's heel fijn aanvallen.
Geil team!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bWWE3cwpbbzlw
![]()
![]()
Als je veel via het middenveld speelt vind ik 4-2-2-2 geen geschikte opstelling. Je speelt meestal via de zijkanten naar de verkapte wingers (CAM's) of naar de spitsen. Doordat je met 2 spitsen speelt is er altijd zo'n gat tussen je CDM's en je spitsen. Vind het een fijne opstelling maar net niet voor mij iig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, CAMs lijken me voor mijn speelstijl beter. Dan maar mijn tot nu toe gekochte 4-3-2-1 spelers met winst verkopen.
Zojuist nog niet bij mij...nu wel...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, maar niet van harte. Achterlijk traag allemaal...
Je zit xbox toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:23 schreef Shadeauw het volgende:
Mis ik iets ofzo? Waarom gaan die formatie kaartjes zoals 4-1-2-1-2 en 4-3-3 ineens zo goedkoop allemaal?
4-1-2-1-2 gingen toch rond de 10k? Ik mag blij zijn als ik er nu nog 5k voor krijg...
4-3-3 hetzelfde verhaal, mag je ook blij zijn als je 3k krijgt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |