Zat ondertussen barca te kijken haha, vandaar slechte wedstrijd van mijn kant. En was dus aan het kijken en vergat toen ook op verlenging te drukken dacht dat ie dat automatisch welzou doenquote:
Gevonden en gekocht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een USA bronze met 4* skills? Die scoop werkt in deze game zo ziekelijk goed.
Jaaajaaaaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zat ondertussen barca te kijken haha, vandaar slechte wedstrijd van mijn kant. En was dus aan het kijken en vergat toen ook op verlenging te drukken dacht dat ie dat automatisch welzou doen
Ook vier, net als de Chop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht dat dat 5 sterren was. Maar zal wel aan mij liggen haha
JA JE BENT FUCKING GOED. Duidelijk dat je dat graag wilt horen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je werd gewoon bijna vernederd door een zilvere ploeg.Niet eromheen draaien
Eindelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA JE BENT FUCKING GOED. Duidelijk dat je dat graag wilt horen.
Neen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Cara het volgende:
Ik zou al jullie billen wassen als het cross server was
Hoe doe je die nou precies?quote:
Stilstaan of heel zacht dribbelen, dan L2/LT inhouden, fake schot en de kant op waarheen je wilt scoopen.quote:
Eh, probeer het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Leanishibe het volgende:
Ik wil heel graag gebruik maken van Villa in mijn team, zal ik het erg merken als hij als LW op een ST positie komt?
Was was wasquote:
Oh dat is best easy, thanks. Die trick ziet er echt vet uit. Je hebt er ook eentje waarbij hij verder doordraaitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stilstaan of heel zacht dribbelen, dan L2/LT inhouden, fake schot en de kant op waarheen je wilt scoopen.
Ja, hij komt dan op een rode positie te spelen en dat is vaak best verneukt. Vorig jaar had je ook LF en RF, maar nu is alles wat winger is LW of RW en dat is best nadelig, anders had je hem LF kunnen maken en dan was hij nog donkergroen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Leanishibe het volgende:
Ik wil heel graag gebruik maken van Villa in mijn team, zal ik het erg merken als hij als LW op een ST positie komt?
Klopt, je stick iets verder houden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is best easy, thanks. Die trick ziet er echt vet uit. Je hebt er ook eentje waarbij hij verder doordraait
Oh joh! Ik dacht dat je 'm al had.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Leanishibe het volgende:
Zou dus best zonde zijn van de coins.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh joh! Ik dacht dat je 'm al had.
Daarom zei ik Probeer het.quote:
2quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens bijna NIV 09. Hoever zitten jullie erin?
Zou kunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef DannyDeko het volgende:
Trouwens, iemand zei hier vanavond dat 't leek alsof EA er een hele zooi kaarten bij had gegooid..
Ik denk dat het kan komen doordat iedereen z'n pre-order packs heeft geopend gister. En aangezien gister de webapp hele tijd down was komt vandaag ineens alles tegelijk er op
Discard value 11k? :squote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Heb net een Mandanda voor 8k gekocht. Blijkt de discard value 11k te zijn. Maar goed, hij is 25+ waard...
Hij is ook niet zo goed meer imo. Je hebt hem alleen voor het koppen, hij beweegt echt heel log.quote:
True.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo goed meer imo. Je hebt hem alleen voor het koppen, hij beweegt echt heel log.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |